بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی جولان تک‌ستاره‌ها در بازار خودروی کشور عزیزمان ایران

    بروزترین گزارش کیفی داخلی ها در شرایطی اعلام شد که طبق آن از ۴۲ مدل ماشین مورد بررسی، تنها یک ماشین با افت کیفی مواجه بوده و باقی به ثبات کیفی رسیدند. در این گ

    جولان تک‌ستاره‌ها در بازار خودروی کشور عزیزمان ایران

    جولان تک ستاره ها در بازار خودروی ایران

    عبارات مهم : ایران

    بروزترین گزارش کیفی داخلی ها در شرایطی اعلام شد که طبق آن از ۴۲ مدل ماشین مورد بررسی، تنها یک ماشین با افت کیفی مواجه بوده و باقی به ثبات کیفی رسیدند. در این گزارش که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور عزیزمان ایران انتشار یافته و به مردادماه مربوط می شود، ۴۲ مدل ماشین سواری مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته هست. روشی که این شرکت جهت ارزیابی کیفی خودروها لحاظ می کند، به این صورت است که هر محصولی بسته به امتیازات کسب شده، بین یک تا پنج ستاره کیفی دریافت می کند.

    این عنوان در حالی است که هیچ کدام از خودروها موفق به کسب بیش از چهار ستاره نشده اند. بنابراین گزارش، اخذ یک ستاره، نشان دهنده حداقل کیفیت یک ماشین است و هرچه تعداد ستاره ها بالاتر باشد، به معنای آن است که آن ماشین از سطح کیفی بهتری برخوردار هست. براساس این گزارش از بین ۴۲ خودرویی که مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته اند، ۱۰ ماشین چهار ستاره کیفی را از آن خود کرده اند؛ بنابراین ۸/ ۲۳ درصد از خودروهای یاد شده است توانستند به کیفیت نسبتا ایده آل دست یابند.

    جولان تک‌ستاره‌ها در بازار خودروی کشور عزیزمان ایران

    از سوی دیگر ۱۲ ماشین سه ستاره کیفی را به دست آورده اند. این به معنای آن است که ۵۷/ ۲۸ درصد خودروها، کیفیت متوسطی دارند. همچنین ۵ ماشین نیز ۲ ستاره کیفی دارند. به عبارت بهتر ۹/ ۱۱ درصد خودروها نیز دارای کیفیت حداقلی هستند، ولی قابل تامل ترین بخش این گزارش آن است که ۱۵ ماشین تنها یک ستاره کیفیت را دریافت کرده اند که این نشان می دهد نزدیک به ۷۱/ ۳۵ درصد خودروها از کیفیت نازلی برخوردار هستند.

    در این گزارش نیز طبق روال ماه های گذشته، خودروهای تولید داخل در ۵ دسته «بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان»، «بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان»، «۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان»، «۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان» و «زیر ۲۵ میلیون تومان» دسته بندی شده است و بین یک تا چهار ستاره کیفی به دست آورده اند. شرکت بازرسی در گزارش تازه خود باز هم شرح مربوط به نمرات منفی خودروهای تولید داخل را اعلام نکرده است.

    بروزترین گزارش کیفی داخلی ها در شرایطی اعلام شد که طبق آن از ۴۲ مدل ماشین مورد بررسی، تنها یک ماشین با افت کیفی مواجه بوده و باقی به ثبات کیفی رسیدند. در این گ

    براساس اعلام شرکت بازرسی، تنها تیبا در مقایسه با گزارش قبلی با تغییرات کیفی مواجه شده است و سایر محصولات از این جنبه ثبات داشته اند. در واقع با توجه به ملاک قرار دادن «ستاره بندی» می توان مدعی ثبات کیفیت خودروهای داخلی شد؛ ولی به سراغ آمار ارائه شده است از سوی شرکت بازرسی برویم و ببینیم اوضاع ستاره بندی خودروهای داخلی در مردادماه به چه شکل بوده هست. بر این اساس، در دسته خودروهای بالای ۱۰۰ میلیون تومان با مزدا۳ تازه شرکت بهمن موتور و سوزوکی گرند ویتارای شرکت کشور عزیزمان ایران خودروی خراسان روبه رو می شویم که هر دو این خودروها در مقایسه با گزارش کیفی تیرماه امسال هیچ گونه تغییری را به خود ندیده اند و با چهار ستاره کیفی جایگاه خود را تثبیت کرده اند.

    در گروه خودروهای ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی ولی با چهار محصول مونتاژی مواجه می شویم و در این بین، هیوندایی i20 به عنوان محصول شماره یک این گروه معرفی شده است هست. این ماشین که در شرکت کرمان موتور مونتاژ می شود، دارای چهار ستاره کیفی است و در مقایسه با گزارش قبلی تغییری از جنبه ستاره بندی به خود ندیده هست. همچنین کیا سراتو نیز که در شرکت سایپا مونتاژ می شود و دارای چهار ستاره کیفی هست، در رده دوم نشسته هست. این ماشین نیز با دارا بودن چهار ستاره کیفی تغییری نسبت به ماه گذشته به خود ندیده است.

    بعد از سراتو، سومین رتبه بخش ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی ها به یک محصول چینی به نام تیگو۵ تعلق گرفته هست. این ماشین که در شرکت مدیران ماشین مونتاژ می شود سه ستاره کسب کرده که این عنوان نشان می دهد خودروی مورد نظر تغییری نسبت به ماه گذشته نداشته هست. در این بین هموطن آن یعنی جک S5 نیز که در شرکت کرمان موتور به تولید می رسد سه ستاره کیفی را کسب کرده و براین اساس تغییری نسبت به گزارش تیرماه نداشته است.

    جولان تک‌ستاره‌ها در بازار خودروی کشور عزیزمان ایران

    اما به گروه خودروهای ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومانی برویم و ببینیم اوضاع ستاره ها در این گروه پر از محصولات چینی به چه شکل هست. طبق گزارش اعلامی، صدرنشین این دسته هیوندایی i10 نام دارد که توانسته چهار ستاره کیفی کسب کند؛ این ماشین که جزو محصولات پسابرجامی صنعت ماشین است و در شرکت کرمان موتور به تولید می رسد تغییرات کیفی را نسبت به ماه گذشته به خود ندیده است.

    پس از این مونتاژی کره ای، با هفت محصول چینی مواجه می شویم که ظاهرا عالی ترین آنها آریزو۵ هست. این ماشین دارای سه ستاره کیفی هست، هرچند سه هموطن دیگرش در این گروه نیز همین تعداد ستاره را به دست آورده اند. چانگان CS35، جک J5 و برلیانس H330 سه خودرویی هستند که در گروه ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومانی ها سه ستاره کیفی به دست آورده اند و تغییری نسبت به ماه گذشته نداشته اند. در این گروه ولی یک ماشین دو ستاره و دو محصول تک ستاره نیز به چشم می آیند که اولی آریو اتومات نام دارد و تک ستاره ها را نیز لیفان X60 و ام وی ام ۵۵۰ مشمول بر می شوند.

    بروزترین گزارش کیفی داخلی ها در شرایطی اعلام شد که طبق آن از ۴۲ مدل ماشین مورد بررسی، تنها یک ماشین با افت کیفی مواجه بوده و باقی به ثبات کیفی رسیدند. در این گ

    اما نگاهی بیندازیم به دسته ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی ها که بیشترین خودروهای داخلی را در خود جای داده هست. رده های اول تا سوم این گروه ۲۵ عضوی را، اعضای خانواده رنو اشغال کرده اند؛ به طوری که به ترتیب رنو ساندرو شرکت پارس خودرو، تندر ۹۰ اتوماتیک پلاس کشور عزیزمان ایران خودرو، تندر ۹۰ اتوماتیک کشور عزیزمان ایران ماشین هر سه با چهار ستاره کیفی رتبه اول تا سوم را به خود تخصیص داده شده است داده اند. مقایسه کیفی این خودروها با ماه گذشته نشان می دهد آنها ثبات کیفیت خود را حفظ کرده اند.

    بعد از این خودروها، پژو ۲۰۷ اتوماتیک کشور عزیزمان ایران ماشین با کسب چهار ستاره کیفی در رتبه چهارم قرار گرفته است که این ماشین نیز تغییری با گزارش ماه گذشته ندارد. بعد از این پارس تندر شرکت پارس ماشین با چهار ستاره کیفی در رتبه پنجم جای گرفته که کیفیت این ماشین نیز تغییری با ماه گذشته نداشته هست. رتبه ششم و هفتم این جدول به تندر ۹۰ کشور عزیزمان ایران ماشین و پارس ماشین با سه ستاره کیفی تعلق گرفته است که این دو ماشین نیز تغییری نسبت به ماه گذشته به خود ندیده اند. در گروه مورد بررسی ولی چند ماشین سه ستاره دیگر نیز به چشم می آیند که در این بین، ظاهرا آریو دنده معمولی محصول مونتاژی شرکت سایپا در سایت بن رو اوضاع بهتری دارد. بعد از آریو ولی با رانا روبه رو می شویم که کیفیت این خودروها با ماه گذشته تفاوتی نداشته است.

    جولان تک‌ستاره‌ها در بازار خودروی کشور عزیزمان ایران

    از رانا که بگذریم، دنا پلاس شرکت کشور عزیزمان ایران ماشین با سه ستاره کیفی واقع شده است است و بعد از آن پژو ۲۰۶ در هر دو مدل صندوقدار و هاچ بک خود نیز آخرین سه ستاره های این گروه به حساب می آیند که مجموع این خودروها در مقایسه با ماه گذشته تغییرات کیفی را به خود ندیده اند.

    در این بخش ولی با چهار خودروی دو ستاره مواجه هستیم که مشمول بر ام وی ام ۳۱۵ جدید، دنای معمولی، دانگ فنگ و سمند سورن می شود که این خودروها نیز در مقایسه با ماه گذشته تغییری نداشته اند. در گروه تحت بررسی ولی هشت خودروی تک ستاره نیز به چشم می آیند که به ترتیب عبارتند از: سمند تبریز، پژو ۴۰۵ خراسان، پژو پارس کشور عزیزمان ایران خودروی مرکزی، پارس تولید مازندران، پارس تولید فارس، ساینا، تیبا۲(صندوق دار)، تیبا و ام وی ام مدل ۱۱۰٫ در این گروه تیبا با کم کردن یک ستاره کیفی به جمع خودروهای تک ستاره اضافه شده است است.

    این عنوان در حالی است که سایپا با خروج پراید قصد دارد تیبا را جایگزین این ماشین کند.در آخر ولی سری به گروه زیر ۲۵میلیون تومانی ها بزنیم که همه اعضای این گروه تک ستاره به شمار می روند، صدرنشین این گروه پراید ۱۱۱ تولید سایپا کاشان است که بعد از آن سه مدل دیگر پراید مشمول بر ۱۳۲و ۱۳۱ سایپا و ۱۳۱ پارس ماشین که در پایتخت کشور عزیزمان ایران به تولید می رسند، قرار دارند.

    اخباراقتصادی – دنیای اقتصاد

    واژه های کلیدی: ایران | ستاره | ماشین | میلیون | ۱۰۰ میلیون | خودروهای داخلی | اخبار اقتصادی و بازرگانی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار