بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اجتماعی فکر می‌کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی‌نژادند؟/ مدیرانی را در شه

    نجفی: با صراحت اعلام می کنم داوطلب شهرداری نبودم/ ۸۰۰ نفر مدیر در شهرداری داریم؛ فکر می کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی نژادند؟/ مدیرانی را در شه

    فکر می‌کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی‌نژادند؟/ مدیرانی را در شه

    نجفی :فکر می کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی نژادند؟/ مدیرانی را در شهرداری می شناسم که به قالیباف رای نداده اند

    عبارات مهم : ایران

    نجفی: با صراحت اعلام می کنم داوطلب شهرداری نبودم/ ۸۰۰ نفر مدیر در شهرداری داریم؛ فکر می کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی نژادند؟/ مدیرانی را در شهرداری می شناسم که به قالیباف رای نداده اند/ حتما اشکالاتی در مدیریت ۱۲ ساله بوده؛ هر جا احساس کنم حقوق مردم ضایع شده، ورود خواهم کرد/ بخش هایی در شهرداری با اسمی غیر از شرکت املاک، املاکی را واگذار کرده اند که بعدها اعلام خواهم کرد/ مصاحبه ای داشتم که پخش نشد؛ شنیدم که ممنوع التصویرم

    فکر می‌کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی‌نژادند؟/ مدیرانی را در شه

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه حاضر شد.

    به گزارش انتخاب، محمدعلی نجفی در نخستین نشست خبری خود به عنوان شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه امروز ۵۰ روز از نخستین فعالیت من به عنوان شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران می گذرد، با اصحاب رسانه به گفت و گو پرداخت.

    نجفی: با صراحت اعلام می کنم داوطلب شهرداری نبودم/ ۸۰۰ نفر مدیر در شهرداری داریم؛ فکر می کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی نژادند؟/ مدیرانی را در شه

    نجفی در ابتدای بیانات خود به مسئله ترافیک و آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: کاستن سفرهای کاری و گران کردن استفاده از خودروها دو سیاستی است که در مدیریت آتی به آن توجه خواهد شد و طرحی در این زمینه داریم و امیدواریم مجلس و دولت نیز حمایت کند تا الودگی هوا و ترافیک کم کردن یابد.

    او با انتقاد از عدم توجه به شروع ریشه ای مبارزه با فساد در شهرداری اظهار داشت: بعضی از رسانه ها، یک اشاره کوتاه هم نکردند که یک کار ریشه ای جهت مبارزه با فساد در شهرداری انجام شده است است.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران سپس با ورود به بحث انتصابات گفت: در مورد انتصابات، اصل مسئله که می گویند مدیران قالیبافی گزینش شده است اند اشتباه است.

    فکر می‌کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی‌نژادند؟/ مدیرانی را در شه

    او افزود: تا کنون ۶ معاون گزینش کرده ام و با یک نفر دیگر هم امروز و فردا گزینش می شود. از این ۷ نفر، ۴ نفرشان به اصلاح طلبی معروفند ۳ نفر هم معتدل متمایل به اصلاح طلبی هستند در سطوح دیگر هم به همین ترتیب نه به خاطر اینکه گزینش من سیاسی است افرادی را گزینش می کنم که برنامه های شهرداری و شورای شهر را قبول داشته باشند که طبیعتا یا اصلاح طلبند یا متمایل به اصلاح طلبی

    نجفی تاکید کرد: مدیران خود را گزینش سیاسی نکرده ام ولی اعتقاد دارم افراد گزینش شده است به اصلاح طلبی نزدیکند.

    نجفی: با صراحت اعلام می کنم داوطلب شهرداری نبودم/ ۸۰۰ نفر مدیر در شهرداری داریم؛ فکر می کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی نژادند؟/ مدیرانی را در شه

    نجفی در پاسخ به پرسش خبرنگار گزینش در مورد انتصابات شهرداری و اینکه گفته می شود بعضی از آنها مدیران قالیبافی هستند گفت: ۸۰۰ نفر مدیر در شهرداری داریم. فکر می کنید همه این ۸۰۰ نفر طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی نژادند؟ حتی قبل از انتخابات موارد متعددی ار مدیران شهرداری را می شناختم که به قالیباف رای نداده اند.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: البته آقای قالیباف شهردار بودند و مدیرانی که با ایشان کار می کردند کم و بیش برنامه های ایشان را قبول داشتند. حتما خود شما هم مدیرانی را در شهرداری می شناسید که طرفدار سیاسی قالیباف نبوده اند البته نه در سطح معاونان شهردار.

    فکر می‌کنید همه اینها طرفداران سیاسی قالیباف یا احمدی‌نژادند؟/ مدیرانی را در شه

    او افزود: سیاست من این است که حتی الامکان از بدنه خود شهرداری مدیران را گزینش کنم فقط در شرایطی که در شهرداری مدیری در آن سطح پیدا نکنم مانند معاونان شهرداری، از بیرون از شهرداری نیرو گزینش خواهم کرد.

    وی با بیان اینکه نقل قولی که از من شده است که دولت به شهرداری بدهکار نیست صحت ندارد, گفت: باید میزان طلب و وصول دولت و شهرداری مشخص شود. در جلسه ای با اقای نوبخت مقرر شد ردیف های اعتباری سهم شهرداری از بودجه در سال ۹۶ پرداخت شود به همین از محل پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی ۸۰ میلیارد تومان درامد حاصل شده است که سهم شهرداری ۴۸ میلیارد است که هنوز پرداخت نشده است.

    نجفی اضافه کرد: قبل از سال ۹۶ شهرداری ادعای مطالباتی دارد و دولت بخشی از این ادعا را قبول ندارد. کمیته میان شهرداری و شرکت برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد تشکیل شده است هست. طلب شهرداری ۱۰ هزار میلیارد تومان است البته طلب امسال با توجه به شرایط مالی دولت بعید است پرداخت شود .

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین گفت: اطلاعی از ابنکه اقای قالیباف قول دادند که ورودی به عملکرد اقای احمدی نزاد نداشته باشد ندارم. از سال ۸۶ که وارد شورا شدم عملکرد اقای احمدی نژاد مورد بررسی قرار داده شد و بعضی از پرداخت ها در شهرداری که از ان بعنوان فاقد یاد می شد برخورد شد. آن وقت مشخص شد که ۳۲ میلیارد تومان هزینه فاقد وجود دارد ولی اجازه طرح عنوان در شورا را اقای چمران به ما ندادند و ما اصلاح طلبان نتوانستم کاری در شورای سوم کنیم.

    او افزود: با صراحت اعلام می کنم داوطلب شهرداری نبودم هیچ مرجعی جهت من شرط تعیین نکرد و اگر هم مطرح می شد نمی پذیرفتم.

    نجفی در خصوص عملکرد مدیریت گذشته شهرداری هم گفت: اشکالاتی در مدیریت ۱۲ ساله حتما بوده و ممکن این موارد قابل دفاع نباشد و بعضی از نهادها ورود به این مساله کردند و حتی به عملکرد معاونتی زوم کردند ولی هر موردی که احساس کنم حقوق مردم ضایع ورود خواهم کرد. مصر هستم که منابع شهر به ناحق به دیگران انتقال یافته شدند باید بازگشت داده شود و رودربایستی با کسی ندارم.

    او در مورد نحوه افشای ماجرای املاک نجومی گفت: ما جلساتی با شورای قبلی در تابستان ۹۵ داشتیم. یکی از اعضا گزارشی به من داد. در آن جلسه گفتم که این نامه گزارش نهایی شرکت بازرسی نیست به نظرم افشا نکنید ولی نسخه را به من دادند و من آن را به دبیرخانه مبارزه ستاد مبارزه با فساد ریاست جمهوری دادم. ولی همان جلسه یک نسخه به سلطانی داده شد.

    نجفی ادامه داد: در مورد املاک نجومی بعد از شهردار شدن گزارش املاک نجومی را پرسیدم؛ شوشتری به من گفت فرد دیگری گزینش شد و من از ان فرد پرسش پرسبدم که گزارش بدهد ولی این گزارش به من داده نشد و من نامه به شرکت بازرسی نوشتم که این فرد نماینده ما نیست.

    او افزود: تاکنون اطلاعات دقیقی کسب نشده ولی کمیته متشکل از ۳نفر در شرکت املاک شهرداری تشکیل شده است است و در حال بررسی هستند.

    نجفی همچنین گفت: البته خبر مهم این که بخش هایی در شهرداری بودند که به غیر اسم شرکت املاک، املاکی را واگذار کردند که بعدها اعلام خواهم کرد .

    او ادامه داد: در اینترنت این مدت اسامی طرح شد و بعد به من حمله شد که آیا این افراد قرار است گزینش کنم در حالی که من این افراد را نمیشناسم.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد ماجرای ممنوع التصویر بودن خود هم گفت: من مصاحبه ای داشتم که پخش نشد و شنیدم که ممنوع التصویرم. البته از اقای علی عسگری هنوز نپرسیده ام که بدانم ممنوع هستم.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: تعبیر اینده فروشی از تراکم درست است و هر چه در شهر ساخته شود بودجه ای جهت ما نخواهد داشت لیکن قبلا دریافت و هزینه شده است هست. حجم املاک فروخته اوج و بعضی نادرست بوده به عنوان نمونه املاکی که فضای سبز بوده و الان افراد مدعی هستند که شهرداری سرشان کلاه گذاشته اند.

    او همچنین در پاسخ به پرسش دیگری راجع به انتصابات گفت که در این خصوص مورد هجمه قرار نگرفتم ولی بعضی از اعضای شورا انتقاداتی داشتند.

    نجفی در پاسخ به سوالی در مورد مسئله افراد معلول جهت تردد در شهر گفت: شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت عموم شهروندانی طراحی نشده است و ارامش کافی در این شهر وجود ندارد. شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مناسب تردد افراد معلول نیست و موجب شرمندگی ما است و قطعا حل این معضل زمانبر است.

    نجفی راجع به پروژه های عمرانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز اظهار داشت: شهری مثل پایتخت کشور عزیزمان ایران بدون پروژه عمرانی نخواهد بود و باید نیارهای شهر فراهم شود ولی نگاه پروژه های شهر فیزیکی بوده نمونه ان پل صدر است که نگاه به ان نگاه مثبت وجود دارد حالا اینکه چقدر ضرورت داشته و چقدر مدیریت هزیته شده است مساله دیگری هست؛ قطعا حجم منابع شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به میزان گذشته نبود و پروژه های اساسی تر خواهم داشت و معاون تازه عمرانی که بزودی انتصاب خواهم کرد فردی که شهرسازی خوانده است.

    او ادامه داد: از بهمن سال گذشته تا کنون بودجه ای به پروژه های شهری تزریق نشده و طرح ها متوقف شده است هست. ما از همکاری قرارگاه خاتم با شرکتها راضی هستیم و از بر اساس صورت اوضاع طلب دارد ولی همچنان با ما همکاری دارند.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هم با قرارگاه خاتم و هم ثارالله کار خواهیم کرد افزود: ترجیح داریم پروژه ها به صورت مزایده و در قالب مسابقه سالم به پیمانکار واگذار شود و بدون شک همکاری ما با قرارگاه براق تر خواهد بود.

    نجفی درمورد تعداد نیروهای شهرداری هم اظهار داشت: شهرداری ۴۸ هزار و ۲۰۰ نفر نیرو داریم. البته تعدادی نیرو در مجموعه پیمانکاران وجود دارد که جز پرسنل ما نیست. تعداد پرسنل شهرداری زیاد است و متورم است ولی به این تعداد نگاه سرمایه داریم و قصد تعدیل نداریم ولی افرادی که با زد و بند وارد سیستم شدند و نبودند و حقوق گرفتند, حسابشان جداست.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به بدهی های شهرداری هم اظهار داشت: به تازگی مشخص شد ۲و هزار ۴۰۰ میلیارد تومان بنیاد تعاونی ناجا از ما طلب دارد از این قبیل امکان دارد زیاد باشد ولی فعلا بدهی شهرداری ۳۰ هزار میلیارد تومان است که از این میزان، ۱۸ هزار میلیارد جهت بانکها و ۹ هرار میلیارد جهت پبمانکاران است.

    به گفته نجفی، در حال حاضر ۲۵ هزار میلیارد تومان جهت اتمام پروژه های شهری مورد نیاز است.

    او راجع به مجموعه شهر افتاب و شهروند نیز گفت: قرار بود در مدیریت قبلی شهروند و شهر افتاب واگذار شود ولی روی قیمت توافق نشد و این واگذاری صورت نگرفت البته جهت هر دو هم طرح تازه است و درصورت واگذاری تمام سهام واگذار نخواهد شد.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین راجع به عنوان هولوگرام ها و احتمال تخلفات در این عنوان گفت: ما جهت داستان هولوگرام ها راستی ازمایی خواهیم کرد ولی جهت تمام موارد نخواهد بود. در یک مهلت ۱۰۰ روزه کل وصعیت شهرداری را با واقعیت موجود اعلام خواهیم کرد و رسانه ها خود بررسی و راستی ازمایی کنند.

    نجفی با بیان اینکه در مسئولیت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به دنبال خدمتم، گفت: معامله ای با کسی نداشتم و حتی انتقاد به من می شود که توصیه فلانی را راجع به پستی بپذیرم.

    او راجع به تخلفات شهرداری در دوره گذشته نیز عنوان کرد: هر تخلفی که در گذشته از نظر مدیریتی درست نباشد حتما برخورد خواهم کرد ولی راجع به افرادی که منصوب کردم تخلف مواجه شوم درنگ نخواهدکردم .

    او ادامه داد: موارد متعددی در ۵۰ روز بوده از طریق هیات پیگیری تخلفات شهرداری و شرکت بازرسی و.قوه قضاییه دستور پیگیری دادم .

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان نمونه ای از این تخلفات گفت: ۶ هزار نفر از پیمانکاری شهرداری وارد شهرداری شدند و به نوعی رسمی شدند که تخلف است و در حال بررسی هستیم. او ادامه داد: دلیلی جهت عمومی کردن این مسایل نمی دیدم.

    واژه های کلیدی: ایران | شهردار | قالیباف | شهرداری | هوای پایتخت | اخبار اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار