بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شایعه در کشور عزیزمان ایران شماره یک است/ راجع به بازیکنانم بد صحبت نمی‌کنم ، شفر

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از پیروزی در فینال جام حذفی گفت: خیلی چیزها راجع به گذشته وجود دارد که در مورد آن صحبت کردم. راجع به چهار هفته اول

    شایعه در کشور عزیزمان ایران شماره یک است/ راجع به بازیکنانم بد صحبت نمی‌کنم ، شفر

    شفر: شایعه در کشور عزیزمان ایران شماره یک است/ راجع به بازیکنانم بد صحبت نمی کنم

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی استقلال از عملکرد تیمش برابر خونه به خونه تمجید کرد.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از پیروزی در فینال جام حذفی گفت: خیلی چیزها راجع به گذشته وجود دارد که در مورد آن صحبت کردم. راجع به چهار هفته اول و مشکلاتی که در تیم داشتیم و شرایط معنوی و بدنی تیم قبلا صحبت کردم. ما خیلی سخت کار کردیم و خیلی پرسشها را در تیم عوض کردن دادیم. یک راه حرفه ای را پیش رفتیم و شما می توانید در صورت بازیکنان ما عوض کردن از ناراحتی به لبخند را ببینید. بازیکنان دیدند که تیم و کادر حرفه ای داریم. بازیکنان پرسشها تاکتیکی و فن برد حریف را یاد گرفتند.

    شایعه در کشور عزیزمان ایران شماره یک است/ راجع به بازیکنانم بد صحبت نمی‌کنم ، شفر

    وی در ادامه افزود: جدا از بحث بازی ها، آنالیز ویدئویی پرسشها ما است تا متوجه غلط های خود بشویم. ما در جلسات آنالیز دیدیم که چه چیزی باید بهتر شود و چه چیزی باید پایدار تر شود. ما بازی روی زمین انجام دادیم و به همین علت بازیکنانی مانند ابراهیمی و جپاروف بهتر از قبل بازی کردند و پاس های بیشتری می دهند. بازیکنان در پست های تازه جهت تیم به میدان رفتند. بازیکنان به من نگفتند که در پست تازه بازی نمی کنند و در پست تازه بازی کردند و به پیروزی رسیدیم. هنگامی که بازیکنی مانند چشمی تعویض می شود که کارت زرد داشت و در موقعیت هایی قرار داده شد که نمی توانست تکل بزند. باقری امروز خیلی خوب بازی کرد. روزبه، امید و فرشید باقری بازیکنانی هستند که جهت بازی بعدی به آنها نیاز دارم. جهت باقری خوشحالم که بعد از مصدومیت امروز به میدان رفت و این عنوان جهت کار تیمی ما مهم هست. به بازیکنان می گویم که آیا تعویض می شوند و بازیکنان به حرف های من گوش می دهند و به همین علت ما موفق هستیم. ما خیلی پرسشها را جهت رسیدن به قهرمانی حذفی و سوم شدن در جدول عوض کردن دادیم ولی در آینده باید کار بیشتری انجام دهیم و هنوز موفقیت های تمام نشده هست. بعضی از بازیکنان یک مقدار امروز خسته بودند و جهت بازی های بعدی عنوان آماده سازی و عنوان ذهنی بسیار مهم هست. من به بازیکنانم نگفتم که حریف ما چقدر خوب است و به آنها گفتم تیمی که از لیگ پایین می آید می تواند شکست بخورد و آن موقع همه می گویند که از استقلال شکست خورده هست. من بازی های حذفی زیادی با تیم های حاضر در لیگ های پایین تر تجربه کردم.

    او در ادامه راجع به پرسشها پیش آمده در مراسم خوش حالی قهرمانی تصریح کرد: بعد از مراسم خوش حالی اهدای جام شاهد یک آشوب بودیم و دیدیم که همه به داخل زمین ریختند. شاید این عنوان در اینجا یک مقدار عادی باشد. در چند ماه قبل هواداران ما خوشحال نبودند ولی الان خوشحال هستند و موفقیت دارند. هواداران در پایتخت کشور عزیزمان ایران در خیابان ها خوش حالی کردند و با توجه به مشکلاتی که داشتیم این پیروزی مهم بود. هواداران ما می توانند جهت هواداران در آسیا یک الگو باشند.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از پیروزی در فینال جام حذفی گفت: خیلی چیزها راجع به گذشته وجود دارد که در مورد آن صحبت کردم. راجع به چهار هفته اول

    شفر در ادامه راجع به دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: ما دو بازی با ذوب آهن داریم و امیدوارم بازیکنان مصدوم به تیم ما اضافه شوند. بازی امروز جهت ما تمام شده است و باید به فکر بازی با ذوب آهن باشیم. جهت خوش حالی وقت نداریم و فردا صبح بازیکنان مستقیم به هتل می روند تا ریکاوری کنند و بازیکنان ملی پوش نیز به تمرین تیم ملی می روند تا جهت دیدار بعدی آماده شوند. دوباره ذوب آهن را آنالیز می کنیم و در انتظار مشخص شدن زمین مسابقه بعدی هستیم. همه و نه فقط بازیکنان جهت استقلال کار می کنند. امروز شنیدم که مدیرعامل کلوب و اعضای هیات مدیره به نتیجه های استقلال افتخار می کنند. الان خوشحال هستیم ولی دو بازی بسیار مهم دیگر داریم.

    سرمربی آبی پوشان راجع به تمدید قرارداد دو ساله با آبی ها گفت: کشور عزیزمان ایران نفت، خاویار، زعفران و شایعات دارد و شایعه در کشور عزیزمان ایران شماره یک هست. راجع به شایعات از من پرسش نکنید لیکن جهت من هیچ هست. ما افرادی داریم که از موفقیت امروز ما خوشحال نیستند و بعد از برد ما گریه می کنند و آنها شایعه می سازند. این افراد مهم نیستند لیکن می خواهند استقلال موفق نباشد و به همین علت شایعه می سازند.

    وی در ادامه راجع به شانس قهرمانی استقلال در آسیا بیان کرد: ابتدا این را بگویم که از برخورد با یک حریف ایرانی خوشحال نیستم. در اروپا فقط در مرحله های آخر نماینده ها از یک کشور برابر یکدیگر قرار می گیرند و فدراسیون فوتبال آسیا باید فکری جهت این عنوان کند. اول باید از این مرحله افزایش کنیم. من بازی به بازی نگاه می کنم و باید ببینیم چه می شود.

    شفر در تصویر العمل به پست رحمتی و تمجید او از صداقت شفر اضافه کرد: از رحمتی تقدیر می کنم. گفته بودم که اگر بازیکنان پشت سر شما نباشند و شما را حمایت نکنند مسئله خواهید داشت. من داریوش را یک بازی دقیقه ۴۰ عوض کردم ولی بازی بعد برابر الهلال یکی از عالی ترین بازی های خود را انجام داد.

    شایعه در کشور عزیزمان ایران شماره یک است/ راجع به بازیکنانم بد صحبت نمی‌کنم ، شفر

    من یک بازیکن را الکی تعویض نمی کنم و به او می گویم آیا تعویض شدی تا یاد بگیرد. به همین خاطر ما تیم بسیار خوبی داریم. هر کسی مشکلی داشته باشد، راجع به خانواده و نزدیکانش می تواند با من صحبت کند و من به او کمک می کنم. من هیچ وقت راجع به بازیکنانم بد صحبت نمی کنم و اگر بازیکنی بد باشد، باید بهتر شود. ما دو دروازه بان بسیار خوب داریم. رحمتی در بازی های حذفی بازی کرد حسینی یک کارت زرد داشت و شاید یک کارت دیگر می گرفت و محروم می شد و ما نمی توانستیم یک دروازه بان را در بازی سخت بازی دهیم هنگامی که در شرایط مسابقه نباشد. الهلال در عمان یک مدافع تازه داشت و دروازه بان این تیم با تجربه بود و با آنها صحبت کرد. من اولیور کان را داشتم و می دانم دروازه بان ها چه می خواهند. حسینی یک دروازه بان جوان است و شاید به علت پرسشها فرهنگی، کمتر با بازیکنان صحبت می کند ولی دروازه بان باید از عقب خط دفاعی را هدایت کند. رحمتی بسیار با تجربه است و حسینی آینده بسیار خوبی دارد.

    شفر در پاسخ به این پرسش که کلوب چه چیزی از شفر بعد از دو سال می خواهد، تصریح کرد: بعد از دو سال به منزل می روم(خنده). من یک هفته بود که به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده بودم و به شما گفتم که به دنبال لول سطح اوج هستیم ولی خیلی از شما باور نکردید. ما می خواهیم استقلال را در سطح اوج نگه داریم. مسیر حرکت ما هر لحظه به سمت بالاست. اگر ما یک سانتی متر دیگر به سمت موفقیت برویم، یک قدم بزرگ محسوب می شود. من به یاد دارم که نه تنها خبرنگاران بلکه بسیاری از هواداران می گفتند که استقلال به لیگ پایین تر می رود ولی اکنون می گویند که استقلال باید قهرمان آسیا شود و این بسیار خوب هست. ما باید زیاد کار کنیم. ما ۷-۸ بازیکن در لیست آقای کی روش داریم و از این بابت بسیار خوشحالم. سهرابیان برابر الریان بسیار خوب بازی کرد و این جهت یک بازیکن جوان بسیار مهم است که بتواند با شخصیت اوج بازی کند. قرارداد بعضی بازیکنان تمام می شود و از بازیکنان می خواهم که در تیم بمانند. این کاری است که کلوب باید انجام دهد. مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اگر می خواهند بازیکنانی مانند بازیکنان حال حاضر را جایگزین کنند به هزینه زیادی نیاز دارند. اگر ارزش تیم را نگاه کنید، می بینید که از ۹ میلیون دلار به ۱۵ میلیون دلار رسیده هست. بازیکنی که ۵۰ هزار دلار می ارزید اکنون ۸۰۰ هزار دلار ارزش دارد. این یک پول جهت کلوب است و اگر بازیکنی می خواهد برود باید پول خوبی به کلوب بدهد.

    به گزارش ایسنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از پیروزی در فینال جام حذفی گفت: خیلی چیزها راجع به گذشته وجود دارد که در مورد آن صحبت کردم. راجع به چهار هفته اول

    شفر در آخر صحبت های خود گفت: امیدوارم کلوب بیش از ۸ ماه در سطح بالای آسیا باشد. قبل امضای قرارداد کلوب گفت می خواهم این کار را انجام دهیم و همه کارهای مورد نیاز را انجام می دهند و امیدوارم هنگامی که می خواهیم قرارداد بازیکنان تازه را تمدید کنیم، این اتفاق رخ دهند.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | استقلال | بازیکنان | دروازه بان | قرارداد بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار