بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره‌دار هستیم / زرآبادی

    یک عضو فراکسیون امید گفت: با تشکیل کمیته‌ای در مجلس،‌ پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره‌دار هستیم.

    پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره‌دار هستیم / زرآبادی

    زرآبادی: پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره دار هستیم

    عبارات مهم : دانشگاه

    یک عضو فراکسیون امید گفت: با تشکیل کمیته ای در مجلس، پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره دار هستیم.

    به گزارش ایسنا، سیده حمیده زرآبادی عصر امروز با حضور در دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم روز دانشجو با محوریت جنبش دانشجویی، آرزوی بزرگ گرایی یا آرزوی بزرگ زدایی که به همت انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش این دانشگاه برگزار شده است بود، به صحبت پرداخت.

    پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره‌دار هستیم / زرآبادی

    وی ضمن تبریک به مناسبت این روز، گفت: زمانی که آیت الله هاشمی وفات یافتند بار دیگر مظلومیت شهید بهشتی تداعی شد.

    زرآبادی ادامه داد: هر لحظه خود را عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه می دانم و این یکی از افتخارات من بود و اعتقاد دارم دانشگاه جایی است که باید در آن صداقت داشت و این سرمایه ارزشمندی در یک کشور اسلامی است.

    یک عضو فراکسیون امید گفت: با تشکیل کمیته‌ای در مجلس،‌ پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره‌دار هستیم.

    نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صداقت دانشگاهیان است که باعث می شود حیات مجدد پیدا کنند لذا بعضی هستند که دانشگاه را ساکت می خواهند و پویایی و گویایی دانشگاه است که ضامن سلامت جامعه خواهد بود.

    وی با اشاره به سختى ها و آسانى ها های دانشگاهیان، تصریح کرد: همه می دانیم که چه روزهای مشکل را جهت دانشگاهیان از ستاره دار شدن، توقف فعالیت انجمن ها، توقیف نشریه و احضاریه ها داشته ایم ولی با تمام این پرسشها هر لحظه دانشجویان پیش قدم بودند و قطعاً همه ما جهت اینکه ایرانی سرافراز داشته باشیم تلاش می کنیم و اگر قرار است پیشرفت کنیم نقطه حرکت، دانشجویان هستند.

    این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: صداقت از جمله ملزوماتی است که در کلام دانشجویان باید بیان شود. ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم که باید صداقت امر بدیهی باشد ولی متاسفانه بعضی وعده می دهند و فراموش می کنند و می بینند و سکوت می کنند که این خود گویای بی صداقتی است.

    پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره‌دار هستیم / زرآبادی

    زرآبادی راجع به لیست امید و فراکسیون امید، گفت: همه با همدلی باعث شدیم که در این نقطه قرار بگیریم ولی همه می دانیم که در چه شرایطی تصمیم گیری شد و همه افراد اصلاح طلب شناسنامه دار از حضور در عرصه بازماندند و تصمیم گرفته شد که از ظرفیت هایی که وجود دارد استفاده کنیم.

    وی افزود: افرادی که در این لیست قرار گرفته اند بعضاً سابقه نمایندگی مجلس و کار سیاسی را نداشتند و جهت انسجام چنین لیستی بسته شد ولی متاسفانه اتفاقی افتاد، اینکه قبل از ورود به مجلس افرادی متحد شدند و بعد از انتخابات با وجودی که سابقه نمایندگی داشته و صورت آشنا شده است بودند بنای دودستگی گذاشتند و آن انسجامی که جهت فراکسیون امید در نظر داشتیم اتفاق نیفتاد و این از مواردی است که به فراکسیون امید نقد می شود ولی با این وجود این فراکسیون تاثیرگذاری خود را داشته است.

    یک عضو فراکسیون امید گفت: با تشکیل کمیته‌ای در مجلس،‌ پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره‌دار هستیم.

    وی با اشاره به انتخابات اردیبهشت ماه، گفت: پرشورترین و حساس ترین انتخاباتی بود که در سپهر سیاسی ما اتفاق افتاد ولی اینکه جریان اصلاح طلبی اکنون با رویکرد محافظه کارانه حرکت کند قابل قبول نیست.

    زرآبادی ادامه داد: در وقت انتخابات از آقای روحانی حمایت کردیم و امروز باید پاسخگو باشیم و یکی از مسائلی که در روند کار دولت در فراکسیون امید مطرح شد محافظه کاری اصلاح طلبان و نمایندگان است یعنی اصلاح طلبان رویکرد محافظه کارانه پیدا کردند که خروجی آن کابینه ای است که اکنون تشکیل شده است است.

    پیگیر اوضاع دانشجویان ستاره‌دار هستیم / زرآبادی

    این نماینده مجلس با بیان اینکه اکنون پرسش می شود جهانگیری در آن وقت حضور چشم گیر داشت ولی اکنون حضورش کمرنگ شده، اظهار کرد: اکنون توجیه می کنیم که مطالبه گری جای خود را به هماهنگی وضع موجود داده است.

    وی با اشاره به گزینش وزیر علوم، گفت: خیلی از دوستان نمی درخواست کردند صدای اعتراض دانشجویان را بشنوند و من مطرح کردم موقعی است که جوانان از ما حمایت می کنند نمی توان بگوییم درست است ولی زمانی که مطالبه گر هستند نادیده گرفته شوند و بگوییم آنها جنبش شده است اند و پرسش این است که آیا هنگامی که دانشجو انتقاد می کند با برخورد قهری مواجه شده است و دایره نظام و انقلاب آن را بیرون می اندازد.

    زرآبادی ادامه داد: آقای روحانی در وقت انتخابات صحبت از برطرف حصر داشتند و امروز باید با مردم صحبت کنند و بگویند قانوناً توان برطرف این مسئله را ندارند یا عنوان دیگری هست. البته این مساله از مسیرهای دیگر در حال پیگیری است که امیدواریم به نتیجه برسد.

    زرآبادی همچنین با اشاره به مصوبه شورای عالی امنیت ملی راجع به حصر، گفت: این مصوبه در وقت اضطرار بوده و بعد از آن باید دادگاه تشکیل می شد و مسئله و درخواست مهم ما هم همین است.

    وی در ادامه در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان مبنی بر گرفتن تصویر خودگرفته تعدادی از نمایندگان مجلس در حاشیه مراسم تحلیف رییس جمهور، تصریح کرد: معمولا در حاشیه جلسات تصویر گرفته می شود و چیز غیرعادی نیست ولی راجع به اینکه نحوه تصویر گرفتن چطور بوده و آیا شیطنت رسانه ای صورت گرفته یا خیر باید در وقت مناسبی بحث شود.

    این نماینده مجلس راجع به اعتراض دانشجویان به پولی شدن دانشگاه ها نیز، گفت: من خودم منتقد این عنوان در وقت رای گیری بودم و آن را پیگیری کرده و پیگیری خواهم کرد و اگر به جای آقای غلامی، آقای فرجی دانا هم می خواست این کار را انجام دهد ما باز هم آن را پیگیری می کردیم.

    این عضو فراکسیون امید در خصوص ستاره دار شدن و برخورد با دانشجویان در دانشگاه ها نیز گفت: چهار ماه است که کمیته ای در مجلس جهت پیگیری این مساله تشکیل شده است و اوضاع دانشجویان مشخصا با اسم پیگیری می شود که پرسشها بعضی از آنها حل شده است و کار عده ای دیگر در حال پیگیری است.

    وی افزود: من خودم عضو این کمیته هستم و جلسات مشترکی با مسئولان وزارتخانه های مرتبط جهت پیگیری مساله آنها داشته ایم.

    واژه های کلیدی: دانشگاه | دانشگاه | دانشجویان | اخبار کنکور و دانشگاه

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار