بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز ماشین همه نکاتی که باید درمورد پژو ۲۰۰۸ بدانید

    تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ در کشور عزیزمان ایران ماشین شروع شد به همین جهت نگاهی میکنیم به اتومبیل زیبای پژو ۲۰۰۸ و امکانات و مشخصاتش.

    همه نکاتی که باید درمورد پژو 2008 بدانید

    تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ در کشور عزیزمان ایران ماشین شروع شد به همین جهت نگاهی میکنیم به اتومبیل زیبای پژو ۲۰۰۸ و امکانات و مشخصاتش.

    مشخصات فنی پژو ۲۰۰۸

    در دورانی که برجام به امضا می‌رسید بعضی دلواپس شدند و می‌گفتند که این توافق تنها روی کاغذ است و عملی نخواهد شد؛ می‌گفتند هواپیما و خودرویی که در توافق آمده “کاغذی” هست. ولی امروز تحریم خودروسازی برداشته شده، سرمایه‌گذاری یکسان به انجام رسیده و خودروی تازه تولید شده است است.

    تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ با حضور مدیر جمهور در سایت مرکزی گروه صنعتی ایران خودرو شروع شد.پژو ۲۰۰۸ را می‌توان نخستین محصول مونتاژ داخلی بعد از برجام دانست که حاصل قرارداد ایران‌خودرو و پژو است.

    با تجهیز خطوط پژو ۲۰۰۸ تولید این محصول در شرکت ایران خودرو شروع شده است و روی خط تولید قرار گرفته است.این مدل ماشین ۲۰۰۸، نمونه محصولی است که تولید آن کمتر از شش ماه گذشته در اروپا شروع شده است هست. اما پژو ۲۰۰۸ چه مشخصات فنی دارد؟

    پژو ۲۰۰۸ به عنوان نخستین محصول مونتاژ شده است در شرکت سرمایه‌گذاری یکسان ایران‌خودرو و پژو یا همان شرکت ایکاپ هست. این ماشین به‌عنوان نخستین کراس اوور شرکت پژو در کشور عزیزمان ایران آشنا مي‌شود.

    نسخه‌ پایه‌ پژو ۲۰۰۸، دارای پیشرانه‌‌ تنفس طبیعی با توان خروجی ۸۲ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه هست. این ماشین دارای دو جعبه‌ دنده‌ی خودکار و دستی است که هر دو ۵ سرعته‌ هستند. جهت افرادی که به دنبال خودرویی با مصرف سوخت اندک هستند، نسخه‌ پایه‌ ۲۰۰۸ یکی از گزینه‌های مطلوب در بازارهای دنیا هست. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین در هر نسخه‌ مجهز به جعبه‌دنده‌ دستی و خودکار کمتر از ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که آمار فوق‌العاده‌ای است و با باک پر می‌توانید مسافتی نزدیک ۱۰۰۰ کیلومتر طی کنید.

    پژو ۲۰۰۸ از المان‌های طراحی برادر کوچک‌تر خود، پژو ۲۰۸ بهره گرفته هست. البته این ماشین با این که در کلاس بدنه‌ کراس اوور قرار دارد، ولی تفاوت چندانی در وزن بدنه با هاچبک ۲۰۸ ندارد. بدنه‌ سبک ۲۰۰۸، استفاده از پیشرانه‌ ۱.۲ لیتری PureTech را منطقی ساخته است.

    هر چند پژو ۲۰۰۸ در کلاس بدنه‌ کراس‌اوورها قرار می‌گیرد؛ ولی طراحی عضلانی آن باعث شده است است خود را خودروی شاسی‌بلند و جاداری معرفی کند؛ این نشان از طراحی هوشمندانه‌ پژو دارد. پژو در سال‌های اخیر تغییرات عمده‌ای در بخش طراحی خودروهای خود ایجاد کرده است که ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ نیز از همین روند پیروی می‌کند.

    همه نکاتی که باید درمورد پژو ۲۰۰۸ بدانید

    طراحی خارجی پژو ۲۰۰۸

    پژو ۲۰۰۸ از خطوط طراحی قوسی و عضلانی بهره می‌برد تا خود را به‌عنوان محصولی جالب و اسپرت معرفی کند. جلو پنجره‌ این ماشین نسبت به طراحی قبلی زیاد کردن اندازه تجربه کرده و ظاهر قشنگی در بخش جلوی ماشین به ارمغان آورده هست. این عوض کردن در طراحی‌های تازه هیوندای کیا و در محصولات ۲۰۱۶ این شرکت‌ها نیز مشاهده شده است هست. برجستگی‌هایی کاپوت، به همراه فرورفتگی درب پشت این ماشین نمای بسیار قشنگی به آن می‌دهد. چراغ‌های قوسی به همراه فرورفتگی در بخش میانی آن‌ها، اکنون به امضای استودیو‌ی طراحی پژو تبدیل شده است هست. زه‌های مشکی دور تا دور ماشین به‌خصوص در زیر درها، سپر و گلگیر نمای خارجی را جذاب‌تر کرده هست. سپر جلو به همراه ورودی عظیم هوا نیز بخش جلوی ماشین را بیش از پیش جذاب‌تر کرده است.

    در کابین ماشین نخستین چیزی که توجه افراد را به خود جلب می‌کند، طراحی زیبای داشبورد هست. نورپردازی آبی‌رنگ دور نشانگر‌‌های اوضاع سرعت و دور موتور، فرمان حجیم و طراحی ساده‌ داشبورد و کنسول وسط باعث می‌شوند تلاش پژو جهت اسپرت نشان دادن ۲۰۰۸ بیش از پیش مشهود باشد.

    نمای داخلی پژو ۲۰۰۸

    تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ در کشور عزیزمان ایران ماشین شروع شد به همین جهت نگاهی میکنیم به اتومبیل زیبای پژو ۲۰۰۸ و امکانات و مشخصاتش.

    کابین پژو ۲۰۰۸

    در داخل، طرح صاف و افقی داشبورد، این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته‌اید تقویت می‌کند. کابین این ماشین با پوششی از چرم آراسته شده است و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات (برجسته) در آن تظاهر می‌کنند. البته اینها تنها موارد ناشی از طراحی این کابین نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی جهت سرنشینان جلو و عقب خود برخوردار است که همین امر تضمین‌کننده یک محیط راحت و کاربردی در آن می‌باشد.

    مهندسی پژو ۲۰۰۸

    نکته کلیدی که در پژو ۲۰۰۸ به چشم می‌آید راحتی این خودروست و این امر با نوآوری‌هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملاً مشهود هست؛ از جمله این موارد هم می‌توان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و نیز دسترسی ساده او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود و یا وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، که به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی به اطلاعات موجود در آن دسترسی یابید بدون آنکه حواستان از آنچه در پیشروی‌تان هست، پرت شود.

    همه نکاتی که باید درمورد پژو ۲۰۰۸ بدانید

    آنچه در این ماشین ارائه می‌شود

    این ماشین از یک پیشرانه ۴ سیلندر به حجم ۱٫۶ لیتر و با تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد که توان خروجی آن معادل ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۶۰ نیوتن متر هست. نیروی حاصل از این پیشرانه به‌وسیله یک جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی آن انتقال یافته می‌گردد. شتاب اعلام شده است جهت این خودرو، از صفر تا صد معادل ۱۱٫۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز معادل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت هست. فضای کابین از لحاظ حجم جهت سرنشینان مناسب است و فضای خوبی جهت آن‌ها تعبیه شده است هست. پژو ۲۰۰۸ را از لحاظ فضای داخلی می‌توان مناسب جهت جوانان و خانواده‌های کم‌جمعیت دانست. بخش عقبی ماشین نیز جهت حمل بار در مسافرت مناسب است و حدود ۴۱۰ لیتر حجم دارد که با خواباندن صندلی سرنشینان عقب این حجم را تا ۹۱۷ لیتر زیاد کردن می‌یابد. پژو ۲۰۰۸ در ۹ رنگ متفاوت عرضه می‌شود. طراحی جالب و هیجانی در بخش بدنه و کابین باعث شده است است با خودرویی به‌روز و مناسب جهت اقشار جوان روبرو باشیم. ۲۰۰۸ در بازار داخلی مملو از خودروهای چینی و با طراحی‌های کسل‌کننده و نامتناسب، می‌تواند به‌خوبی بدرخشد.

    امکانات رفاهی پژو ۲۰۰۸

    پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ از امکانات رفاهی نسبتا مناسبی استفاده می‌کند. این امکانات به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ بعضی از آن‌ها در تمامی تیپ‌های پژو ۲۰۰۸ ارائه می‌شود. این امکانات عبارتند از کروز کنترل، صندلی الکترونیکی راننده، کنترل ارتفاع صندلی راننده، سوکت برق ۱۲ ولتی، پورت‌های USB و ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث، ۶ اسپیکر (۲ عدد جلو، ۲ عدد عقب و ۲ توییتر)، کامپیوتر سفری، باربند، قفل مرکزی، نمایشگر اوضاع دنده، دماسنج، سانروف و چراغ رانندگی در روز.

    اما دیگر امکانات رفاهی ۲۰۰۸ که جهت بعضی از تیپ‌های این ماشین به‌صورت سفارشی ارائه می‌شوند، عبارتند از دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه با گرمکن برقی، شیشه‌ی دودی، سیستم ناوبری، صفحه نمایش لمسی، صندلی‌های تمام چرم، سیستم کمکی پارک، بالابر خودکار پنجره‌ها، نورپردازی ال‌ای‌دی‌ کابین و تنظیم ارتفاع صندلی سرنشین.

    تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ در کشور عزیزمان ایران ماشین شروع شد به همین جهت نگاهی میکنیم به اتومبیل زیبای پژو ۲۰۰۸ و امکانات و مشخصاتش.

    ایمنی پژو ۲۰۰۸

    موسسه آزمون تصادف اتحادیه اروپا هنوز اطلاعاتی در مورد ایمنی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ اعلام نکرده هست؛ ولی نسخه‌ قبلی این ماشین در سال ۲۰۱۳ توانست ۵ ستاره ایمنی از این مؤسسه دریافت کند. کراس‌اوور پژو ۲۰۰۸ در تجهیزات ایمنی از سیستم‌های کمکی راننده ABS، EBFD،EBA استفاده کرده است و می‌توان در این بخش به فقدان TCS اشاره کرد که می‌تواند از نقاط ضعف یک کراس اوور به شمار برود.

    پژو ۲۰۰۸ امکانات ایمنی دیگری اعم از ایربگ‌های کنسول جلو، ایربگ‌های کناری جهت سرنشینان جلو و عقب، قلاب ISOFIX، سنسور نشانگر فشار باد لاستیک، نشانگر اخطار کمربند ایمنی و ایموبلایزر دارد.

    تجربه رانندگی پژو ۲۰۰۸

    پژو ۲۰۰۸ را می‌توان کراس اوور چابک دانست که البته این عنوان تنها در انواع مجهز به پیشرانه‌های توربوشارژ ۱۱۰ و ۱۳۰ احساس می‌شود. ۲۰۰۸ از فرمان نرمی برخوردار هست؛ ولی عملکرد این بخش در مسیرهای ناهموار و آفرود افت محسوسی خواهد داشت. سیستم تعلیق این خودروی شاسی‌بلند شهری را نمی‌توان با انواع مطرح SUV بازار اعم از سانتا‌فه مقایسه کرد، ولی این بدهید معنا نیست که با سواری خشک و خسته‌‌کننده‌ای روبرو هستید. پژو ۲۰۰۸ با توجه به ذات اسپرت خود به سیستم تعلیق بهینه‌شده جهت اصلاح فرمان‌ پذیری و رانندگی شهری مجهز شده است است که این عنوان باعث می‌شود در جاده‌های ناهموار تا حدودی از راحتی سرنشینان کاسته شود. با این حال در کاربری مهم این ماشین (رانندگی شهری) تجربه‌ی خوب و راحتی جهت سرنشینان به ارمغان خواهد آمد.

    هر چند استفاده از بدنه‌ سبک این ذهنیت را به‌ وجود می‌آورد که ۲۰۰۸ از چسبندگی نامناسبی برخوردار هست؛ ولی بعد از رانندگی با این ماشین عملکرد حرکتی و فرمان‌ پذیری آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

    همه نکاتی که باید درمورد پژو ۲۰۰۸ بدانید

    در نهایت باید گفت تجربه‌ سواری با پژو ۲۰۰۸ شباهت زیادی به نیسان جوک و ذات اسپرت این ماشین دارد.اگر جهت رفت‌وآمدهای درون‌شهری به همراه چند سفر در سال به دنبال خودرویی جادار و جالب هستید، ۲۰۰۸ محصولی مناسب است.

    گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
    seemorgh.com/entertainment
    منبع: khabaronline.ir

    واژه های کلیدی: ایران | ایمنی | سیستم | طراحی | ماشین | امکانات | کمربند ایمنی | سرگرمی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار