بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اقلیت زرتشتی از حقوق شهروندی برخوردارند/ دنبال کارها اثربخش جهت حل این عنوان هستیم ، سخنگوی دولت

    سخنگوی دولت با اشاره به جلسه امروز شورای اجتماعی کشور به ریاست رییس جمهور، گفت: در این جلسه مباحث متفاوت جهت کم کردن آسیب های اجتماعی بررسی شد. 

    اقلیت زرتشتی از حقوق شهروندی برخوردارند/ دنبال کارها اثربخش جهت حل این عنوان هستیم ، سخنگوی دولت

    سخنگوی دولت: اقلیت زرتشتی از حقوق شهروندی برخوردارند/ دنبال کارها اثربخش جهت حل این عنوان هستیم

    عبارات مهم : ایران

    سخنگوی دولت با اشاره به جلسه امروز شورای اجتماعی کشور به ریاست رییس جمهور، گفت: در این جلسه مباحث متفاوت جهت کم کردن آسیب های اجتماعی بررسی شد.

    به گزارش ایسنا، نوبخت در نشست خبری هفتگی خود که در محل نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاری و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی جهت کم کردن آسیب های اجتماعی در بودجه ۹۶ آینده نگری شده است بود که به رغم همه محدودیت ها، صددرصد این اعتبار تخصیص داده شد.

    اقلیت زرتشتی از حقوق شهروندی برخوردارند/ دنبال کارها اثربخش جهت حل این عنوان هستیم ، سخنگوی دولت

    وی در مورد مسئله بدهی های کلوب های استقلال و پرسپولیس، افزود: دولت پرداخت بدهی دو کلوب را متقبل می شود. کارگروهی گذشته ایم که میزان بدهی ها را احصاء کند. نمی گذاریم این دو کلوب دچار مسئله شوند، شما هم دلواپس نباشید.

    نوبخت همچنین راجع به برنامه دولت جهت حضور بانوان در ورزشگاه ها، تصریح کرد: شما نظر های دولت در این زمینه را می دانید و امیدواریم شرایطی فراهم شود که این کار به صورت سنجیده و با کمترین تنش انجام شود. ما تلاش می کنیم دغدغه کسانی که نظر متفاوت با دولت دارند را جذب کنیم.

    سخنگوی دولت با اشاره به جلسه امروز شورای اجتماعی کشور به ریاست رییس جمهور، گفت: در این جلسه مباحث متفاوت جهت کم کردن آسیب های اجتماعی بررسی شد. 

    سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر موضع دولت در برابر اجرای قانون کاتسا در آمریکا، گفت: کارگروهی در شورای عالی امنیت ملی مامور این است که چنین اقداماتی را بررسی کرده و اعلام نتیجه کند که آیا برجام نقض شده است است یا نه. این کارگروه اکنون فعال است و هر تصمیمی در شورای عالی امنیت ملی گرفته شود جهت دولت محترم بوده و مورد نیاز الاجراست. البته دولت جهت هر شرایطی طرح مناسبی دارد و ما کشوری نیستیم که با تشر آمریکا خود را ببازیم. آنها به قول خودشان تحریم های فلج کننده اجرا کردند ولی رشد اقتصادی ما زیاد شد. درست است که با این کارها مزاحمت هایی جهت ما ایجاد می کنند ولی کشور ما هم ظرفیت فراوانی دارد و ما تجارب زیادی هم در این زمینه داریم. ما جهت تامین منافع خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنیم.

    وی در پاسخ به سوالی راجع به موضع دولت در مورد تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر، اظهار کرد: دین زرتشت از ادیان رسمی کشور ماست که در قانون اساسی هم ذکر شده است هست. زرتشتیان از حقوق شهروندی برخوردارند و قوانین موضوعه ما اجازه می دهد شهروندان زرتشتی از حقوق شهروندی برخوردار باشند.

    سخنگوی دولت با بیان اینکه در مجلس نمایندگان زرتشتی حضور دارند، تصریح کرد: ما دنبال یکسری کارها اثربخش هستیم که هم این عنوان حل شود و هم پرسشها دیگری ایجاد نشود. رییس جمهور هم در جلسه قبلی هیات دولت به وزیر کشور دستور پیگیری به این عنوان را داده است و امیدواریم این مسئله حل شود. در پیوست هایی که به همه وزرا داده شده است است یک نسخه از منشور حقوق شهروندی هم ابلاغ شده است و وزرا موظفند برنامه خود را جهت اجرای حقوق شهروندی اعلام کنند.

    اقلیت زرتشتی از حقوق شهروندی برخوردارند/ دنبال کارها اثربخش جهت حل این عنوان هستیم ، سخنگوی دولت

    وی در پاسخ به این پرسش که برنامه دولت جهت قطع کردن یا ادامه دادن یارانه های نقدی چیست، گفت: ماه آینده ماه تصمیم مجلس راجع به چگونگی تامین منابع مالی شرکت هدفمندی یارانه ها و چگونگی مصرف آن هست. مجلس بعد از اینکه تصمیم خود را گرفت ما هم در دولت نظر کارشناسی خود را اعلام می کنیم و تصمیم مجلس را اجرایی می کنیم.

    وی در مورد وقت ارائه بودجه سال ۹۷، افزود: پیش نویس بودجه ۹۷ هنوز تهیه نشده است و ما در حال تهیه آن هستیم البته بودجه واقع بینانه تهیه شده است و بر مبنای عملکرد دستگاه ها تخصیص داده شده است می یابد.

    سخنگوی دولت با اشاره به جلسه امروز شورای اجتماعی کشور به ریاست رییس جمهور، گفت: در این جلسه مباحث متفاوت جهت کم کردن آسیب های اجتماعی بررسی شد. 

    نوبخت راجع به میزان بدهی دولت به گندمکاران، تصریح کرد: بیش از ۸٫۵ میلیون تن دولت گندم خرید کرده است که ارزش آن ۱۱ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان است که بیش از ۸۰ درصد آن پرداخت شده است و دو هزار میلیارد تومان باقیمانده قبل از ۲۵ آبان پرداخت می شود.

    خبرنگاری راجع به انتقال آب از استان اصفهان به چهارمحال و بختیاری و پرسشها ایجاد شده است در این زمینه پرسید که سخنگوی قوه مجریه در پاسخ اظهار کرد: ما به این عنوان ملی نگاه می کنیم نه استانی. در دو سال گذشته شش میلیارد دلار در زمینه آب سرمایه گذاری شده است هست. همچنین ۱۸ هزار میلیارد تومان جهت منابع آبی و تامین آب های ملی طرح های مختلفی ایجاد شده است و تا آخر سال هم یک میلیارد دلار دیگر جهت این طرح ها استفاده می شود تا از منابع آب استفاده بهینه ای شود.

    اقلیت زرتشتی از حقوق شهروندی برخوردارند/ دنبال کارها اثربخش جهت حل این عنوان هستیم ، سخنگوی دولت

    وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در یک استان نباید خاص آن استان دیده شود لیکن سایر استان ها هم از این طرح ها بهره می برند، خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم طرح های آبی را بدون ایجاد تنش اجتماعی اجرا کنیم. ما از هیچ اقدامی جهت تامین آب استان اصفهان فروگذار نمی کنیم البته باید الگوی کاشت هم اصلاح شود.

    سخنگوی دولت در مورد نحوه تامین امنیت اقتصادی جهت سرمایه گذاری، گفت: امنیت اقتصادی یک برآیندی از مولفه های متفاوت از جمله اصلاح فضای کسب و کار هست. از شهریور ۹۲ برنامه های دولت جهت اصلاح فضای کسب و کار انجام شده است که نتیجه آن سرمایه گذاری خارجی قابل توجه بوده است و ما این برنامه ها را ادامه می دهیم.

    نوبخت راجع به پرداخت یارانه به مطبوعات، گفت: ۴۰ درصد یارانه مطبوعات در شش ماه اول سال پرداخت شده است و مابقی آن هم در طول سال پرداخت می شود.

    خبرنگاری با اشاره به بازداشت چند روزنامه نگار در ماه های اخیر از نوبخت پرسید که دولت چه زمانی می خواهد حقوق شهروندی را اجرا کند که اودر پاسخ گفت: دولت خود را به تحقق حقوق شهروندان متعهد کرده هست. به تمام وزرا از جمله وزیر اطلاعات و فرهنگ یک نسخه از حقوق شهروندی داده شده است و تاکید شده است است که آنها باید برنامه های خود را در طول دو ماه جهت اجرای حقوق شهروندی اعلام کنند. رییس جمهور به اجرای حقوق شهروندی متعهد است.

    نوبخت در پاسخ به این پرسش که رای اعتماد مجلس به وزرای باقی مانده چه پیامی جهت دولت دارد، اظهار کرد: این رای اعتماد خبر همکاری و تعامل بود و من از مجلس بسیار شاکر و قدردانم و امیدواریم این همکاری ها در مباحث متفاوت در آینده ادامه یابد.

    نوبخت در پاسخ به سوالی در مورد میزان سپرده های ایرانی در بانکهای خارجی و اعلام رقم صد میلیارد دلار گفت: ما باید دارایی های کشور عزیزمان ایران در خارج از کشور را تفکیک کنیم این دارایی ها به ذخایر ارزی بانک مرکزی سپرده صندوق توسعه ملی و حساب های بانک های ایرانی در بانکهای خاجری قابل تقسیم هست. اینکه گفته شود با برطرف تحریمها باید صد میلیارد دلار وارد کشور شود، یک تلقی عامیانه است لیکن این مبالغ تفکیک شده است در خارج از کشور نگهداری می شود. مسئله سوییس هم اکنون حل شده است است و هر کس در مورد میزان حسابهای کشور عزیزمان ایران در خارج از کشور صحبت می کند در درجه اول باید این تفکیک بندی را در نظر بگیرد.

    وی در مورد یکی از تصمیمات جلسه سران قوا مبنی بر جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور اظهار کرد: این تصمیم دیروز اتخاذ شده است است و هنوز سریع است که دستورالعملی جهت آن تهیه شود. البته در این زمینه هم قانون و هم آیین نامه داریم و به شرکت سرمایه گذاری خارجی هم تاکید شده است تا جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور را در اولویت قرار دهند.

    سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر نشانه از برگزاری اجلاس ایران، روسیه و آذربایجان خاطر نشان کرد: در سیاست خارجی کشور عزیزمان ایران بر تحکیم روابط با همسایگان تاکید شده است هست. در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز بر گسترش مناسبات با همسایگان تاکید شده است هست. خوشبختانه جلسات مختلفی میان سران کشورهای ایران، روسیه و آذربایجان برگزار شده است است که فردا هم شاهد برگزاری جلسه دیگری در کشور عزیزمان ایران خواهیم بود. نشانه این جلسات گسترش روابط با همسایگان بوده مخصوصا که کشور عزیزمان ایران و روسیه در خصوص رویدادهای منطقه از جمله مقابله تروریسم نظر مشابهی دارند. این جلسات برگزاری می شود تا راه حل مناسبی جهت دستیابی منطقه به ثبات پیدا شود.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | برنامه | ایرانیان | حقوق شهروندی | سرمایه گذاری | سرمایه گذاری | پرداخت یارانه

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار