بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد / جهت هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، برنامه داریم ، روحانی

    رییس جمهور گفت: تحریم هسته‌ای علیه کشور عزیزمان ایران اشتباه و غلط بوده و دنیا بویژه قدرت‌های بزرگ باید از این طرح نادرست عقب نشینی کند. ما به دنیا خواستیم بگوی

    هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد / جهت هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، برنامه داریم ، روحانی

    روحانی: هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد / جهت هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، برنامه داریم

    عبارات مهم : ایران

    رییس جمهور گفت: تحریم هسته ای علیه کشور عزیزمان ایران اشتباه و غلط بوده و دنیا بویژه قدرت های بزرگ باید از این طرح نادرست عقب نشینی کند. ما به دنیا خواستیم بگوییم که همانطور رزمندگان ما پیروزند. دیپلمات های ما هم با عالی ترین توانمندی و منطقی ترین سخنان می توانند در برابر قدرت های بزرگ دنیا حرف بزنند و پای میز بیایند و این کار را دیپلمات های سرافراز توانستندانجام دهند.

    رییس جمهورگفت: ۴۳۶ طرح و پروژه در خراسان رضوی بعد از سال ها و ماه ها تلاش افتتاح می شود.

    حجت الاسلام حسن روحانی که در جمع مردم سبزوار صحبت می کرد با اشاره به شعرا، مفاخر، بزرگان، ایثارگران و رزمندگان این شهر گفت: خوشحالم که ۴۳۶ طرح و پروژه در استان رضوی بعد از سال ها و ماه ها تلاش به افتتاح می رسد.

    هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد / جهت هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، برنامه داریم ، روحانی

    به نوشته ایسنا، روحانی گفت: طرح مهم «پارس فولاد سبزوار» امروز افتتاح خواهد شد. در این دو روز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان و بیش از ۲۰۰ میلیون یورو پروژه افتتاح می شود. این به معنای حرکت معنادار مردم استان خراسان رضوی در توسعه و اقتصاد است.

    رییس جمهور ادامه داد: در زمینه انتقال لوله قدم های بسیار خوبی برداشته شده است و ۷۵ درصد آن اجرا شده است و بقیه یعنی ۲۵ درصد اجرا خواهد شد در سال های پیش رو ۵۰۰ کیلومتر دیگر لوله گذاری انجام می شود.

    رییس جمهور گفت: تحریم هسته‌ای علیه کشور عزیزمان ایران اشتباه و غلط بوده و دنیا بویژه قدرت‌های بزرگ باید از این طرح نادرست عقب نشینی کند. ما به دنیا خواستیم بگوی

    وی افزود: دولت توجه کافی به مسئله کم آبی دراین استان دارد. بارش استان ۵۰ درصد کم کردن یافته و ما باید مسئله آب را جبران کنیم. درسال های گذشته در محصولات کشاورزی پیشگام بودیم وتحرک و رشد خوبی در سال گذشته دراین زمینه داشتیم. این استان قطب صنعتی کشور و قطب فولاد کشور عزیزمان ایران هست. در بخش های متفاوت فولاد تحرکات خوبی در سبزوار و نیشابورو در سنگال داشته و کارها خوبی انجام شده است است.

    روحانی گفت: این استان قطب مهمی جهت قطب استراتژیک کشور هست. دولت مصمم است تلاش خود را جهت احیای استان ادامه دهد. مردم استان خراسان رضوی مردمی سخت کوش وپرتلاش وبا ایمان و مردم سبزوار نیز مردم دیار سبزه داران، سرزمین کار و تلاش هستند. به مردم سبزوار قول می دهم همه پروژه هایی که مورد تعهد دولت است از تکمیل خط راه آهن به سبزوار گرفته تا تکمیل بیمارستان حشمتیه و تا تکمییل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به همه تعهدات خود در زمینهٔ علم و دانش و بهداشت و درمان و پزشکی و عمران شهری ونیز ارتباطات و معادن انجام دهدو قدم های ارزشمندی بردارد.

    رئیس جمهور افزود: ما ملت کشور عزیزمان ایران بنای ما با هم از سال ۹۲ این بود که یک کشور عزیزمان ایران هراسی که به دروغ آمریکا و صهیونیست ها در دنیا ترویج کرده بودند مبارزه کنیم و به مردم دنیا بگوییم ملت کشور عزیزمان ایران ملت مبارز و صلح طلبی هستند و ما از سال ۹۲ همه با هم تلاش کردیم که سیاست خارجی مان را با هزینه کمتر ولی با عزت وسربلندی به پیش ببریم.

    هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد / جهت هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، برنامه داریم ، روحانی

    وی ادامه داد: تحریم هسته ای علیه کشور عزیزمان ایران اشتباه و غلط بوده و دنیا بویژه قدرت های بزرگ باید از این طرح نادرست عقب نشینی کند. ما به دنیا خواستیم بگوییم که همانطور رزمندگان ما پیروزند. دیپلمات های ما هم با عالی ترین توانمندی و منطقی ترین سخنان می توانند در برابر قدرت های بزرگ دنیا حرف بزنند و پای میز بیایند و این کار را دیپلمات های سرافراز توانستندانجام دهند.

    وی افزود: ما از آذرسال ۹۲ نخستین قدم تحریم را شکستیم اعم از تحریم در پتروشیمی و مساله خودروسازی و غیره. بخش دیگر تحریم را ما در سال ۹۴ با توافق نهایی با ۴ قدرت بزرگ برداشتیم و قدرت ما دو برابر شد. همچنین مبادلات بانکی ما شروع شد و صادرات و واردات در مسیر درست قرار گرفت. علی رغم اینکه آمریکایی ها در همه مراحل به تعهد خود عمل نکردند ما در طول این مدت به تعهداتی که به دنیا داده بودیم عمل کردیم.

    رییس جمهور گفت: تحریم هسته‌ای علیه کشور عزیزمان ایران اشتباه و غلط بوده و دنیا بویژه قدرت‌های بزرگ باید از این طرح نادرست عقب نشینی کند. ما به دنیا خواستیم بگوی

    روحانی خطاب به مردم کشور عزیزمان ایران گفت: به نقطه ای رسیدیم که باید شما مردم غیور از آن مطلع باشید. این آقایی که از چهارده ماه پیش سخنان خود را شروع کرده، یعنی ترامپ مدام می گوید توافق برجام به نفع کشور عزیزمان ایران و به ضرر آمریکاست. او می گوید کشور عزیزمان ایران سر ما را کلاه گذاشته هست. حرف های او که منطقی نیست؛ آیا که ما سر کسی را کلاه نگذاشته ایم. ما در مذاکرات با کشورهایی بر سر موضوعی مذاکره کردیم و شرکت ملل هم آن را تایید کرد.

    در این میان، مردم حاضر در ورزشگاه سبزوار شعارهایی سردادند که مدیر جمهور خطاب به آن ها، گفت: همه شعارهای شما درست هست. ما همه با هم متحد هستیم. ما همه باهم قدیمی برداشتیم که مستحکم و درست بوده است.

    هفته آینده تغییری در زندگی ما ایجاد نخواهد شد / جهت هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، برنامه داریم ، روحانی

    وی افزود: مردم دنیا طی چهار سال و نیم گذشته به کشور عزیزمان ایران به عنوان یک قدرت بزرگ بالیدند. هیچ کس نیست که بگوید کار ما اشتباه بوده هست، به جز آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان که می گویند برجام اشتباه بوده است.

    روحانی در ادامه همچنان در تصویر العمل به شعارهای مردم، گفت: همه مردم همواره از دولت حمایت کردند. من از رهبری و نیروهای مسلح تقدیر می کنم. همه ما دست به دست هم دادیم تا به اینجا برسیم. اگر آمریکایی ها امروز فکر می کنند که ما سرشان را کلاه گذشته ایم که این فکری به ناحق هست، به علت وحدت ما بوده است.

    رئیس جمهور در بخش دیگری از این صحبت در ارتباط با تصمیم آمریکا در مواجهه با برجام که قرار است طی یک هفته آینده اعلام شود، گفت: آمریکایی ها، یا از برجام خارج می شوند، یا به آن لطمه می زنند و یا راه آمریکا و اروپا از هم جدا می شود.

    وی خطاب به مردم کشور عزیزمان ایران گفت: آمریکا در برابر ملت کشور عزیزمان ایران کاری از پیش نمی برد. طی چهل سال گذشته علیه ملت ما، کارشکنی هایی کرده هست، ولی هیچ گاه در برابر ملت ما موفقیت به دست نیاورده هست. این بار هم دو مرتبه دچار اشتباه می شود.

    رئیس جمهور با بیان اینکه جهت هر تصمیم ترامپ، برنامه داریم، خاطرنشان کرد که اگر آمریکا از برجام خارج شود، بزودی دچار پشیمانی تاریخی می شود.

    وی در ادامه گفت: از چند ماه پیش تمام دستورات مورد نیاز به بخش های اجرایی کشور داده شد. به شرکت انرژی اتمی دستورات مورد نیاز ارائه شده است و من چند روز پیش هم راجع به مسیر روشنمان مجدد با آن ها صحبت کردم.

    روحانی با اشاره به تغییرات دولت راجع به تصمیمات ارزی نیز گفت: اینکه می بینید دولت جهت ساماندهی ارز طرح جدیدی اعلام کرده است به این علت است که آمریکا بفهمد ملت ما همواره آنچه را که جهت خدمات و تولیدات خود مورد نیاز دارد را در دسترس دارد. هیچ نگرانی وجود ندارد.

    رئیس جمهور سپس گفت: مردم بدانید طبق آینده نگری ها صد میلیارد دلار درآمد نفتی و غیر نفتی خواهیم داشت. مخارج ما ۷۰ میلیارد دلار زیاد نیست، بعد ما با مشکلی روبرو نخواهیم شد.

    وی تبلیغات آمریکایی ها علیه کشور عزیزمان ایران را سراسر دروغ خواند و گفت: ملت ما همواره در مقاطع حساس ایستادگی کردند و هراسی ندارند. با این رهبر، با این ملت و با این مسئولین ما به راه توسعه خود ادامه می دهیم.

    رئیس جمهور خطاب به جریانات سیاسی داخل ایران، گفت: امروز دیگر راست و چپ معنی ندارد. همه دست به دست هم می دهیم. رژیم صهیونیستی باید بداند ملت ما با هم متحد هستند.

    روحانی در بخش نهایی صحبت خود تصریح کرد: ملت ما به عهد خود وفادار هست؛ ولی به صراحت می گوییم ما راجع به سلاح و دفاع کشورمان با کسی مذاکره نخواهیم کرد. ما هر مقدار که موشک و سلاح مورد نیاز باشد می سازیم و انبار می کنیم. به کسی ربطی ندارد که ملت کشور عزیزمان ایران چه تصمیمی اتخاذ کرده است.

    وی تاکید کرد که کشور عزیزمان ایران راجع به قدرت دفاعی خود با کسی مذاکره نمی کند.

    رئیس جمهور با بیان اینکه امنیت منطقه جهت کشور عزیزمان ایران اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: ما با ترکیه و روسیه راجع به سوریه در حال مذاکره هستیم. با کشورهای دیگر هم راجع به یمن مذاکره می کنیم. به دنیا می گوییم راجع به تروریسم هر جا باشد، وارد می شویم و با آن مبارزه می کنیم؛ آیا که دیگر نمی گذاریم داعش دیگری بسازید. اهل جنگ و تنش نیستیم، ولی اهل دفاع قاطعانه هستیم.

    وی در آخر گفت: مردم کشور عزیزمان ایران بدانید هفته آینده هر تصمیمی که گرفته شود در زندگی ما تغییری ایجاد نخواهد کرد. هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، در برابرش ایستادگی می کنیم.

    واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | سبزوار | آمریکایی | حسن روحانی | رئیس جمهور | رییس جمهور | اخبار سیاسی و اجتماعی

    دانلود

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار