بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اظهارات ترامپ طنزی تاریخی و سیاسی است / هاشمی شاهرودی

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصویر العمل به بیانات ترامپ راجع به “خلیج فارس” گفت: طنز تاریخی و سیاسی است که مدیر جمهور یک کشور مدعی جهانداری، با نگاه بازاریابی

    اظهارات ترامپ طنزی تاریخی و سیاسی است / هاشمی شاهرودی

    هاشمی شاهرودی:اظهارات ترامپ طنزی تاریخی و سیاسی است

    عبارات مهم : ایران

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصویر العمل به بیانات ترامپ راجع به “خلیج فارس” گفت: طنز تاریخی و سیاسی است که مدیر جمهور یک کشور مدعی جهانداری، با نگاه بازاریابی و ترغیب بعضی کشورهای عربی جهت کمک های مالی و پولی، یک حقیقت تاریخی را خدشه دار کند.

    به گزارش ایسنا، آیت الله هاشمی شاهرودی، در شروع جلسه کمیسیون موارد خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخنان غیردیپلماتیک و غیرمتعادل ترامپ در خصوص تحریف تاریخ و جغرافیای کشور عزیزمان ایران گفت: وی در لفاظی های خود، غیر از مجموعه ای از اتهامات واهی، پرسشها دیگری را مطرح نکرد.

    اظهارات ترامپ طنزی تاریخی و سیاسی است / هاشمی شاهرودی

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، این خشم ها را نتیجه شکست سیاست های آمریکا در منطقه دانست و گفت: آمریکا که خود فتنه ی داعش را در منطقه ایجاد کرده هست، اکنون بعد از شکست سیاست هایش، دنبال فتنه های دیگر مانند تجزیه ی کشورهاست و هر لحظه کشور عزیزمان ایران را مانع اجرای سیاست های قلدرمآبانه خویش می بیند و به همین علت نیز خشمگین است.

    هاشمی شاهرودی، با یادآوری سخنان ترامپ در وقت تبلیغات انتخاباتی، گفت: صراحتاً به رقبای انتخاباتی که مسئولان دولت وقت آمریکا بودند، یادآوری و آنان را متهم می کرد که شما داعش را ایجاد کردید. البته جهت همه ی دنیا روشن است که داعش چگونه به وجود آمد و این نعل های وارونه، حقیقت ماجرا را نمی پوشاند.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصویر العمل به بیانات ترامپ راجع به “خلیج فارس” گفت: طنز تاریخی و سیاسی است که مدیر جمهور یک کشور مدعی جهانداری، با نگاه بازاریابی

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اتهامات بی ادبانه ی ترامپ نسبت به سپاه پاسداران و کشور عزیزمان ایران اسلامی را ناشی از خشم سیاسی سردمداران استکبار جهانی دانست و گفت: این را همه می دانند که کشور عزیزمان ایران و سپاه پاسداران از عوامل مهم انحلال تشکیلاتی داعش در کشورهای منطقه است.

    وی خدمت به ملت های مظلوم از سوی کشور عزیزمان ایران را خواستِ دولت های قانونی کشورهای منطقه دانست و گفت: کسانی که اهل سیاست هستند، این پرسشها را خوب می دانند، لذا تلاش جهت مقلوب جلوه دادن مسائل، بی ثمر و مایه ی آبروریزی زیاد خودشان خواهد بود.

    هاشمی شاهرودی با تأکید بر وجود اسناد متقن و روشن تاریخی در مورد «خلیج فارس» در همه ی منابع رسمی، علمی و سیاسی و جغرافیایی، گفت: طنز تاریخی و سیاسی است که مدیر جمهور یک کشور مدعی جهانداری، با نگاه بازاریابی و ترغیب بعضی کشورهای عربی جهت کمک های مالی و پولی، یک حقیقت تاریخی را خدشه دار نماید.

    اظهارات ترامپ طنزی تاریخی و سیاسی است / هاشمی شاهرودی

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جذب رضایت اسرائیل و لابی های صهیونیست ها را نشانه دوم ترامپ از جعل مسلّمات تاریخی و جغرافیایی دانست و افزود: خروج هر دو دولت از یونسکو، نشان دهنده ی این حقیقت تلخ در دنیای سیاست است که یک ابرقدرت تابع یک دولت جعلی و نامشروع شده است است.

    هاشمی شاهرودی مجموعه موضع گیری های خصمانه ی مدیر جمهور آمریکا را تکرار بحث های وقت تبلیغات انتخابات دانست و گفت: هنوز دنبال فشار به کشور عزیزمان ایران و طرف های مذاکرات هسته ای جهت گرفتن امتیازات زیاد در برجام است و گویا نمی داند که تصویب معاهدات بین المللی وقت خاص دارند و بعد از آن نوبت اجراست.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصویر العمل به بیانات ترامپ راجع به “خلیج فارس” گفت: طنز تاریخی و سیاسی است که مدیر جمهور یک کشور مدعی جهانداری، با نگاه بازاریابی

    وی تلاش جهت ربط مباحث نامربوط به مذاکرات هسته ای و برجام را یکی از اهداف آمریکا و بعضی طرف ها جهت توسعه ی مذاکرات دانست و تصریح کرد: الحمدلله با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشمندی مسئولین، عنوان برجام منحصر به پرسشها هسته ای شد ولاغیر.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، فشار جهت محدود کردن توانایی های نظامی و دفاعی کشور عزیزمان ایران را غیرقابل قبول توصیف کرد و گفت: همه ی مسئولان کشور عزیزمان ایران در همه ی بخش ها، بارها اعلام کرده اند که نمی گذاریم بازوان دفاعی کشور تضعیف شوند.

    اظهارات ترامپ طنزی تاریخی و سیاسی است / هاشمی شاهرودی

    وی افزود: این تلاش های مذبوحانه که نتیجه ای جز عدم اعتماد جهانیان به آمریکا در پایبندی به تعهدات بین المللی ندارد، عمدتاً باعث رسوایی سردمداران کاخ سفید شده است است.

    هاشمی شاهرودی مخالفت کشورهای اروپایی و دیگر طرف های مذاکره در ۱+۵ را علت انزوای سیاسی آمریکا در این مسئله خواند و ادامه داد: کشور عزیزمان ایران بارها اعلام کرده که علی رغم پایبندی به تعهدات جهانی، بر سر پرسشها دفاعی خویش با هیچ کشوری معامله نمی کند که این مهم، حق تاریخی ملت کشور عزیزمان ایران جهت نسل های فعلی و آینده است.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست های کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به کارها فعلی و آینده ی آمریکا را برخاسته از هوشمندی انقلابی و براساس منافع ملی و اسلامی دانست و گفت: همه ی مسئولان با پیروی از منویات رهبری و وحدت همه ی گروه ها و آحاد ملت، جهت سربلندی کشور عزیزمان ایران می کوشند و خواهند کوشید.

    وی با تأکید بر این توصیه که «نباید بهانه دست مدیر جمهور غیرمتعادل و غیرمتوازن آمریکا داد»، افزود: الحمدلله ملت کشور عزیزمان ایران زیر چتر ولی فقیه در نظام ولایی، وحدت خوبی دارند و نمی گذارند دیگران با یاوه گویی ها و اتهامات واهی در پرسشها داخلی کشور عزیزمان ایران اسلامی، دخالت کنند.

    هاشمی شاهرودی، سپاه پاسداران را نیروی نظامی و انقلابی وفادار به مردم کشور عزیزمان ایران و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران هر لحظه ثابت کرده است که علاوه بر دفاع از کیان کشور عزیزمان ایران و انقلاب اسلامی، حامی مظلومان و مستضعفان خواهد بود.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه ی سخنان خویش به حکم تازه رهبری جهت مدیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و مباحث مطرح شده است در حکم معظم له را مشمول بر انقلابی بودن، سیاست های کلی و الویت بندی جهت کارآمدی آنها، نظارت مجمع بر حُسن اجرای سیاست ها و چابک سازی اداری و تشکیلاتی دانست و گفت: هر کدام این چهار عنوان، زیرمجموعه هایی دارند که باید در کمیسیون موارد خاص به آنها بپردازیم و جهت اجرای درست منویات مقام معظم رهبری بکوشیم و راهکار بجوییم.

    وی نگاه کارشناسی به پرسشها در کارگروه ها را مهم خواند و خاطرن شانکرد: بعد از بررسی در این کمیسیون جهت تصویب نهایی به صحن مهم مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد رفت.

    محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این جلسه با تشریح اهداف تشکیل جلسات کمیسیون موارد خاص، گفت: عنوان مباحث جلسات این کمیسیون تفاوت می کند، ولی نحوه ی اداره آن تفاوت نمی کند.

    وی عنوان این جلسه را تشریح تدابیر رهبری در حکم تازه و دیدار اعضای تازه خواند و گفت: وظیفه ی ملی و اسلامی ماست که جهت اجرای تدابیر مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

    همچنین بعضی دیگر از اعضا نیز در خصوص پرسشها جاری داخلی و خارجی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    واژه های کلیدی: ایران | سیاست | تاریخی | آمریکا | دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام | اخبار سیاسی و اجتماعی

    دانلود

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار