بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی خانه‌های پیشتاز در معاملات ۹۶

    ساختار درونی معاملات مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران علاوه‌بر صورت کلی این بازار، عوض کردن کرد. شرح کارنامه معاملات خرید مسکن طی ۷ ماه اول امسال نشان می‌دهد خ

    خانه‌های پیشتاز در معاملات ۹۶

    منزل های پیشتاز در معاملات ۹۶

    عبارات مهم : ایران

    ساختار درونی معاملات مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران علاوه بر صورت کلی این بازار، عوض کردن کرد. شرح کارنامه معاملات خرید مسکن طی ۷ ماه اول امسال نشان می دهد منزل های «میان متراژ» با مساحت ۷۰ تا ۸۰ متر مربع و همچنین واحدهای با «قیمت ۵/ ۴ تا ۸ میلیون تومان در هر مترمربع»، به لحاظ بیشترین رشد فروش و بالاترین زیاد کردن سهم در معاملات، «آپارتمان های پیشتاز» شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران محسوب می شوند. حجم خرید «میان متراژ»ها ۸درصد رشد کرده؛ درحالی که فروش «کوچک»ها نسبت به پارسال ثابت مانده هست. سه عامل در این عوض کردن نقش دارد.

    ساختار درونی معاملات مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران تحت تاثیر سه عامل، نسبت به سال ۹۵ با عوض کردن محسوس مواجه شد. به گزارش «دنیای اقتصاد»، بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در پایتخت طی امسال نه تنها در صورت کلی –حجم معاملات و سطح قیمت- که درخصوصیات جزئی نیز متحول شده است و بااهمیت ترین شاخصه این تحول، «تغییر جنس آپارتمان های پیشتاز در فروش» است.

    بررسی های «دنیای اقتصاد» نشان می دهد: در بازار معاملات مسکن ۹۶، «سهم»های فروش در دو نوع طبقه بندی آپارتمان به لحاظ «متراژ» و «ارزش»، جابه جا شده است هست. در حال حاضر واحدهای مسکونی «۷۰ تا ۸۰ مترمربع» با قیمت «۵/ ۴ تا ۸ میلیون تومان در هر متر»، به لحاظ «تقویت سهم» و «بیشترین رشد فروش»، به عنوان «پیشتازان معاملات مسکن» آشنا می شوند. در طبقه بندی مربوط به «متراژ»، هم اکنون سهم فروش منزل های با مساحت میانگین در برابر واحدهای کوچک متراژ، زیاد کردن پیدا کرده و در طبقه بندی مربوط به «ارزش» نیز سهم آپارتمان های با بهای بالاتر از قیمت میانگین شهر، به صورت چشمگیر در ازای تضعیف سهم واحدهای زیر قیمت میانگین، تقویت شده است است.

    خانه‌های پیشتاز در معاملات ۹۶

    نتایج این بررسی با استناد به آمارهای رسمی از شرح معاملات مسکن حاکی است: امسال «رشد حجم معاملات» عمدتا از محل فروش «متوسط» ها اتفاق افتاده است به طوری که طی ۷ ماه اول ۹۶ خرید آپارتمان های «میان متراژ» با مساحت ۷۰ تا ۸۰ مترمربع ۸درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ زیاد کردن پیدا کرد ولی فروش واحدهای «کوچک متراژ» در این فاصله زمانی به رغم زیاد کردن تقاضای مصرفی و پیش رونق معاملاتی، با «رشد صفر» همراه شد و عملا حجم خرید این گروه از آپارتمان ها یعنی «کوچک»ها عوض کردن نکرد.

    رشد فروش «متوسط»ها و عدم عوض کردن در میزان فروش «کوچک»ها طی ۷ ماه اول امسال آن هم در شرایطی که حجم خرید کل واحدهای مسکونی در پایتخت در این مدت رشد ۶ درصدی را تجربه کرد، مشخص می کند: در حال حاضر «نقش اول» معاملات مسکن -با توجه به سبقت قیمت رشد فروش «متوسط»ها از رشد کل معاملات- بر عهده طبقه میانی از گروه بندی متراژی واحدهای مسکونی قرار دارد. ۶۳ درصد معاملات خرید مسکن به آپارتمان های زیر ۹۰ متر مربع تخصیص داده شده است دارد که در این میان، طی ۷ ماه اول امسال واحدهای «کوچک» با مساحت ۵۰ تا ۶۰ مترمربع، سهم ۱۲ درصدی و واحدهای «متوسط» با متراژ ۷۰ تا ۸۰ مترمربع نیز سهم نزدیک به ۱۴ درصدی در معاملات داشته اند.

    ساختار درونی معاملات مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران علاوه‌بر صورت کلی این بازار، عوض کردن کرد. شرح کارنامه معاملات خرید مسکن طی ۷ ماه اول امسال نشان می‌دهد خ

    سهم «کوچک»ها در سال گذشته حدود ۱۴ درصد و سهم «متوسط»ها نزدیک به ۱۳ درصد بود که به این ترتیب، این سهم ها در حال حاضر جابه جا شده است هست. طی ماه های گذشته از سال ۹۶، سهم واحدهای «ریزمتراژ» یعنی منزل های زیر ۵۰ مترمربع نیز نسبت به سال گذشته یک تا ۲ واحد درصد کم کردن پیدا کرده هست. طی ۷ ماه اول امسال نزدیک به ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی «میان متراژ» در پایتخت کشور عزیزمان ایران خرید و فروش شده است هست. در همین فاصله زمانی، میزان فروش آپارتمان های «کوچک متراژ» حدود ۱۰ هزار واحد بوده است.

    گزارش «دنیای اقتصاد» از عوض کردن «سهم»های فروش در طبقه بندی آپارتمان ها به لحاظ «قیمت هر مترمربع» در معاملات مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز حکایت از آن دارد که هم اکنون خریدها به طبقه دوم قیمتی شیفت کرده هست. واحدهای مسکونی به لحاظ قیمت هر مترمربع در بازار معاملات مسکن به سه طبقه «زیر ۵/ ۴ میلیون تومان»، «۵/ ۴ تا ۸ میلیون تومان» و «بالای ۸ میلیون تومان» تفکیک می شوند. این طبقه بندی، به ترتیب سهم آپارتمان های ارزان قیمت (طبقه اول)، آپارتمان های دارای قیمت میانگین رو به اوج (طبقه دوم) و همچنین آپارتمان های گران قیمت (طبقه سوم) در کل معاملات مسکن را مشخص می کند.

    بر این اساس، در حال حاضر سهم آپارتمان های طبقه اول قیمتی از کل معاملات خرید مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران با ۵/ ۱۱ واحد درصد کاهش، از ۷/ ۶۳ درصد در پاییز ۹۵ به ۲/ ۵۲ درصد افت کرده هست. در مقابل، سهم منزل های طبقه میانی یعنی واحدهای مسکونی با قیمت ۵/ ۴ تا ۸ میلیون تومان در هر متر مربع، ۴/ ۸ واحد درصد تقویت شده است و از ۲۸ درصد به ۴/ ۳۶ درصد رسیده هست. بخش دیگری از کم کردن سهم واحدهای مسکونی طبقه اول نیز به طبقه سوم انتقال یافته شده است به این معنا که سهم فروش آپارتمان های با قیمت بیش از ۸ میلیون تومان در هر مترمربع، با ۱/ ۳ واحد درصد افزایش، از ۳/ ۸ درصد کل معاملات مسکن در سال گذشته به ۴/ ۱۱ درصد رسیده است.

    خانه‌های پیشتاز در معاملات ۹۶

    مهر ماه امسال تعداد واحدهای مسکونی فروخته شده است با قیمت کمتر از قیمت میانگین شهر، فقط ۹ درصد زیاد کردن پیدا کرد ولی حجم فروش واحدهای طبقه دوم قیمتی، با رشد ۷۳ درصدی نسبت به مهر ۹۵ همراه شد. ماه گذشته، ۵هزار و ۲۸ واحد مسکونی در پایتخت کشور عزیزمان ایران با قیمت متر مربعی ۵/ ۴ تا ۸ میلیون تومان در پایتخت کشور عزیزمان ایران فروخته شد. به این ترتیب، اگر چه همچنان نیمی از واحدهای مسکونی معامله شده است در پایتخت کشور عزیزمان ایران را منزل های با قیمت متری کمتر از ۵/ ۴ میلیون تومان تشکیل می دهد ولی واحدهای طبقه دوم، به لحاظ «بیشترین رشد فروش» و همچنین «افزایش سهم»، به عنوان واحدهای «پیشتاز در معاملات» محسوب می شوند.

    بررسی های «دنیای اقتصاد» راجع به علت پیشتاز شدن «متوسط»ها در برابر «کوچک»های بازار ملک و همچنین شیفت معاملات به طبقه دوم قیمتی نشان می دهد: رشد محسوس قیمت مسکن نسبت به سال گذشته، تقویت قدرت خرید مسکن به واسطه تسهیلات بانکی و همچنین کمبود واحدهای مسکونی کوچک متراژ به عنوان سه عامل کلیدی باعث شده است ساختار درونی معاملات مسکن عوض کردن کند.

    ساختار درونی معاملات مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران علاوه‌بر صورت کلی این بازار، عوض کردن کرد. شرح کارنامه معاملات خرید مسکن طی ۷ ماه اول امسال نشان می‌دهد خ

    این سه عامل در واکنش‌ها خریداران و فروشنده ها تاثیر گذاشته و در نتیجه از یک سو، به رشد فروش واحدهای میان متراژ در برابر کوچک متراژها و از سوی دیگر به زیاد کردن سهم واحدهای با قیمت زیاد از قیمت میانگین در برابر واحدهای ارزان قیمت، منجر شده است هست. صورت کلی معاملات مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مطابق گزارش بانک مرکزی، از رشد ۳۴ درصدی حجم معاملات مسکن در مهر ماه امسال نسبت به مهر ۹۵ و زیاد کردن ۷/ ۸ درصدی قیمت مسکن در این فاصله حکایت دارد. معاملات مسکن طی ۷ ماه اول امسال نیز با رشد ۶ درصدی در حجم و زیاد کردن حدود ۷ درصدی در قیمت مواجه شد.

    خانه‌های پیشتاز در معاملات ۹۶

    واژه های کلیدی: ایران | میلیون | آپارتمان | اخبار اقتصادی و بازرگانی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار