بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اجتماعی ممنوعیت تردد کامیون‌های فرسوده تا ۱۵ بهمن ماه در پایتخت تمدید شد

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به شناسایی ۴۲۴ واحد صنعتی آلاینده در پایتخت کشور عزیزمان ایران طی امسال اظهار کرد: هیچ یک از واح

    ممنوعیت تردد کامیون‌های فرسوده تا ۱۵ بهمن ماه در پایتخت تمدید شد

    ممنوعیت تردد کامیون های فرسوده تا ۱۵ بهمن ماه در پایتخت تمدید شد

    عبارات مهم : ایران

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به شناسایی ۴۲۴ واحد صنعتی آلاینده در پایتخت کشور عزیزمان ایران طی امسال اظهار کرد: هیچ یک از واحدهای صنعتی مستقر در پایتخت کشور عزیزمان ایران حق استفاده از سوخت سنگین و آلاینده مثل مازوت را ندارند.

    به گزارش ایسنا، کیومرث کلانتری در جمع خبرنگاران راجع به نتیجه های کارگروه کم کردن آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز در استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور دستگاه های متفاوت برگزار شد، گفت: مدیریت پسماند تهران، دستور جلسه امروز بود. متاسفانه پسماندها به صورت اصولی مدیریت نمی شوند. پسماندها در همه جای دنیا به عنوان طلای کثیف، سرمایه و وقت اقتصادی آشنا می شوند ولی متاسفانه در کشو ما به خاص پایتخت کشور عزیزمان ایران پسماندها به عنوان یک معضل بروز پیدا کرده اند.

    ممنوعیت تردد کامیون‌های فرسوده تا ۱۵ بهمن ماه در پایتخت تمدید شد

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بر اساس ماده ۹ قانون مدیریت پسماند وظیفه ساختن فرهنگ و آموزش تفکیک از مبدأ پسماندها را بر عهده دارد.

    به گفته کلانتری سرانه تولید پسماند در پایتخت کشور عزیزمان ایران از ۸۵۰ گرم به ۹۲۰ گرم در آخر سال ۹۵ رسید. به عبارت راحت تر در پنج سال گذشته روزانه ۹۰۰ تن به پسماند پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه شد. در همه جای دنیا کم کردن پسماند مد نظر قرار می گیرد و مطمئنا «جامعه مصرف کن دور بریز» جامعه خوبی نیست.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به شناسایی ۴۲۴ واحد صنعتی آلاینده در پایتخت کشور عزیزمان ایران طی امسال اظهار کرد: هیچ یک از واح

    مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان دستگاه اجرایی موظف به تفکیک پسماندها از مبدأ هست. شرکت حفاظت محیط زیست نیز به عنوان دستگاه ناظر در این زمینه وظیفه دارد.

    وی با اشاره به اینکه شهروندان باید در زمینه تفکیک زباله های خشک و تر آموزش مورد نیاز را ببینند، گفت: در این صورت پسماندی که توانایی بازیافت دارد دوباره به تناوب مصرف بر می گردد و کود آلی تولید شده است از پسماند تر عاری از فلزات سنگین خواهد بود.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه ساماندهی سایت آرادکوه، مدیریت سایر پسماندها و استفاده از زباله سوز در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت،اظهارکرد: ۳۰۰۰ تن پسماند در پایتخت کشور عزیزمان ایران توانایی تبدیل به انرژی را دارد که در آینده نزدیک بعد از انجام مناقصه ها سرمایه گذاری مورد نیاز در این زمینه صورت خواهد گرفت تا عنوان تولید برق از پسماند در آرادکوه انجام شود.

    ممنوعیت تردد کامیون‌های فرسوده تا ۱۵ بهمن ماه در پایتخت تمدید شد

    کلانتری در ادامه با اشاره به اینکه توسعه خطوط ریلی دستور کار دیگر این جلسه بود، گفت: با توجه به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی به خاص حمل و نقل ریلی در کم کردن ترافیک و آلودگی هوا گسترش حمل و نقل ریلی در شهرهای هشتگرد، پردیس و پرند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه روزانه حدود ۶۵۰ هزار تا ۷۰۰ هزار ماشین وارد پایتخت کشور عزیزمان ایران می شود گفت: جهت کم کردن تردد این تعداد بالای ماشین چاره ای جز توسعه خطوط ریلی نداریم. جهت این منظور قرار شد با عقد تفاهم نامه ای بین وزارت راه، استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرداری، این کار با اولویت پیگیری شود همچنین شرکت برنامه و بودجه باید اعتبارات مورد نیاز جهت این کار را تخصیص دهد.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به شناسایی ۴۲۴ واحد صنعتی آلاینده در پایتخت کشور عزیزمان ایران طی امسال اظهار کرد: هیچ یک از واح

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به ضرورت زیاد کردن فضای سبز پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این عنوان نیز در دستور کار جلسه امروز بود و قرار شد تا نیمه اسفندماه امسال ۱۷۰۰ هکتار فضای سبز در پایتخت کشور عزیزمان ایران ایجاد شود. ۵۰۰ هکتار در منطقه ۲ و ۱۰۰ هکتار در حوزه آرادکوه به فضای سبز تخصیص داده شده است می یابد. در شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز زیاد کردن فضای سبز مورد توجه قرار خواهد گرفت. این برنامه در ایام درختکاری امسال اجرایی خواهد شد.

    کلانتری با اشاره به اینکه کنترل آلودگی واحدهای صنعتی نیز در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت،اظهارکرد: ۱۴۷۰ واحد صنعتی در سه سال گذشته سوخت مصرفی خود را از مازوت به گاز طبیعی عوض کردن داده اند که به طور قطع اثر خوبی بر کم کردن آلودگی هوا دارد.

    ممنوعیت تردد کامیون‌های فرسوده تا ۱۵ بهمن ماه در پایتخت تمدید شد

    وی تاکید کرد: هیچ یک از واحدهای صنعتی در محدوده های پایتخت کشور عزیزمان ایران حق استفاده از سوخت سنگین و آلاینده ندارند. دستگاه های متفاوت نیز در این زمینه وظایفی را عهده دار شده است اند که باید به فوریت و با اولویت این وظایف را در دستور کار خود قرار دهند.

    به گفته کلانتری ۴۲۴ واحد صنعتی آلاینده در امسال در پایتخت کشور عزیزمان ایران شناسایی شده است اند که از این تعداد ۱۶۰ واحد برنامه کنترل آلودگی ارائه داده اند همچنین ۳۴۳ واحد صنعتی طی سه سال گذشته نسبت به برطرف آلایندگی واحد خود اقدام کرده اند.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه مهمترین واحد آلاینده پایتخت کشور عزیزمان ایران کارخانه سیمان هست، گفت: این واحد صنعتی برنامه کنترل آلودگی خود را به شرکت حفاظت محیط زیست ارائه داده است و اگر نتواند در قالب برنامه نسبت به کم کردن آلودگی اقدام کند حتما با این واحد برخورد خواهد شد.

    وی در ادامه اظهار کرد: کامیون های فرسوده و فاقد معاینه فنی حداقل تا ۱۵ بهمن ماه اجازه تردد در پایتخت کشور عزیزمان ایران ندارند.

    کلانتری با اشاره به تولید ۴۳ هزار تن نخاله ساختمانی در پایتخت کشور عزیزمان ایران به طور روزانه گفت: تا کنون به سه واحد بازیافت نخاله ساختمانی مجوز داده ایم تا ضایعات و نخاله های ساختمانی به مصالح ساختمانی تبدیل و به تناوب مصرف وارد شود. به واحدهای بازیافت نخاله ساختمانی – که در شعاع ۱۲۰ متری پایتخت کشور عزیزمان ایران مستقر باشند، مجوز داده می شود- البته این واحدها باید برنامه های کنترل آلودگی را به طور کامل اجرایی کنند.

    واژه های کلیدی: ایران | آلودگی | برنامه | آلودگی هوا | هوای پایتخت | اخبار اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار