بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تبعات قرارنگرفتن برابر اسرائیلی‌ها را بپذیریم و تعلیق شویم یا التماس نکنیم / خادم

    رییس فدراسیون کشتی گفت: اگر قرار است عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اصل باشد، بعد آیا باید زمین و آسمان را به هم دوخت و هرآنچه داشت هزینه کرد تا بتو

    تبعات قرارنگرفتن برابر اسرائیلی‌ها را بپذیریم و تعلیق شویم یا التماس نکنیم / خادم

    خادم: تبعات قرارنگرفتن برابر اسرائیلی ها را بپذیریم و تعلیق شویم یا التماس نکنیم

    عبارات مهم : ایران

    رییس فدراسیون کشتی گفت: اگر قرار است عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اصل باشد، بعد آیا باید زمین و آسمان را به هم دوخت و هرآنچه داشت هزینه کرد تا بتوان با توجیه چرایی عنوان عدم رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس، جهت نهادهای بین المللی که به لطف ارسال فوری تمامی اخبار از داخل کشور، مستنداتی بیش از ما در اختیار دارند، از تعلیق گریخت؟

    به گزارش ایسنا، رسول خادم با بیان این مطلب افزود: اگر سیاست کشور بر عدم به رسمیت شناختن ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس و عدم رویارویی با ورزشکاران تیمهای منتخب این رژیم هست، بعد پنهانی به حریف پیشین باختن و جهت تهیه گواهی بیماری یا ضرب خوردگی، به درمانگاه ها و پزشکان در خارج از کشور مراجعه کردن چه معنایی دارد؟

    وی ادامه داد: اگر قرار است عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اصل باشد، بعد آیا باید زمین و آسمان را به هم دوخت و هرآنچه داشت هزینه کرد تا بتوان با توجیه چرایی عنوان عدم رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس، جهت نهادهای بین المللی که به لطف ارسال فوری تمامی اخبار از داخل کشور، مستنداتی بیش از ما در اختیار دارند، از تعلیق گریخت؟

    تبعات قرارنگرفتن برابر اسرائیلی‌ها را بپذیریم و تعلیق شویم یا التماس نکنیم / خادم

    خادم تصریح کرد: جهت اطلاع مردم عزیز، از تیرماه ٩٧ تا حدود مهرماه ۹۷، کشتی کشور عزیزمان ایران ، ٨ مسابقه جهانی در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رشته های آزاد و فرنگی پیش رو دارد. در تمامی این ٨ مسابقه، تیم های کشتی رژیم اشغالگر قدس حضور دارند و کشتی گیران آن ها مسابقه می کنند. کمیل قاسمی ها، سعید عبدولی ها، حسن یزدانی ها، محمد علی گرایی ها ، حسن رحیمی ها، حسین نوری ها باید در این مسابقه های جهانی شرکت کنند و هر لحظه ممکن است قرعه ناجوانمردانه…، حتماً باید زبان را گاز گرفت ولی چه می شود کرد قرعه است دیگر.

    وی تاکید کرد: توصیه قابل توجه این است که با اتفاقی که در جریان کشتی علیرضا کریمی در لهستان افتاد، دیگر نمی توانیم گواهی دکتر تهیه کنیم. دیگر نمی توانیم به حریف پیشین ببازیم.باید با رفتاری صادقانه، در مواجهه با حریف رژیم اشغالگر قدس، براساس سیاست های ابلاغی کشورمان، رسماً از رویارویی با آنها خودداری ورزیم و صادقانه تبعات ناشی از آن را بپذیریم. بعد هم بدنبال هزینه کردن همه داشته های بین المللی مان نباشیم که ما را تعلیق نکنند.

    رییس فدراسیون کشتی گفت: اگر قرار است عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اصل باشد، بعد آیا باید زمین و آسمان را به هم دوخت و هرآنچه داشت هزینه کرد تا بتو

    خادم خاطر نشان کرد: چگونه می توان عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی بود و تمام اندوخته حاصل از مناسبات بین المللی خود را، به جای کمک به اصلاح شرایط و موقعیت فنی کشتی کشور، کمک به ارتقای جایگاه کشور عزیزمان ایران در داوری و کم کردن حق کشی ها، کمک به توسعه کشتی در دنیا و حفظ کشتی در المپیک، وقف اصرار و خواهش جهت تعلیق نشدن کشتی کشور عزیزمان ایران و اجازه ادامه فعالیت و حضورکشتی کشور عزیزمان ایران در عرصه بین المللی کرد؟ توصیه جالبتر اینکه همه کسانی که مسئولان مهم این تصمیم گیری هستند، در این شرایط نه تنها کوچکترین نقشی در کمک به ورزشکار، مربی و فدراسیون مربوطه ندارند، بلکه کلا آنقدر عقب می ایستند که اصلا دیده نشوند. آن وقت در صفحات داخلی و خارجی اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … میبینی که به علیرضا کریمی ناسزا گفته اند، مربی اش را تحقیر کرده اند و فدراسیونش را بی عرضه خوانده اند.

    وی افزود: خیلی جالب هست، بعد از چنین اتفاقاتی فدراسیون کشتی در داخل کشور از سوی مراجع مسئول، با خط و خطوط دادن به بعضی رسانه ها چوب می خورد که آیا کشتی گیرت قرعه اش با کشتی گیر رژیم صهیونیستی افتاده و فدراسیون نتوانسته است با کمک از الهامات غیبی، این مسئله را قبل از قرعه کشی حل کند؟ و یا اینکه اصلا فدراسیون آیا کشتی گیرش را به مسابقه های جهانی که در آن رژیم اشغالگر قدس شرکت می کند، برده است؟ گویا مسابقه های جهانی دیگری هم است که بدون رژیم اشغالگر قدس برگزار می شود. فدراسیون و کشتی گیرش باید چوب بخورند تا کسانی که مسئولیت دارند و باید سینه ستبر کنند و پاسخگو افکار عمومی و هیجانات اجتماعی باشند، دیده نشوند. سیاسی کاری تا کجا؟

    خادم تصریح کرد: نقطه مقابلش جالب تر است.در حالی که فدراسیون در داخل کشور جهت اجرای دستوری که در فرآیند تصمیم گیری آن هیچ کاره بوده، بازخواست می شود، نماینده فدراسیون در هییت رییسه اتحادیه جهانی کشتی، پیش هر کس و ناکسی باید خواهش کند که ورزش ملی کشورم را تعلیق نکنید. کشتی گیر جوان کشورم را محروم نکنید و مربی زحمتکشی که با دریافت ماهانه یکصد هزار تومان حقوق، باعشق به تربیت جوانان کشورم می پردازد را جریمه نکنید. آنوقت در داخل کشور همان مسئولان هر لحظه غایب، موج رسانه ای را هدایت می کنند که کدام تعلیق؟ اینها همه بزرگنمایی است!

    تبعات قرارنگرفتن برابر اسرائیلی‌ها را بپذیریم و تعلیق شویم یا التماس نکنیم / خادم

    او ادامه داد: گویا باور نداریم میلیون ها نفر در داخل و خارج از کشور با دقت رفتارهای دوگانه و چند گانه مان را می بینند. گمان می کنیم با” هیس “گفتن و از یک” رویداد” تا” رویداد” بعدی” سکوت کردن” در حال مدیریت کردن چنین مسئله آشکاری هستیم.

    وی تاکید کرد: اینگونه است که من دیگر نمی توانم عضو اتحادیه ای جهانی باشم که مجبورم به جای حضور با عزت و مقتدر در دفاع از حقوق کشتی کشور عزیزمان ایران و کمک به توسعه کشتی در دنیا، با خواهش و تمنا، متقاضی چشم پوشی از رویدادی شوم که قهرمان ملی مردمم، با تبعیت از سیاست های ابلاغی کشورش، صادقانه از موفقیتش چشم می پوشد و تعمداً میبازد. ولی مسئولانش به جای حضور مستقیم و پاسخگویی در برابر سوالات و هیجانات مردم، کشتی گیر ، مربی و فدراسیون را سیبل می کنند و کار را به جایی می رسانند که از فدراسیون کشتی بعنوان مسئول فن و بند کشتی، بازخواست شود، که آیا با استفاده از ظرفیت های دیپلماسی خود نمی تواند مسئله رژیم صهیونیستی را در مجامع بین المللی حل و فصل کند! به قول معروف گفتی که شاهکار شما در زمانه چیست ؟ والله که زنده ماندن ما شاهکار است …

    رییس فدراسیون کشتی گفت: اگر قرار است عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اصل باشد، بعد آیا باید زمین و آسمان را به هم دوخت و هرآنچه داشت هزینه کرد تا بتو

    خادم خاطر نشان کرد: مخلص کلام، هشت مسابقه جهانی در پیش داریم، هشت بار قرعه کشی، هیچ “سحری” هم بلد نیستیم تا قرعه ها را عوض کردن دهیم. اگر توان مردانه ایستادن پایِ اعتقادات و تصمیماتتان را ندارید، حداقل آزادگی کنید و پایِ کشتی گیر و مربی اش بایستید. بگذارید بدون منت کشی از دیگران، با حفظ عزت، صادقانه تعلیق شویم و یا اگر اعتقاد نیستید، حداقل حرف جدیدی بزنید.

    وی در آخر گفت: سه سال شبانه روز زحمت کشیدیم تا توانستیم جهت کشتی کشور عزیزمان ایران با نهایت عزت، در انتخابات “اتحادیه جهانی کشتی”، کرسی را صاحب شویم. کرسی که قرار بود کرسی دفاع از حقوق کشتی کشور عزیزمان ایران باشد. کرسی کمک به توسعه کشتی در دنیا، کرسی کمک به حفظ کشتی در المپیک. ولی این کرسی تبدیل شد به کرسی خواهش و تقاضا، جهت جلوگیری از تعلیق کشتی ایران. من توانایی نشستن بر چنین کرسی را ندارم. من می نویسم از کرسی “عدم تفاهم” یا “تفاوت افکار” کناره گیری کردم، شما بخوانید “کرسی خواهش”، ” کرسی انفعال”.

    تبعات قرارنگرفتن برابر اسرائیلی‌ها را بپذیریم و تعلیق شویم یا التماس نکنیم / خادم

    عشق آموخت که در خلوت مردانه خود ،

    خون دل، بهتر از اندیشه دریا شدن است

    در جهانی که همه اهل دروغ اند و ریا

    آخر قصه عاشق تک و تنها شدن است.

    واژه های کلیدی: ایران | مسابقه | مسابقه | کشتی ایران | اتحادیه جهانی کشتی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار