بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اجتماعی حل ترافیک و آلودگی هوا مطالبه ۹۳ درصد تهرانی‌ها ، جلسه با مسئولان اقتصادی جهت حل مسئله مترو

    رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران خواست جلسه‌ای با حضور مسئولان اقتصادی کشور جهت حل مسئله متروی پایتخت کشور عزیزمان

    حل ترافیک و آلودگی هوا مطالبه 93 درصد تهرانی‌ها ، جلسه با مسئولان اقتصادی جهت حل مسئله مترو

    جلسه با مسئولان اقتصادی جهت حل مسئله مترو / حل ترافیک و آلودگی هوا مطالبه ۹۳ درصد تهرانی ها

    عبارات مهم : ایران

    رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران خواست جلسه ای با حضور مسئولان اقتصادی کشور جهت حل مسئله متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شود.

    به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبحگاه امروز در جلسه یکسان شورای برنامه ریزی و توسعه استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان این که در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران سابقه طولانی دارد و ۵۰ شهردار با میانگین عمر مدیریتی دو سال داشته هست، گفت: ولی اوضاع شوراها تفاوت دارد و ۲۰ سال بعد از انقلاب ایجاد شد و ۲۰ سال هم طول کشید که تصویب شود و امیدواریم که ۲۰ سال طول نکشد که دولت اختیارات قانونی که باید را به شورا بدهد.

    وی با بیان این که ۲۴ وظیفه باید از دولت جدا شود، اظهار کرد: تاکنون نیمی از این وظایف به شورای شهر سپرده شده است است.

    حل ترافیک و آلودگی هوا مطالبه ۹۳ درصد تهرانی‌ها ، جلسه با مسئولان اقتصادی جهت حل مسئله مترو

    رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه با بیان این که زمانی که من مدیرعامل راه آهن شهری کشور عزیزمان ایران بودم از وزیر کشور وقت حکم خود را دریافت کردم، آیا که در آن وقت مترو زیر نظر دولت بود افزود: ولی سه سال طول کشید که با مشورت ها، مترو را از وزارت کشور جدا کرده و به شهرداری سپردیم، آیا که اعتقاد هستیم مترو در صورتی پیشرفت می کند که زیر نظر شهرداری ها و نه دولت باشد ولی بعدا دیدیم که متروی سایر کلانشهرها زیر نظر دولت کار می کند و نشان می دهد عمدتا دستگاه های اجرایی حاضر به اجرای قوانین شوراها نیستند و سیستم را به سمت دولتی شدن پیش می برند.

    هاشمی با بیان این که اوضاع نشان می دهد که نه لایحه ای در شورای عالی استان ها، نه در دولت و نه طرحی در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد که بخواهد ۲۴ وظیفه ای را که دولت باید به شوراها بدهد را بعد بگیرد ادامه داد: هنوز ۱۴ اقدام به شورا سپرده نشده هست، ولی این در حالی است که مدیریت شهری می تواند گام مهمی در حل پرسشها بردارد. به عنوان مثال آموزش و پرورش مشکلاتی را دارد که شهرداری می تواند آنها را حل کند، آیا که در آخرین جلسه ای که با مسئولان آموزش و پرورش داشتیم، آنها عنوان کردند که اگر زمین به آنها داده شود می توانند مسئله نبود مدرسه در منطقه ۲۲ را حل کنند و من هم بعد از جلسه به شهردار منطقه ۲۲ زنگ زدم و او گفت که اگر آموزش و پرورش حاضر باشد ما مشکلی جهت ارائه زمین نداریم و همین جا قول می دهم که اگر در هر منطقه ای مسئله مدرسه وجود داشت به شرط آنکه آموزش و پرورش بلافاصله کار ساخت مدرسه را شروع کند، به آنها زمین می دهیم.

    رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران خواست جلسه‌ای با حضور مسئولان اقتصادی کشور جهت حل مسئله متروی پایتخت کشور عزیزمان

    رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان این که اولویت اول شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ارائه خدمات به مردم هست، ادامه داد: اولویت یک شهرداری ارائه خدمات عدالت محور هست، ولی اولویت بعدی شهرداری بنا بر نظرسنجی ها حل مسئله ترافیک و آلودگی هوا هست، آیا که در نظرسنجی های انجام شده است متوجه شدیم مطالبه ۹۳ درصد از مردم حل مسئله ترافیک و آلودگی هوا است.

    وی با بیان این که با اولویت قرار دادن مترو و اتوبوس می توانیم مسئله ترافیک و آلودگی هوا را حل کنیم، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده است مترو می تواند ۱۰ میلیون سفر و اتوبوس پنج میلیون سفر را پوشش دهد، ولی متاسفانه علی رغم آنکه ۲۰۰ کیلومتر مترو داریم و می توان هفت میلیون سفر را پوشش داد، ولی به علت نبود تجهیزات تنها دو میلیون سفر با مترو انجام می شود و این دور ریختن منابع است.

    هاشمی با بیان این که ۱۵۰ ایستگاه مترو می تواند با تجهیز، در پایتخت کشور عزیزمان ایران مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: نه دولت و نه شهرداری به این موضوعی که حاضر آماده است توجه نمی کند و من از دولت گلایه دارم، آیا که علی رغم قول نوبخت و آقای روحانی که عنوان کرده بودند یارانه مترو را می پردازند، ولی تاکنون حتی یک ریال هم پرداخت نشده و این در حالی است که الان هفت خط مترو با ۱۵۰ ایستگاه آماده داریم که با تجهیز می توان از آن بهره برداری کرد و این در حالی است که فاینانس هم پای کار است و ۱.۵ میلیون دلار و ۵۰۰ میلیون یورو فاینانس جهت مترو در نظر گرفته شده، ولی نظام بوروکراسی کشور اجازه نمی دهد از اینها استفاده کنیم و این اتفاق در حالی است که ۳۰ هزار میلیارد تومان به قیمت امروز خرج مترو شده است است.

    حل ترافیک و آلودگی هوا مطالبه ۹۳ درصد تهرانی‌ها ، جلسه با مسئولان اقتصادی جهت حل مسئله مترو

    رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان این که چهار کارخانه واگن سازی داریم، اظهار کرد: ۸۵ درصد واگن ها ساخت داخل است و چهار کارخانه واگن سازی داریم که همه بدون کار هستند و بعد حرف از اشتغال می زنیم در صورتی که اگر پول تزریق شود واگن ها ساخته می شوند و یک ساله می توان مترو را تجهیز کرد و راه انداخت.

    وی با بیان این که پایتخت کشور عزیزمان ایران ۶۵۰۰ اتوبوس دارد که نیمی از آنها فرسوده هستند، گفت: بیش از ۷۰ درصد اتوبوس ها ساخت داخل هستند، ولی عمده کارخانه های اتوبوس سازی در کشور خوابیده اند و می توان با تزریق پول اتوبوس های خوبی ساخت و مسئله را حل کرد.

    رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران خواست جلسه‌ای با حضور مسئولان اقتصادی کشور جهت حل مسئله متروی پایتخت کشور عزیزمان

    هاشمی اضافه کرد: نباید آنقدر صبر کنیم که مردم ناراضی شوند و به قول جوادی آملی ما را در دریا بریزنند.

    رییس شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان این که اولویت ۹۳ درصد از مردم حل آلودگی هوا و ترافیک هست، خطاب به استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: از شما درخواست می شود جلسه خاص ای با حضور رییس جمهور، رییس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد بگذارید، آیا که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ۵۲ هزار میلیارد تومان بدهی دارد و دریافت اعتبارات بانکی با مسئله مواجه است.

    حل ترافیک و آلودگی هوا مطالبه ۹۳ درصد تهرانی‌ها ، جلسه با مسئولان اقتصادی جهت حل مسئله مترو

    وی با بیان این که ۸۶ درصد مطالبه مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران حل آسیب های اجتماعی و عمدتا حل مسئله معتادان متجاهر هست، اظهار کرد: مگر معتادان متجاهر چقدر هستند؟ ۴۰۰۰- ۵۰۰۰ نفر که زیاد نیستند و این در حالی است که می توان این افراد را ساماندهی کرد، ولی باید متولی آن مشخص شود و ما بدانیم که شهرداری مسئول است یا بهزیستی و یا سایر دستگاه های دیگر و اینگونه نشود که بعدا بگویند «کی بود کی بود من نبودم» و این در حالی است که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران طی سال های اخیر ساختمان های زیادی را در اختیار سایر دستگاه ها قرار داده، حال آنکه می توانیم این ساختمان ها را جهت ساماندهی معتادان متجاهر بدهیم تا صورت زشت شهر از بین برود.

    هاشمی با بیان این که آسیب های اجتماعی پدیده ای نیستند که با ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه فرهنگی شهرداری حل شود، اظهار کرد: این در حالی است که بخش زیادی از بودجه فرهنگی شهرداری در مراسمات مناسبتی خرج می شود و آنقدر که پول پخت آش و مداح می دهند، دیگر چیزی جهت حل آسیب های اجتماعی باقی نمی ماند و باید این مساله ساماندهی شود.

    واژه های کلیدی: ایران | میلیون | اتوبوس | ترافیک | شهرداری | شورای شهر | آلودگی هوا | مجلس شورای اسلامی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار