بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز بیشتر بدانیم با توانایی های هیجان انگیز ال‌جی G6 آشنا شوید

    قصد داریم به بررسی کامل و دقیق گوشی گوشی تلفن همراه ال‌جی G6 بپردازیم تا با این گوشی هیجان انگیز زیاد آشنا شوید.

    با توانایی های هیجان انگیز ال‌جی G6 آشنا شوید

    قصد داریم به بررسی کامل و دقیق گوشی گوشی تلفن همراه ال‌جی G6 بپردازیم تا با این گوشی هیجان انگیز زیاد آشنا شوید.

    آشنایی با تمامی توانایی ها ال‌جی G6

    ال‌جی G6 یکی از عالی ترین گوشی‌های تازه معرفی شده است در بازار بوده که ویژگی‌های خاصی در آن قرار گرفته هست. نمایشگر ۱۶:۹ آن یکی از مواردی است که این تلفن هوشمند را خاص‌ و زیباتر از سایرین کرده هست. این گوشی نسبتا با استقبال خوبی از طرف بازدیدکنندگان مواجه شده است و عده زیادی اقدام به پیش‌خرید آن کرده‌اند.

    علاوه بر این‌ها قابلیت‌های متعددی در ال‌جی G6 قرار گرفته که شاید جهت آشنایی با آن‌ها نیاز به وقت زیادی داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم شما را با تمامی‌ ویژگی‌های موجود در بخش‌های متفاوت ال‌جی G6 آشنا کنیم. بعد همراه ما باشید.

    در بخش اول به صفحه نمایش و موارد مربوط به آن می‌پردازیم.

    با توانایی های هیجان انگیز ال‌جی G6 آشنا شوید

    تغییرات فونت و سایز آن

    اگر به منوی صفحه نمایش در بخش تنظیمات موجود در ال‌جی G6 وارد شوید، بخش‌های جالب مختلفی را در آن مشاهده خواهید کرد. نخستین مورد مربوط به ایجاد تغییرات در فونت و اندازه آن بوده هست. در این بخش ۶ فونت و ۶ اندازه متفاوت جهت گزینش قرار گرفته که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این‌‌ها شما قادر خواهید بود تا فونت‌ سیستمی‌تان را به حالت bold در بیاورید.

    تغییر نسبت اندازه برنامه‌ها

    صفحه نمایش قرار گرفته در ‌ال‌جی‌ G6، به صورت خاصی طراحی شده است هست. اگر آن را به صورت عمودی بگیرید، اطلاعات بسیار زیادی نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار به شما نشان داده می‌شود. ولی اگر آن را در حالت افقی قرار بدهید، داستان آن کاملا متفاوت خواهد بود. اپلیکیشن‌ها باوجود این که معمولا به صورت عمودی اجرا می‌شوند، مسئله خاصی در این زمینه ندارند.

    اما هنگامی که که می‌خواهید یک بازی را در گوشی اجرا کنید، با پرسشها مختلفی مثل قرارگیری حاشیه‌های مشکی در دو طرف نمایشگر مواجه خواهید شد. در حال حاضر تعداد اندکی از بازی‌ها هستند که از نسبت تصویری ۲:۱ پشتیبانی می‌کنند. از این رو امیدواریم توسعه‌دهندگان هرچه سریع‌تر به دنبال برطرف این مسئله باشند.

    اما خود کمپانی ال‌جی در بخش نرم افزاری‌اش منویی را جهت پیگیری به این مسئله قرار داده هست. حداقل تا زمانی که توسعه دهندگان راه حلی جهت آن پیدا نکرده‌اند، شما می‌توانید از این توانایی در ال‌جی G6 استفاده کنید. سه مود متفاوت جهت نحوه نمایش اپ‌ها موجود بوده که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم هر سه مود را جهت اپ‌ها امتحان کنید تا به یک نتیجه مناسب برسید.

    قصد داریم به بررسی کامل و دقیق گوشی گوشی تلفن همراه ال‌جی G6 بپردازیم تا با این گوشی هیجان انگیز زیاد آشنا شوید.

    حالت Comfort و عوض کردن اندازه نمایش

    اگر مسیر Settings > Display را دنبال کنید، گزینه‌ای را جهت عوض کردن اندازه نمایشگر مشاهده خواهید کرد. در واقع این قسمت به شما اجازه ایجاد تغییرات در اندازه آیکون‌‌ها و سایر آیتم‌های موجود در رابط کاربری را می‌دهد.

    گزینه دیگری با عنوان Comfort view در این منو وجود داشته که به وسیله آن می‌توانید سلامت چشمان‌تان را هنگامی که با گوشی کار می‌کنید، کنترل کنید. اگر مسیر Settings > Display > Comfort view را دنبال کنید با سطوح مختلفی مواجه خواهید شد. بر اساس کاربری‌تان از گوشی شما می‌توانید یکی از سطح‌های موجود را گزینش کنید.

    صفحه نمایش هر لحظه روشن

    به نظر من یکی از قابلیت‌های اساسی در این بخش، صفحه نمایش هر لحظه روشن هست. تا پیش از این‌ها جهت چک کردن وقت و یا موارد دیگر شما می‌بایست گوشی را به صورت کامل روشن کنید؛ ولی به وسیله این شاخصه به آسانی و بدون روشن کردن گوشی اطلاعات موبوطه را خواهید داشت. در این صورت شما به آسانی به اطلاعات مربوط به وقت و همچنین اعلانات اپ‌های متفاوت دسترسی خواهید داشت. جهت فعال کردن این توانایی می‌توانید وارد مسیر Settings > Display > Always on display شوید.

    قابلیت KnockON

    با توانایی های هیجان انگیز ال‌جی G6 آشنا شوید

    این توانایی تقریبا از همان ابتدا به ال‌جی و تلفن‌های همراهش تخصیص داده شده است داشت. به وسیله توانایی KnockON شما قادر خواهید بود تا با زدن دو ضربه پشت سر هم بر روی نمایشگر و بدون بلند کردن گوشی از روی سطح، قفل آن را باز کنید. درست به همین صورت با دوبار ضربه زدن به فضای خالی در صفحه مهم رابط کاربری، گوشی دوباره قفل خواهد شد. جهت استفاده از توانایی KnockON باید وارد مسیر Settings > Display > Advanced settings > KnockON شوید و از آن‌‌جا آن را فعال کنید.

    در بخش دوم به نکاتی که باید راجع به دوربین ال‌جی G6 بدانید می‌پردازیم.

    قابلیت عکاسی Square

    دوربین ال‌جی G6 قادر است تا تصویرهای مربعی با نسبت ۱:۱ را به ثبت برساند. این تصویرهای می‌توانند جهت استفاده در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کاربردی باشند. ولی نحوه عکاسی در این حالت کمی متفاوت بوده. در این حالت رابط کاربری دوربین به دو مربع تقسیم می‌شود. با گرفتن هر عکس، تصویر ثبتی شما در مربع پایینی نمایش داده می‌شود و در همان قسمت می‌ماند. شما می‌توانید در این قسمت از تصویرهای آماده هم استفاده کنید. با کمک مربع بالایی می‌توانید تصویر بگیرید آن را و با تصویر قبلی‌تان به طور همزمان مقایسه کنید.

    توسط این تصویرهای و گذاشتن‌شان در کنار هم شما قادر به ساخت تصویرهای متحرک GIF هم خواهید بود. با استفاده از خلاقیت کارهای متفاوت قشنگی را می‌توان در این قسمت انجام داد. جهت استفاده از این شاخصه بر روی آیکون دوربین که از اوج در سمت چپ رابط قرار گرفته، کلیک کنید و آن را از حالت Auto به Square عوض کردن دهید.

    قصد داریم به بررسی کامل و دقیق گوشی گوشی تلفن همراه ال‌جی G6 بپردازیم تا با این گوشی هیجان انگیز زیاد آشنا شوید.

    استفاده از بالاترین رزولوشن در عکاسی و فیلمبرداری

    به صورت پیش‌فرض رزولوشن انتخابی جهت گرفتن تصویر در ال‌جی G6 به وسیله دوربین مهم ۸٫۷ مگاپیکسل تعیین شده است هست. این رزولوشن جهت نمایش تصویرهای با نسبت ۱۸:۹ به این صورت گزینش شده است تا تصاویر، تمام صفحه را پوشش دهند. ولی اگر می‌خواهید از حداکثر کیفیت دوربین استفاده کنید، می‌توانید با کلیک بر روی آیکون تنظیمات، رزولوشن عکس‌ها را به مقدار ۴:۳ (۱۳MP) عوض کردن دهید.

    این عنوان جهت فیلمبرداری هم به همین صورت بوده و به صورت پیش‌فرض فیلم‌های ضبط شده است به صورت اچ‌دی و با نسبت ۱۸:۹ هستند. شما می‌توانید در بخش تنظیمات رزولوشن را عوض کردن بدهید. عالی ترین گزینه انتخابی در این بخش رزولوشن فول‌اچ‌دی با سرعت ۶۰ فریم برثانیه هست. این رزولوشن فیلم‌ها را با نسبت ۱۶:۹ ضبط می‌کند.

    عکاسی با دستور صوتی

    در منوی تنظیمات دوربین بخشی با عنوان Cheese shutter switch وجود داشته که با فعال کردن می‌توانید با گفتن کلمات خاصی به وسیله گوشی عکس‌برداری کنید. کلماتی که G6 به آن‌ها تصویر العمل نشان می‌دهد و با گفتن‌شان سریع عکس‌برداری می‌کند، “Cheese”, “smile”, “whiskey”, “kimchi” و “LG” هستند.

    با توانایی های هیجان انگیز ال‌جی G6 آشنا شوید

    قابلیت اشتراک‌گذاری سریع

    در رابط کاربری دوربین ال‌جی G6 دکمه‌ای وجود دارد که با زدن آن لیستی از اپ‌های اشتراک‌گذاری شما در آن ظاهر می‌شود. شما می‌توانید با گرفتن هر تصویر و گزینش آن‌ها سریعا تصویر را با افراد متفاوت به اشتراک بگذارید.

    در بخش سوم به باتری ال‌جی G6 و قابلیت‌های نرم افزاری آن می‌پردازیم.

    نمایش درصد شارژ در کنار آیکون باتری

    اگر مسیر Settings > General > Battery and power saving را دنبال کنید، به منویی با قابلیت‌های متعدد در زمینه باتری مواجه خواهید شد که یکی از آن‌ها نمایش درصد شارژ گوشی در کنار آیکون باتری آن هست. جهت فعال کردن این توانایی گزینه show battery percentage on status bar را باید گزینش کنید.

    استفاده از بهینه‌ساز باتری

    شما می‌توانید استفاده از بهینه‌ساز باتری را در به صورت خودکار و دستی انجام دهید. حالت خودکار به این صورت بوده که با رسیدن میزان باتری به ۵ یا ۱۵ درصد، بهینه‌ساز باتری فعال خواهد شد. بهینه‌ساز باتری در G6 بر روی مواردی مانند روشنایی صفحه نمایش، اپ‌های موجود در پس‌زمینه و وای‌فای تاثیر خواهد گذاشت و در این صورت با زیاد کردن شارژدهی دستگاه مواجه خواهیم شد.

    استفاده از بهینه‌ساز باتری جهت اجرای بازی

    یک مود دیگر در زمینه باتری در این قسمت موجود بوده که جهت اجرا بازی قابل استفاده هست. سه بخش متفاوت در این مود وجود داشته که هرکدام با انجام تغییرات در قسمت‌های خاصی باعث کم کردن مصرف باتری در حین اجرای بازی خواهد شد. جهت دسترسی به آن باید مسیر Settings > General > Battery and power saving را دنبال کنید.

    در بخش چهارم به تنظیمات و قابلیت‌های مربوط به شخصی سازی در بخش‌های متفاوت ال‌جی G6 خواهیم پرداخت.

    استفاده و تعویض تم

    ال‌جی G6 به وسیله تم‌ها به شما اجازه ایجاد تغییرات در ظاهر مانند آیکون‌ها، منوها و بخش‌های سیستمی را می‌دهد. دو راه جهت ایجاد این تغییرات به وسیله استفاده از تم وجود دارد. یکی از آن‌ها نگه‌داشتن انگشت بر روی صفحه هوم و گزینش گزینه Themes هست. همچنین شما می‌توانید از طریق مسیر Settings > Display > Theme به این منو دسترسی داشته باشید.

    در این بخش شاهد تعدادی از تم‌های از پیش راه اندازی شده است در گوشی خواهید بود که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این ها امکان دانلود تم‌های زیاد از اپ SmartWorld هم وجود خواهد داشت.

    مشاهده منوی تنظیمات به صورت لیستی

    منوی تنظیمات در ال‌جی G6 به صورت پیش‌فرض به صورت سربرگی بوده که از تب‌های networks, sounds و notification, display and general تشکیل می‌شود. چنین ترکیبی بر اساس اندروید خام نبوده و شاید جهت عده‌ای از بازدیدکنندگان استفاده از آن گیج‌کننده باشد. شما می‌توانید منوی تنظیمات را به صورت لیستی، مانند آن‌چه در اندروید خام قرار دارد، داشته باشید. جهت نمایش منوی تنظیمات به صورت لیستی کافی است وارد این بخش شوید و از آن‌جا بر روی آیکون سه نقطه کلیک و گزینه List View را گزینش کنید.

    شخصی سازی لانچر

    یکی از مواردی که ال‌جی مدتی است با آن درگیری داشته، استفاده از اپ دراور در رابط کاربری‌اش بوده هست. خوشبختانه شما می‌توانید خودتان گزینش کنید که در رابط کاربری‌تان اپ دراور را داشته باشید یا نه. جهت ایجاد این تغییرات وارد مسیر Settings > Display > Home screen > Select Home شوید. در این منو سه مود متفاوت از نمایش لانچر برای‌تان قرار گرفته و شما می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید گزینش کنید.

    شخصی سازی اسکرول کردن صفحه اصلی

    شما می‌توانید در منوی تنظیمات مانع اسکرول شدن صفحه آخر هوم به صفحه ابتدایی بشوید. جهت انجام این کار وارد مسیر Settings > Display > Home screen شوید. در این منو به دنبال گزینه Continuous scroll باشید و آن را غیرفعال کنید.

    در بخش پنجم که البته آخرین بخش هم هست، به شناسایی قابلیت‌های خاص و خاص موجود در ال‌جی G6 می‌پردازیم.

    سطل زباله اپ‌ها

    سطل زباله موجود در این گوشی دقیقا مانند آن‌چه در کامپیوتر واقع شده است است عمل می‌کند و شما می‌توانید فایل‌هایی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید را در آن‌ها قرار دهید. این عملیات جهت اپ‌های غیرقابل استفاده هم کاربردی خواهد بود.

    Smart Doctor

    برنامه خاصی با نام Smart Doctor در ال‌جی G6 وجود داشته به شما اجازه بهینه سازی حافظه رم، آزمون کردن سخت افزار گوشی جهت بررسی آن در صورت وجود مشکل، عیب‌یابی بخش‌های متفاوت مصرف انرژی و دسترسی ساده به تنظیمات مروبط به باتری و بهینه‌سازی‌های آن را می‌دهد. جهت استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانید اپ Smart Doctor را که در صفحه هوم گوشی قرار گرفته هست، باز کنید.

    گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
    seemorgh.com/entertainment
    منبع: itresan.com

    واژه های کلیدی: باتری | نمایش | استفاده | تنظیمات | نمایشگر | صفحه نمایش | سرگرمی | چه خبر از کجا ؟

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار