بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات اگر از کی‌روش بهتر بودم سرمربی رئال مادرید می‌شدم/ پرسپولیس را می‌بریم ، فراز کمالوند

    به گزارش خبرآنلاین؛فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت:«بازی های لیگ و جام حذفی خیلی متفاوت هست. جام حذفی یک سرش برد و رسیدن به همه چیز است و

    اگر از کی‌روش بهتر بودم سرمربی رئال مادرید می‌شدم/ پرسپولیس را می‌بریم ، فراز کمالوند

    فراز کمالوند:اگر از کی روش بهتر بودم سرمربی رئال مادرید می شدم/پرسپولیس را می بریم

    عبارات مهم : خارجی

    کمالوند می گوید:«غرور را باید کنار بگذاریم و از کارلوس کی روش یاد بگیریم.»

    به گزارش خبرآنلاین؛فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت:«بازی های لیگ و جام حذفی خیلی متفاوت هست. جام حذفی یک سرش برد و رسیدن به همه چیز است و سر دیگر آن هیچ چیز نیست. ما جهت شکست پرسپولیس آمده ایم. بعد از دو برد خوب اکنون می خواهیم از اعتبار نفت آبادان برابر پرسپولیس دفاع کنیم و بازی خوبی هم انجام بدهیم.»

    اگر از کی‌روش بهتر بودم سرمربی رئال مادرید می‌شدم/ پرسپولیس را می‌بریم ، فراز کمالوند

    کمالوند در خصوص جذب سوشا مکانی گفت:« ما آنقدر پرسشها زیادی داریم که به این نمی رسیم که بگوییم بحث حضور سوشا مکانی در تیم ما منتفی شده است است یا نه. روز قبل از مسابقه است و من نمی خواهم در مورد پرسشها نفت صحبت کنم. مشکلاتمان بسیار زیاد هست. وی در مورد اینکه بالاخره سوشا مکانی را جذب می کنید یا نه گفت: مشخص نیست.از این وقت استفاده می کنم و یکسری مطالب را بازگو می کنم. کلوب صنعت نفت هنگامی که هفته گذشته با پرسپولیس در لیگ بازی داشتیم حتی یکبار هم به این تیم سر نزد تا قبل از یک بازی مهم انرژی خوبی به این تیم بدهد. این تیم مثل یک فرزند سرراهی می ماند که هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد، هیچ کس پاسخگو نیست. متاسفانه روز به روز پرسشها صنعت نفت زیاد می شود حتی من شنیده ام که پول به حساب کلوب واریز شده است هست. من نمی دانم که آیا این پول به بازیکنان داده نمی شود.»

    کمالوند ادامه داد:«صنعت نفت آبادان یک تیم بسیار مردمی هست، مثل ملوان، سپاهان،سپیدرود رشت، تراکتورسازی و مثل بسیاری از تیم هایی که مردم باعشق دوست دارند. ولی به خاطر پرسشها مدیریتی و یا سوء مدیریت نتیجه های خوبی را سال گذشته کسب نکرد، اگر یادتان باشد هر لحظه این تیم به لیگ برتر می آمد، نتیجه های ضعیفی کسب می کرد و هر لحظه دست و پا می زد، حتی این تیم در پارسال رده دوازدهم را کسب کرد، ولی امسال صنعت نفت شرایط متفاوتی دارد؛ چراکه در حال حاضر در رده ششم جدول قرار دارد. جزء ۸ تیم جام حذفی هست. هنگامی که تیمی نتیجه های خوبی نسبت به استقلال، سپاهان، تراکتورسازی گرفته هست، بعد باید گفت نتیجه های با توجه به اینکه صنعت نفت یک تیم نوپایی هست، بسیار خوب است.

    به گزارش خبرآنلاین؛فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت:«بازی های لیگ و جام حذفی خیلی متفاوت هست. جام حذفی یک سرش برد و رسیدن به همه چیز است و

    اما متأسفانه منافع بعضی افراد امسال به خطر افتاده، هنگامی که سال گذشته بازیکنی از کشور کلمبیا که فکر می کنم در کشور خودش دست فروش بود، به نام دنی سانتورا و دو، سه تا از بازیکنان خارجی دیگر کیفیت مناسب نداشتند و درواقع بنجل بودند به تیم اضافه شد، با حضور بازیکنانی مثل جاسم کرار و خیلی از بازیکنان خارجی ما، این افراد جایگاهشان به خطر افتاد و به دنبال این هستند که من را مثل خیلی از مربیان دیگر از صنعت نفت بیرون کنند، ولی باید بگویم که نه آدمی هستم که بخواهم از تیم جدا شوم، من چند سال در تراکتورسازی بودم، من آدمی نیستم بخواهم جا بزنم و درواقع بیدی نیستم که با این بادها بلرزم، این افراد بدانند که مردم هم مردم گذشته نیستند. من به دنبال این بودم که از رده ششم در لیگ به بالاتر برسیم، حتی شانس این را داریم که سهمیه آسیایی کسب بکنیم. هم اینقدر هواداران و مردم خونگرم آبادان بدانند که این افراد نمی خواهند تیم نتیجه بگیرد.. مطمئناً جهت اثبات حرفم به هرجایی که باید بروم، می روم تا ثابت کنم دروغ نمی گویم.»

    سرمربی نفت با بیان اینکه اجازه نمی دهد تا در حق مردم مظلوم آبادان خیانت شود گفت:«من صحبت هایم را سربسته بیان کردم. این که چطور بعضی وارد این کلوب شدند و آیا جهت آوردن بازیکنان بهتر مقاومت می شود، خارجی هایی که اکنون در تیم نفت آبادان حضور دارند به اذعان کارشناسی برنامه ۹۰ و همه سایت ها عالی ترین بازیکنان خارجی لیگ هستند. بازیکن خارجی هم اگر قرار است بیاید، باید این گونه باشد. نباید در حق مردم مظلوم آبادان خیانت کرد. من اجازه چنین کاری نمی دهم، اکنون تمام تیم هم یکپارچه هستند و می خواهیم برابر پرسپولیس بازی خوبی انجام بدهیم. پول بازیکنان را نمی دهند، ایرادی ندارد، در حساس ترین بازی سال پول نمی دهند، ایرادی ندارد، فردا با تمام توان بازی می کنیم و بعد از مسابقه حرف های زیادی جهت گفتن دارم.»

    او سپس به کارلوس کی روش اشاره کرد و راجع به تیم ملی و اینکه کی روش گفته بازیکنان ملی پوش دو روز در هفته در اختیار او باشند گفت:«هرچه کی روش گفته درست است و من چشم بسته آن را قبول می کنم، حتی اگر بگوید روی پشت بام هم تمرین کنیم، این کار را می کنم، لیکن می دانم او تصمیمی نمی گیرد که به ضرر فوتبال ملی ما باشد. کی روش یک مربی حرفه ای هست، باید از او یاد بگیریم و غرور را کنار بگذاریم و به حرفش گوش کنیم. اگر کی روش اکنون بگوید شب هست، من می گویم حرفش درست هست. در سه سال گذشته هر تصمیمی که کی روش گرفته، از او و تصمیماتش حمایت کرده ام. مگر مربی رئال و منچستر یونایتد در کشور عزیزمان ایران داشته ایم.

    اگر از کی‌روش بهتر بودم سرمربی رئال مادرید می‌شدم/ پرسپولیس را می‌بریم ، فراز کمالوند

    کی روش جهت تیم ملی امکانات می خواهد، لیگ شش ماه دیگر باید با اسپانیا و پرتغال در جام جهانی بازی کند، منافع ملی ما مهم هست، منافع ملی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و اکنون یک آدم کاملاً فنی مثل کی روش در رأس کادر فنی تیم ملی هست. باید از او و تصمیماتش حمایت شود. او عالی ترین مربی تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران از روز اول تا اکنون هست. آیا من بهترم یا کی روش؟! اگر من از کی روش بهتر بودم، در رئال مادرید مربیگری می کردم. بعد غرور را باید کنار بگذاریم، هنگامی که کی روش از من بهتر هست، بعد بهتر است که بازیکنانم زیر نظر کی روش تمرین کنند تا من. خیلی جاها غرور و حسادت کار دستمان می دهد. »

    واژه های کلیدی: خارجی | آبادان | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار