بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ اصلاح برجام، شهادت ایرانیان در سوریه و بالاخره تلفن ظریف به جانسون

    به گزارش خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نخستین نشست خبری خود در سال تازه با تبریک عید مبعث و عیاد شعبانیه در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار مقام

    نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ اصلاح برجام، شهادت ایرانیان در سوریه و بالاخره تلفن ظریف به جانسون

    نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ اصلاح برجام، شهادت ایرانیان در سوریه و بالاخره تلفن ظریف به جانسون

    عبارات مهم : اروپا

    سخنگوی وزارت خارجه در نشست هفتگی با خبرنگاران به سوالات مطرح شده است پاسخ داد.

    به گزارش خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نخستین نشست خبری خود در سال تازه با تبریک عید مبعث و عیاد شعبانیه در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار مقامات آمریکایی و اروپایی راجع به اصلاح برجام و توافقات حاصل شده است آنها گفت: من از تعداد نشست های کشورهای اروپایی با آمریکا اطلاعی ندارم و اینکه چه موضوعاتی را مورد تبادل نظر قرار دادند، ولی برجام موضوعی است بین کشور عزیزمان ایران و ۱+۵ توافق شده است و سایر موارد گمانه زنی است و ما اطلاع رسمی راجع به این مباحث نداریم تا اظهار نظری کنیم.

    قاسمی در ادامه راجع به حمله اسرائیل به سوریه و سکوت پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به شهادت ایرانیان گفت: راجع به تجاوز اسرائیل به سوریه مواضع خود را اعلام کردیم و حق سوری هاست که در این باره تصویر العمل های مورد نیاز را نشان دهند.

    نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ اصلاح برجام، شهادت ایرانیان در سوریه و بالاخره تلفن ظریف به جانسون

    وی راجع به سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به آفریقا و آمریکای جنوبی گفت: من در جایگاهی نیستم که راجع به نتیجه های این سفرها در حال حاضر اظهار نظر کنم ولی این سفرها سودمند است بخصوص جهت توسعه روابط با این کشورها. بیش از ۴۰ کشور وزیر خارجه را در این سفر همراهی کردند و تفاهماتی در برزیل منعقد شد و ما جهت توسعه روابط زمینه های زیادی داریم. از وقت عقد تفاهم و اجرایی شدن آنها مدتی طول می کشد و امیدارم در پی این سفرها بتوانیم در آینده از سطح روابط خوبی بهره مند شویم.

    سخنگوی وزارت خارجه راجع به همکاری انگلیس، فرانسه و آمریکا در حمله به سوریه و احتمال تحت فشار قرار دادن کشور عزیزمان ایران در پرسشها منطقه ای گفت: این یک اقدام تجاوزکارانه و خلاف همه موازین بین المللی و غلط و نابجا بود که جنگ افروزانه تلقی می شود و نمی تواند تاثیری بر سیاست های جمهوری اسلامی داشته باشد و همانطور که طی دهه های گذشته نشان داده شده است اصول خود را دنبال می کنیم.

    به گزارش خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نخستین نشست خبری خود در سال تازه با تبریک عید مبعث و عیاد شعبانیه در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار مقام

    وضعیت نابهنجار منطقه ناشی از غلط های استراتژیک آمریکاست

    قاسمی دریاره احتمال تهاجم بزرگتر به سوریه نیز گفت: این نوع کارها خلاف موازین بین المللی و توسعه طلبانه است که اقدام جدیدی از سوی آمریکا نیست، لیکن آنها با سیاست های توسعه طلبانه خود هر از چندگاهی با بهانه های واهی و دروغ هایی که بیان می شود دست به اقدام می زنند. هر آنچه از اوضاع نابهنجار منطقه مشاهده می شود ناشی از غلط های استراتژیک آمریکا است که این سیاست نهایتا آمریکا را با پرسشها متعددی در منطقه و دنیا روبرو خواهد ساخت.

    جزئیات تماس تلفنی جانسون و ظریف

    نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ اصلاح برجام، شهادت ایرانیان در سوریه و بالاخره تلفن ظریف به جانسون

    سخنگوی وزارت خارجه راجع به تماس بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس و محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان گفت: تماس به وسیله جانسون گرفته شد که راجع به سوریه مفصلا صحبت شد. شدیدا مراتب اعتراض جمهوری اسلامی به حمله سه کشور به سوریه مطرح و گوشزد شد که این یک اقدام جنایتکارانه و خلاف موازین بین المللی است که بدون ارائه هیچ سندی به مجامع بین المللی بخصوص نهاد مربوطه در سلاح های شیمیایی انجام شد.

    قاسمی در خصوص حمله به سوریه و تاثیر آن بر فرایند تحولات منطقه ای نیز گفت: اروپا با فرانسه و انگلیس الزاما در یک صف نیستند و مواضع گوناگونی در کشورهای اروپایی وجود دارد. مذاکرات ما با کشورهای اروپایی ادامه خواهد داشت و اختلاف نظرهایی بین ما و اروپا وجود داشته و خواهد داشت ولی یکی از دلایل این اقدام ایجاد شکاف میان سه کشور ضامن آتش در سوریه تلقی می شود و آنها شاید از روند موفقیت های آستانه چندان خشنود نبودند. ولی این خیال باطلی است لیکن این سه کشور علیرغم اختلاف نظرهایی که از گذشته وجود داشته همکاری های خود را جهت ایجاد ثبات و حفظ تمامیت ارضی سوریه ادامه خواهند داد.

    به گزارش خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نخستین نشست خبری خود در سال تازه با تبریک عید مبعث و عیاد شعبانیه در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار مقام

    سخنگوی وزارت خارجه در خصوص سفر نماینده خاص پوتین به کشور عزیزمان ایران گفت: سفر وی به پایتخت کشور عزیزمان ایران چیز عجیبی نیست. طی سالیان اخیر و در ادامه روابط راهبردی و تلاش های مشترکی که دو کشور در منطقه و بخصوص سوریه داشتند، هیئت های متعددی به دو کشور سفر کرده اند. در نشست روسای سه کشور در آنکارا و دیدار پوتین و روحانی قرار شد مذاکرات دیگری جهت سوریه داشته باشند و متعاقب آن نشست، نماینده وی به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده و دیدارهایی داشت.

    هنوز تصمیم قاطعی در آمریکا راجع به برجام گرفته نشده است

    نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ اصلاح برجام، شهادت ایرانیان در سوریه و بالاخره تلفن ظریف به جانسون

    قاسمی در خصوص سخنان وزیر خزانه داری آمریکا راجع به احتمال عدم خروج آمریکا از برجام گفت: من از گمانه زنی پرهیز می کنم. بیانات متفاوتی از اروپا و آمریکا وجود دارد. ما سخنان متفاوت و متضاد و غریبی را راجع به کشور عزیزمان ایران و برجام دریافت می کنیم که راجع به آنها اظهار نظر نمی کنیم، باید صبر کرد لیکن فکر می کنم تصمیم قاطعی هنوز در آمریکا گرفته نشده و با توجه به شخصیت مدیر جمهور آمریکا که در بزنگاه ها مواضع متفاوت و متضادی را اتخاذ می کند.

    سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تحریم ها علیه ۸۲ فرد و نهاد ایرانی در شورای اروپا و مذاکرات حقوق بشری با اروپا گفت: این عنوان جدیدی نیست. مذاکرات با اروپا از گذشته وجود اطراف پرسشها متفاوت داشته، و ما اطراف بعضی پرسشها دارای تفاوت نظر بسیاری هستیم که بخشی از آن به تفاوت ارزش ها باز می گردد، بخصوص در حوزه پرسشها حقوق بشر. مذاکراتی از گذشته وجود داشته و گهگاه بعضی تفاهمات را داشته ایم، ما مذاکرات را با توجه به اشتراکات ادامه خواهیم داد البته باید دو طرفه باشد و در محیطی سازنده باشد. در آینده هیئت های را در این زمینه خواهیم داشت.

    سخنگو در خصوص مذاکرات کشور عزیزمان ایران با اروپا گفت: مشورت های ما راجع به برجام در حال انجام است و این یک بحث قابل توجه است جهت اروپا و ایران. آنها در مذاکرات خود با کشور عزیزمان ایران همواره بر برجام و پایبندی بر آن تاکید داشته اند. با توجه به جایگاه و موقعیت کشور عزیزمان ایران و ظرفیت هایش در منطقه و نقش آن در ثبات و امنیت منطقه ای بر مواضع خود پافشاری می کند و امیدوارم بتوانیم در یک مسیر ادامه دهیم علیرغم همه کارشکنی هایی که آمریکا دارد.

    اسرائیل دیر یا سریع پاسخ های مورد نیاز را دریافت خواهد کرد

    قاسمی در خصوص حمله به تیفور و اقدام کشور عزیزمان ایران گفت: تجاوز به خاک سوریه غیر قانونی بوده، این باز می گردد به سیاست های خصمانه اسرائیل نسبت به مردم مسلمان منطقه و اسرائیل دیر یا سریع پاسخ های مورد نیاز را دریافت خواهد کرد، آنها نمی توانند اقدامی کنند و از مجازات معاف باشند. عرض تسلیت می گویم به بازماندگان عزیزان ایرانی که با امر مستشاری مشغول بودند. وقت زدن و گریز جهت اسرائیل گذشته و نیروهای مقاومت در منطقه قادر هستند پاسخ های به جای خود را بدهند. اقدام حقوقی در این خصوص انجام نشده ولی موضوعاتی مطرح شده است است.

    اتحادیه عرب تحت تاثیر القایات بعضی حاکمان آن بعضی پرسشها نادرست را نسبت به کشور عزیزمان ایران مطرح می کند

    وی راجع به بیانیه نهایی نشست اتحادیه عرب اطراف جزایر سه گانه و ادعای ضد ایرانی این نشست گفت: اتحادیه عرب تحت تاثیر القایات بعضی حاکمان آن بعضی پرسشها نادرست را نسبت به کشور عزیزمان ایران مطرح می کند و فراموش می کند که دشمن یکسان کشور عزیزمان ایران و دنیا عرب دیگران هستند و تلاش می کند از این وقت جهت وارد کردن اتهاماتی علیه کشور عزیزمان ایران استفاده کند. اتحادیه عرب متاسفانه تبدیل شده است به باشگاهی جهت پیشبرد امیال بعضی کشورهای خاص عربی که دشمن خود را به اشتباه فرض کردند و به جای نشانه قرار دادن دشمن مهم دنیا عرب، کشور عزیزمان ایران را که جهت ثبات منطقه تلاش می کند، متهم می کنند. آنها در آینده بیش از امروز از گفته ها و کردار خود پشیمان خواهند شد و وقت به آنها خواهد آموخت کهدشمن کیست و دوست کیست. آنها به جای محکوم کردن حمله آمریکا به یک کشور عربی، کشور عزیزمان ایران را که جهت ثبات منطقه تلاش کرده نشانه قرار می دهند.

    قاسمی راجع به سفر ظریف به تاجیکستان گفت: جهت ما وقت مقتنمی است که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حاشیه اجلاس اکو مذاکرات دوجانبه با تاجیکستان داشته باشیم.

    واژه های کلیدی: اروپا | ایران | سوریه | آمریکا | ایرانی | ایرانیان | وزارت خارجه | مقامات آمریکا | وزیر امور خارجه | وزیر خارجه کشور | وزارت امور خارجه

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار