بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دستگیری چند نفر در اغتشاشات اخیر/ این افراد اعتراف کرده‌اند که احساساتی شده‌اند ، دادستان تهران

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری تعدادی در حمله به اماکن عمومی در پی برگزاری تجمعات اخیر خبر داد و گفت: در مصاحبه با این زندانیان، آنان اعلام کردند

    دستگیری چند نفر در اغتشاشات اخیر/ این افراد اعتراف کرده‌اند که احساساتی شده‌اند ، دادستان تهران

    دادستان تهران: دستگیری چند نفر در اغتشاشات اخیر/ این افراد اعتراف کرده اند که احساساتی شده است اند

    عبارات مهم : ایران

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری تعدادی در حمله به اماکن عمومی در پی برگزاری تجمعات اخیر خبر داد و گفت: در مصاحبه با این زندانیان، آنان اعلام کردند که دچار احساسات شده است و با توجه به جو ایجاد شده است اقداماتی چون آتش زدن مسجد و اماکن عمومی را عملی ساخته اند.

    دستگیری چند نفر در اغتشاشات اخیر

    به گزارش ایسنا، جعفری دولت آبادی در بیست و دومین جلسه شورای معاونان دادسرای پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری تعدادی در حمله به اماکن عمومی خبر داد و افزود: در مصاحبه با این زندانیان، آنان با اعلام این که دچار احساسات شده است و با توجه به جو ایجاد شده است اقداماتی چون آتش زدن مسجد و اماکن عمومی را عملی ساخته اند، این که مسجد یا حسینیه را که نه نگهبان دارد و نه حفاظ؛ آن هم در ساعات نیمه شب آتش بزنند؛ و یا به افراد بسیجی حمله کنند، کاملاً موید دخالت عوامل بیگانه در این وقایع و مجرمانه بودن آن است.

    دستگیری چند نفر در اغتشاشات اخیر/ این افراد اعتراف کرده‌اند که احساساتی شده‌اند ، دادستان تهران

    وی اقداماتی چون فراخوان به شورش و تخریب اموال دولتی را جرم و مستلزم مجازات سنگین دانست و از قضات خواست با آمادگی کامل و با همکاری پلیس نسبت به تعقیب قضایی عوامل مهم اقدام نمایند.

    وی از درخواست دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران مبنی بر تعقیب فردی خبر داد که در خارج از کشور مردم را به کارها تروریستی، آتش زدن اموال عمومی و مانند آن جنبش نموده است.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری تعدادی در حمله به اماکن عمومی در پی برگزاری تجمعات اخیر خبر داد و گفت: در مصاحبه با این زندانیان، آنان اعلام کردند

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: این درخواست مستند به قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم به عمل آمده و امیدواریم پلیس بین الملل در مناسب ترین وقت اقدام نماید.

    وی با اشاره به حوادث و تجمعات چند روز اخیر در پایتخت کشور عزیزمان ایران و بعضی نقاط کشور، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی در بعضی مقاطع زمانی دشمن تلاش کرده با سوار شدن بر موج پرسشها به نظام اسلامی ضربه وارد نماید، ولی مردم ما همواره در بزنگاه ها نقش تاریخی خود را ایفا کرده و طرح های دشمن را ناکام گذاشته اند.

    وی به عنوان نمونه به حوادث سال ۱۳۸۸ این گونه اشاره کرد: دشمن به بهانه تقلب در انتخابات تحرکاتی را دامن زد که خاتمه بخش آن حماسه مردمی نهم دی بود و امروز هم به بهانه پرسشها اقتصادی قصد بهره برداری دارد.

    دستگیری چند نفر در اغتشاشات اخیر/ این افراد اعتراف کرده‌اند که احساساتی شده‌اند ، دادستان تهران

    تلاش آمریکا جهت سوار شدن بر موج بعضی نارضایتی ها

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به حوادث سال ۱۳۸۸ که در آن وقت پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان مرکز اغتشاشات گزینش شده است بود، در تحلیل وقایع چند روز اخیر اظهار کرد: در حال حاضر دشمن به تصویر عمل کرده و از نقاط پیرامونی شروع کرده است.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از دستگیری تعدادی در حمله به اماکن عمومی در پی برگزاری تجمعات اخیر خبر داد و گفت: در مصاحبه با این زندانیان، آنان اعلام کردند

    وی در تبیین انتساب این تحرکات به دشمن های نظام، با اشاره به توئیتر ترامپ، بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، حمایت سلطنت طلبان و گروهک منافقین از تحرکات اخیر، اظهار کرد: آمریکا به لحاظ شکست در منطقه خاورمیانه و ناکامی گروه های تکفیری تلاش دارد با سوار شدن بر موج بعضی نارضایتی ها، شکست خود را جبران نماید.

    ضرورت تفکیک اعتراض به پرسشها اقتصادی و تظاهرات ساختارشکنانه

    وی در تفکیک اعتراض به پرسشها اقتصادی و تظاهرات ساختارشکنانه اخیر گفت: مردمی که هزاران شهید نثار انقلاب کرده اند تا نظام اسلامی شکل گیرد، هرگز به دوران جاهلیت پهلوی باز نمی گردند و این که اعتراض به گرانی بعضی کالاها و یا سیاست های اقتصادی دولت، به کارها ساختارشکنانه تبدیل شده است موید آن است که آمریکا پشت پرده این تحرکات است.

    دستگیری چند نفر در اغتشاشات اخیر/ این افراد اعتراف کرده‌اند که احساساتی شده‌اند ، دادستان تهران

    وی تاکید کرد: دشمن از تحرکات و کارها سوء خود دست نخواهد برداشت و تلاش می کند بر موج اختلافات داخلی و پرسشها اقتصادی سوار شود.

    ضرورت برخورد قاطع با خدشه دار کنندگان امنیت کشور

    جعفری دولت آبادی با اعلام این که عده ای با حمله به مساجد، پمپ بنزین ها، اماکن دولتی، تحریق و تخریب اموال عمومی تلاش دارند امنیت کشور را به هم بزنند، از دستگیری تعدادی خبر داد و افزود: معلوم است که مردم هیچ گاه حسینیه یا بانک را آتش نمی زنند و حرکاتی از این قبیل به منظور مقابله با ارکان نظام و خدشه دار کردن امنیت عمومی کشور است.

    وی با اشاره به آشوب های قومیتی که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در بعضی استان ها مانند خوزستان، کردستان و ترکمن صحرا به آن دامن زده شد و هم چنین بعضی اعتراضات به پرسشها اقتصادی در دهه ۸۰، اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تحرکاتی را انجام دهد، ولی به نتیجه نمی رسد؛ آیا که مردم کاملاً هوشیار بوده و مرز میان اغتشاش با انتقاد از مسؤولین را تشخیص می دهند. لذا این که از دل بعضی اعتراضات، شعارهای ساختارشکن در آید و اموال عمومی تخریب شود، موید آن است که عاملان این گونه کارها از جنس مردم نیستند.

    وی از قضات دادسرای پایتخت کشور عزیزمان ایران و به خاص دادسرای شهید مقدس خواست قاطعانه و سریع به جرایم افراد دستگیر شده است پیگیری نمایند. وی هم چنین افزود: این که ترامپ شخصاً به منطقه می آید، رقص شمشیر انجام می دهد و یا اعلام می کند که با اسراییل در مورد کشور عزیزمان ایران به توافق رسیده هست، باید منتظر چنین حوادثی باشیم.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به آثار سوء چنین تحرکاتی مشمول بر ناامنی، فرار سرمایه ها و ایجاد نگرانی جهت مردم، با اشاره به تجربه های چند سال اخیر اظهار کرد: هر چند سال یک بار چنین برنامه هایی از سوی دشمن اجرا می شود.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: تحرکات ضد امنیتی، آتش زدن مراکز دولتی، تحریق و تخریب اموال عمومی در زمره جرایم عادی نیست؛ لذا برخورد قاطع و سریع دستگاه قضایی مهم است.

    قوه قضاییه مظهر اقتدار نظام است

    وی با یادآوری هجمه های چندماه اخیر از سوی عده ای علیه قوه قضاییه افزود: قوه قضاییه مظهر اقتدار نظام هست. دشمن می داند که مردم، پلیس و دستگاه قضایی بودند که آتش فتنه سال ۱۳۸۸ را خاموش کردند؛ کسانی هم که به دستگاه قضایی هجمه می کنند بدانند که کشور به این رکن مهم نیاز دارد و چنان چه قوه قضاییه اقتدار نداشته باشد، دشمن طمع خواهد کرد.

    وی در تحلیل به هم پیوستگی پرسشها کشور، به حمله نظامی صدام به جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در سال ۱۳۵۸ و عملیات منافقین موسوم به مرصاد اشاره و اظهار کرد: آیا صدام به خود جرات حمله به کشور عزیزمان ایران را داد؟ او تصور می کرد حال که انقلاب شده است و هرج و مرج در کشور حاکم هست، باید از این آب گل آلود ماهی بگیرد. در عملیات مرصاد نیز گروهک منافقین با این تلقی که ملت و دولت بعد از آخر جنگ و برقراری صلح با عراق خسته شده است اند، تلاش کرد قصد خود را اجرایی سازد؛ غافل از این که ملت ایران، صدام را که کشورهای اروپایی و غربی پشتیبانش بودند، سر جای خود نشاند؛ چه برسد به گروهک منافقین.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص هجمه های اخیر به دستگاه قضایی و زیر سؤال بردن کارآمدی آن طی چند ماه گذشته موجب شد دشمن طمع کند و با این تصور که دستگاه قضایی درگیر پرسشها داخلی افزود: حمایت آمریکا از این کارها مجرمانه موید آن است که دشمن در صدر ضربه زدن به انقلاب اسلامی هست؛ اگرچه که ممکن است عده ای هم با دغدغه های اقتصادی وارد شده است باشند.

    دستگیری ۷۰۰ راننده مست در پایتخت کشور عزیزمان ایران طی یک ماه گذشته

    وی به عنوان آسیب های اجتماعی از جمله شرب خمر و رانندگی در حال مستی پرداخت. وی با اعلام این که طی ماه گذشته ۷۰۰ راننده مست در پایتخت کشور عزیزمان ایران دستگیر شده است اند، در اهمیت این آمار، به اتفاق تصادف خودروی تیبا اشاره و اظهار کرد: در این اتفاق که بامداد هشتم دی ماه رخ داد، یک دستگاه خودروی تیبا حامل هفت سرنشین چهار دختر و سه پسر که آزمایش الکل همگی مثبت بوده، به تیر چراغ برق اتوبان برخورد نموده و چهار سرنشین آن فوت کرده و سه نفر شدیداً مصدوم شده است اند.

    وی از خانواده ها خواست نسبت به واکنش‌ها فرزندان خود مواظبت نمایند و از سرپرستان نواحی دادسرا درخواست نمود با رانندگان مست و هم چنین جرایم مرتبط با مشروبات الکلی با جدیت برخورد نمایند.

    کشف ۲۴ هزار لیتر مشروب الکلی

    جعفری دولت آبادی از کشف ۲۴ هزار لیتر مشروب الکلی ظرف یک هفته اخیر در پایتخت کشور عزیزمان ایران و دستگیری سه نفر از عوامل آن خبر داد و افزود: جرایم مرتبط با مشروبات الکلی با قصد آلوده سازی جوانان ارتکاب می یابد.

    وی برخورد با کلیه جرایم مرتبط مانند شرب خمر، ساخت، فروش و عرضه مشروبات الکلی و رانندگی حین مستی مهم است و به خاص جرم اخیر که آسیب جانی در پی دارد، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

    ضرورت دیدار هدفمند از زندان ها

    وی با تاکید بر استمرار برنامه دیدار معاونان و قضات از زندان ها، در خصوص لزوم ملاقات با زندانیان اظهار کرد: طبق بررسی انجام شده، تعدادی از محکومین در زندان اوین از بابت محکومیت مهریه در بازداشت می باشند.

    وی افزود: نباید دیدار از زندان به یک کار تشریفاتی تبدیل شود، بلکه قضات ناظر با حضور در اندرزگاه ها با زندانیان ملاقات صورت به صورت نمایند؛ لیکن این ملاقات ها، زمینه ارزیابی صحت بیانات متهمان را فراهم می نماید؛ ضمن این که زندانیان احساس می کنند که پرسشها آنان پیگیری می شود.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر توجه خاص به دو جرم دزدی و جعل و اعلام زیاد کردن بعضی مصادیق این جرایم طی سال جاری، افزود: با نزدیک شدن به ایام عید، آمار دزدی زیاد کردن می یابد. وی پیگیری تخصصی به انواع دزدی ها و مقابله با این جرم، را موجب تأمین امنیت آسایش شهروندان دانست.

    وی هم چنین از وصول گزارش هایی با عنوان جعل همراه با غصب عنوان خبر داد و با اشاره به دو پرونده که در یک مورد، متهم با ادعای این که مربی تنیس یکی از مسؤولین است و در مورد دوم، یک نفر با ادعای نفوذ در دادستانی، با فریب مردم چند میلیارد تومان از آن ها جهت کارسازی بعضی پرونده ها دریافت نموده ، اظهار داشت: برخورد سریع با این گونه جرایم تاثیر پیشگیرانه دارد.

    واژه های کلیدی: ایران | دستگیری | اخبار سیاسی و اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار