بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پرسپولیس همه عناوین را دِرو کرد , «ترین‌»های نیم‌فصل اول لیگ هفدهم

    نیم‌فصل اول هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی به آخر رسید که پرسپولیس همانند فصل گذشته بهترین‌ها را به خود تخصیص داده شده است داد.

    پرسپولیس همه عناوین را دِرو کرد , «ترین‌»های نیم‌فصل اول لیگ هفدهم

    «ترین »های نیم فصل اول لیگ هفدهم؛ پرسپولیس همه عناوین را دِرو کرد

    عبارات مهم : سرمربی

    نیم فصل اول هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی به آخر رسید که پرسپولیس همانند فصل گذشته عالی ترین ها را به خود تخصیص داده شده است داد.

    به گزارش تسنیم، نیم فصل نخست لیگ برتر هفدهم با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس برابر صنعت نفت و صدرنشینی مقتدرانه سرخپوشان به آخر رسید. این در حالی است که شاگردان برانکو تاکنون عالی ترین آمار را از خود ثبت کرده اند و سیاه جامگان هم بدترین ها را.

    پرسپولیس همه عناوین را دِرو کرد , «ترین‌»های نیم‌فصل اول لیگ هفدهم

    به بررسی «ترین ها»ی نیم فصل اول لیگ برتر می پردازیم:

    بهترین خط حمله، خط دفاع، بیشترین پیروزی و کمترین شکست: پرسپولیس با ۲۷ گل زده، ۶ گل خورده، ۱۱ پیروزی و یک شکست

    سرخپوشان امسال هم همانند فصل گذشته، عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دادند و همچنان عالی ترین تیم کشور عزیزمان ایران هستند. حتی شکست سنگین قرمزها برابر الهلال که به از بین بردن تنها نماینده کشورمان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، باعث تضعیف روحیه شاگردان برانکو در این فصل نشد و روی عملکرد آنها تاثیری نداشت و پرسپولیس با برانکو به ثبت آمار درخشان ادامه داد.

    نیم‌فصل اول هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی به آخر رسید که پرسپولیس همانند فصل گذشته بهترین‌ها را به خود تخصیص داده شده است داد.

    خط دفاعی پرسپولیس همانند فصل گذشته عملکرد کم نقصی داشت و کسب این رتبه به وسیله سرخ ها، تعجب آور نیست، ولی شاید کسی فکر نمی کرد برانکو این فصل با وجود افت مسلمان، محرومیت طارمی با حکم فیفا و مصدومیت فرشاد احمدزاده، بتواند دوباره عالی ترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته باشد. با وجود غیبت این مثلث هجومی که نقش اساسی در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس داشت، بازیکنی چون علی علیپور که مدت ها در ترافیک مهاجمان مانده بود، توانست خودی نشان دهد و به عنوان آقای گلی نیم فصل هم رسید.

    پرسپولیس در نیم فصل اول ۳۶ امتیاز گرفت تا از این حیث نیز رکورددار باشد آیا که پیش از این تیمی نبوده که در یک نیم فصل این تعداد امتیاز کسب کرده باشد.

    پرسپولیس همه عناوین را دِرو کرد , «ترین‌»های نیم‌فصل اول لیگ هفدهم

    کمترین پیروزی: سیاه جامگان با یک برد

    نماینده مشهد یکی از عجیب ترین نیم فصل ها را پشت سر گذاشت. حاشیه های عجیبی چون عوض کردن نام، پلمبِ باشگاه، زد و خورد بین مرزبان و عباسی مدیرعامل سیاه جامگان (به ادعای مرزبان) و اتهام جادوگری به کلوب در وقت کمی و به صورت متوالی جهت مشکی پوشان سابق رخ داد که البته حاصل این حواشی، سقوط سیاه جامگان به انتهای جدول بود. رضا عنایتی که تا آخر فصل سرمربی این تیم مشهدی خواهد بود، کار مشکل جهت نجات مشکی و قرمزپوشان از قعر جدول پیش رو دارد.

    نیم‌فصل اول هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی به آخر رسید که پرسپولیس همانند فصل گذشته بهترین‌ها را به خود تخصیص داده شده است داد.

    بیشترین شکست: سپیدرود و سیاه جامگان با ۹ باخت

    تیم تازه افزایش کرده سپیدرود تفاوت زیادی با پارس جنوبیِ تازه وارد دارد. قرمزپوشان اوایل فصل بازیکنانی چون مهرداد جماعتی، غلامرضا رضایی و ایمان صادقی را جذب کردند که مشخص بود گره ای از کار سپیدرود باز نمی کنند. پرسشها مالی هم در طول دو فصل اخیر، گریبانگیر نماینده شمال کشور بوده و تأثیر معنوی و روانی روی بازیکنان سپیدرود گذاشته هست. سپیدرود امسال با هدایت علی نظرمحمدی نتوانست رتبه ای بهتر از سیزدهم کسب کند و یکی از گزینه های مهم سقوط به لیگ یک محسوب می شود. باید ببینیم با توجه به تغییرات اعمال شده است در کلوب سپیدرود، امید روانخواه سرمربی تازه این تیم می تواند تنها سهمیه استان گیلان را در لیگ برتر حفظ کند یا خیر.

    پرسپولیس همه عناوین را دِرو کرد , «ترین‌»های نیم‌فصل اول لیگ هفدهم

    بدترین خط حمله: نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و سیاه جامگان با ۹ گل زده

    به گزارش تسنیم این فصل جهت نفت فصل عجیب و غریبی بود. علی کریمی در ابتدای فصل به تمرینات نفت آمد و این تیم را تمرین داد، ولی پیش از نخستین بازی فصل نفتی ها، حمید درخشان به عنوان سرمربی نفت گزینش شد. این آخر تغییرات کریمی و درخشان نبود و بعد از مطرح شدن نام حمیدرضا جهانیان به عنوان مالک کلوب نفت، کریمی از هفته ششم دوباره سکان هدایت این تیم را در دست گرفت. بعد از گذشت تنها سه هفته، درخشان دوباره جایگزین علی کریمی شد و همچنان هم سرمربی نفتی ها است.

    مشکلات مالی نفت ادامه دارد و اوضاع نامعلوم مالکیت کلوب نفت و نیز بدهکاری این کلوب به بازیکنان و مربیان سابق خود، زمینه ساز از بین بردن نفتی ها از لیگ قهرمانان آسیا شد. با شرایط نه چندان مطلوب کلوب نفت، به نظر می رسد بازیکنان و کادر فنی این تیم کار بسیار مشکل جهت حفظ نفت در لیگ برتر پیش رو دارند.

    بیشترین تساوی: ذوب آهن با ۷ تساوی

    تیم پُرافتخارترین سرمربی لیگ برتر تاکنون نتوانسته نتیجه های خوبی کسب کند و حتی زمزمه های اخراج ژنرال از کلوب ذوب آهن به گوش رسید که البته هیئت مدیره ذوب آهن به او وقت داد. با وجود اینکه فوتبال دوستان هر لحظه عادت دارند تیم های قلعه نویی را در کورس قهرمانی ببینند، ذوب آهن با قلعه نویی اکنون در جایگاه نهم جدول حضور دارد و تساوی در حدود نیمی از دیدارهای نیم فصل اول، ذوب آهن را بیش از پیش از صدر جدول دور کرده است.

    همانند سال های گذشته که قلعه نویی یکی از عالی ترین خطوط حمله را در اختیار داشت، ذوب آهن با ۲۱ گل زده یکی از زهردارترین خطوط حمله را دارد، ولی ذوبی ها با ۱۹ گل خورده، چهارمین خط دفاع ضعیف لیگ برتر را دارند و همین کار ذوب آهن را در نیم فصل اول سخت کرد. با سرباز شدن احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر، به نظر می رسد کار قلعه نویی در ادامه لیگ برتر و نیز در لیگ قهرمانان آسیا سخت تر هم بشود.

    کمترین تساوی: گسترش فولاد با ۲ تساوی

    آبی و زردپوشان در ابتدای فصل با لوکا بوناچیچ، نتیجه های اسفناکی کسب کردند که باعث سقوط این تیم به قعر جدول هم شد. این رویه با حضور فیروز کریمی روی نیمکت گسترش فولاد عوض کردن کرد. این تیم با کسب ۳ پیروزی و یک تساوی از شش بازی، توانست با ۲۰ امتیاز خود را به جایگاه هشتم جدول برساند.

    آقای گل: علی علیپور با ۱۰ گل

    مهاجم ۲۲ ساله سرخپوشان که تقریباً فراموش شده است بود، درخشش خود را از ابتدای فصل و دیدار سوپرجام شروع کرد. علی علیپور در لیگ قهرمانان آسیا گل آینده سازی برابر الاهلی عربستان به ثمر رساند تا زمینه ساز افزایش نماینده کشورمان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. با تک گل سه امتیازی علیپور در دربی، مهاجم قائمشهری سرخپوشان اکنون بیش از پیش میان طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) محبوب شده است هست. علیپور امروز برابر نفت آبادان ۲ گل زد تا با ۱۰ گل بالاتر از محمد قاضی ۸ گله در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

    سایر آمار

    پُرگل ترین دیدار و قاطع ترین پیروزی: ذوب آهن ۶ – استقلال خوزستان صفر

    پُرگل ترین هفته: هفته دوم با ۲۵ گل

    کم گل ترین هفته: هفته های دوازدهم و پانزدهم با ۱۳ گل

    موفق ترین میزبان: پارس جنوبی جم با کسب ۱۶ امتیاز از هفت بازی خانگی

    ناکام ترین میزبان: سیاه جامگان با کسب ۳ امتیاز از هشت بازی خانگی

    موفق ترین میهمان: پرسپولیس با کسب ۲۲ امتیاز از هشت بازی خارج از خانه

    ناکام ترین میهمان: نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران با کسب ۲ امتیاز از هشت بازی خارج از خانه

    واژه های کلیدی: سرمربی | پیروزی | پیروزی | پرسپولیس | علی کریمی | پرسپولیس | سیاه جامگان | لیگ قهرمانان آسیا

    پرسپولیس همه عناوین را دِرو کرد , «ترین‌»های نیم‌فصل اول لیگ هفدهم

    پرسپولیس همه عناوین را دِرو کرد , «ترین‌»های نیم‌فصل اول لیگ هفدهم

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار