بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بازی با آبروی دیگران

    علاقه به انتشار تصویر های شخصی افراد متفاوت از سوی اصولگرایان کماکان ادامه دارد. تصویرهای مشایی و همسر دکتر فاطمی تصویر العمل هایی بسیاری را به دنبال داشت. آفتا

    بازی با آبروی دیگران

    بازی با آبروی دیگران

    عبارات مهم : ایران

    علاقه به انتشار تصویر های شخصی افراد متفاوت از سوی اصولگرایان کماکان ادامه دارد. تصویرهای مشایی و همسر دکتر فاطمی تصویر العمل هایی بسیاری را به دنبال داشت. آفتاب یزد از انتشار این تصویر ها معذور است ولی به احترام وزیر فقید خارجه دولت مصدق و سالگرد ملی شدن صنعت نفت تصویر دکتر فاطمی را روی جلد می برد

    بازی با آبروی دیگران

    بازی با آبروی دیگران

    وصله ناجور! این تعبیری است که اصولگرایان از اسفندیار رحیم مشایی داشته و دارند. هنگامی که احمدی نژاد در دور دوم قدرت نیازی به حامیان اصولگرا ندید بی پرده تر از هر لحظه سیاست های خود را دنبال کرد. آیت الله محمدتقی مصباح یزدی عضو سابق مجلس خبرگان و پدر معنوی جبهه پایداری که از حامیان مهم محمود احمدی نژاد بود در اردیبهشت ۹۰ گفته بود: «این «شخص مسئله دار» آقای احمدی نژاد را «مسخر» کرده هست. او راجع به احمدی نژاد افزوده بود: «کم کم چیزهایی ظاهر شدند که اصلاً قابل توجیه نیستند و هیچ منطقی آنها را تایید نمی کند. نه برهان عقلی تایید می کند، نه علت شرعی و نه اقتصادی و نه کار سیاسی است.» محمدعلی پورمختار نماینده اصولگرای مجلس، همین دیروز راجع به احمدی نژاد گفت:

    «در همین دو سال آخر ایشان به انحراف رفت و خیلی از اصولگراهایی که از او حمایت کرده بودند جدا شدند. کسانی که در کنارش ماندند با این نگاه بود که ایشان را حفظ کنند. با بعضی که صحبت می کردم می گفتند ما باید کنارش باشیم تا اجازه ندهیم منحرفین ایشان را از راه به در ببرند و زیاد خرابش کنند. ولی آنها نتوانستند این کار را بکنند و احمدی نژاد الان یک راه کاملا انحرافی را طی می کند.»

    علاقه به انتشار تصویر های شخصی افراد متفاوت از سوی اصولگرایان کماکان ادامه دارد. تصویرهای مشایی و همسر دکتر فاطمی تصویر العمل هایی بسیاری را به دنبال داشت. آفتا

    راه فرار اصولگرایان!

    «راه انحرافی» همان کلید واژه ای است که اصولگرایان تلاش کردند از آن بهره ببرند تا از مسئولیتی که در اعطای قدرت به احمدی نژاد داشتند شانه خالی کنند. این درحالی است که اگر بنا به تشخیص، انحرافی و غیرانحرافی هم باشد آیت الله هاشمی پیش از آن به این عنوان اشاره کرده بود. در زمانی که چنین مباحثی از سوی او مطرح شد اصولگرایان در صف اول هجمه به مرحوم هاشمی بودند و طاقت هیچ نقدی را هم نداشتند. آنها که می درخواست کردند به هر بهایی ریاست جمهوری احمدی نژاد تمدید شود سخنان هاشمی را غرض ورزی و انتخاباتی قلمداد می کردند. ولی درواقع واژه «جریان انحرافی» در آخرهای سال ۸۸ و اوایل سال ۸۹ بود که در سایت آیت الله هاشمی شکل گرفت. دبیر اجرایی سایت آیت الله هاشمی در اینباره گفته که ما نامه سال۸۸ آقای هاشمی را بازنشر می کردیم و یک بار از واژه «جریان انحرافی» در همین بازنشرها استفاده کردیم. در نامه عین عبارت «جریان انحرافی» نیامده بود، ولی واژه «انحراف» آمده بود و «جریان انحرافی» اختراع خود ما بود و حتی یکی از تیترهای ما تیتر «احمدی نژاد با جریان انحرافی یکی است» بود.

    هاشمی رفسنجانی نیز در مصاحبه با خاص نامه نوروزی شرق در سال ۹۳ گفته بود:«شرایطی راکه ۸ سال پیش وجود داشت؛ قبول نداشتم و تمام این هشت سال را مسیر انحرافی می دانستم که یادگاری من مانده هست. اینها هنوز هم در جلسات شخصی ارزش می گویند که فلانی این لقب را به ما داده است.» ولی از هنگامی که که احمدی نژاد اصولگرایان را دور زد و سیاست های خود را دنبال کرد، محافظه کارانی که از اسب قدرت مدیر جمهور سابق چیزی گیرشان نیامده بود کلید واژه «جریان انحرافی» را پررنگ کردند.

    بازی با آبروی دیگران

    تشدید تخریب مشایی

    در چند ماه اخیر با حرکت جریان احمدی نژاد به سمت رادیکالیزم تلاش ها جهت جدا کردن او از خودشان زیاد شد. در این میان تاکید بر روی رحیم مشایی و پررنگ کردن او به شکلی که خود احمدی نژاد به حاشیه برود یکی از ترفندهایی بود که استفاده شد. هنگامی که چند روز پیش اسفندیار رحیم مشایی جهت اعتراض به حکم حمید بقایی معرکه خیابانی گرفت جریان های رسانه ای محافظه کار طبیعی بود که تلاش کنند تخریب او را با موج جدیدی شروع کنند.

    اما معلوم نیست آیا اصولگرایان هنگامی که قرار است از خود دفاع کنند به سراغ تصویر های شخصی و شخصی افراد می روند! و در این میان صداو سیما بازوی مهم هست. عادت کردیم هر اتفاقی که می افتد چند تصویر شخصی از افراد را در صفحه تلویزیون ببینیم. این بار به نظر می رسد تقسیم وظیفه شده است و گروه تحریریه سایت که زیرمجموعه معاون سیاسی شرکت صداوسیماست در سایت خود تصویر هایی را از رحیم مشایی منتشر کرده که تصویر العمل هایی را به همراه داشته است.

    علاقه به انتشار تصویر های شخصی افراد متفاوت از سوی اصولگرایان کماکان ادامه دارد. تصویرهای مشایی و همسر دکتر فاطمی تصویر العمل هایی بسیاری را به دنبال داشت. آفتا

    علاقه اصولگرایان به تصویر خصوصی

    این سایت با تیتر «ارتباط نزدیک اسفندیار رحیم مشایی با پریوش سطوتی + تصاویر» بزعم خودش افشاگری کرده هست. دیگر سایت های محافظه کار همچون مشرق نیوز، فردا نیوز و…نیز با ذوق زدگی خاصی این تصویر ها را تکرار کردند. البته معلوم نیست سخن از «ارتباط نزدیک» میان مشایی با پریوش سطوتی که بیش از ۸۰ سال سن دارد و منتشر کردن آن نوع خاص از تصویر ها با چه نیتی از سوی محافظه کاران انجام شده است است ولی باید گفت تلاش جهت تخریب مشایی این بار پای همسر ۸۶ ساله دکتر حسین فاطمی وزیر خارجه دولت مصدق را که بعد از کودتای ۲۸ مرداد اعدام شده است بود به ماجرا باز کرده است.

    بازی با آبروی دیگران

    پریوش سطوتی در سال ۱۳۸۸ به دعوت اسفندیار رحیم مشایی به کشور عزیزمان ایران آمد. زن سطوتی در اوایل مهرماه سال ۱۳۸۹ خورشیدی با ارسال نامه ای به محمود احمدی نژاد از تلاش های «حق طلبانه و شجاعانه» مدیر دولت دهم در سفرش به نیویورک و صحبت در مجمع عمومی شرکت ملل تجلیل کرده بود. او همچنین در دیداری با مدیر جمهور سابق دفترچه یادداشت های دکتر فاطمی را به احمدی نژاد تقدیم کرده بود.

    واکنش سفیر کشور عزیزمان ایران در لندن

    اما این نوع خبرسازی با تصویر العمل سفیر کشور عزیزمان ایران در لندن رو به رو شد. حمید بعیدی نژاد در کانال تلگرامی خود نوشته است: «با استقرار این جانب به عنوان سفیر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در لندن، در موقعیتی به مناسبت لزوم تقدیم هدیه ای که جهت ایشان از سوی وزارت امور خارجه جهت بزرگداشت مقام دکتر فاطمی وزیر خارجه دولت ملی کشور عزیزمان ایران به سفارت ارسال شده است بود، از ایشان به سفارت دعوت به عمل آمد. ایشان با علاقه مندی آمدند و از آن هدیه ارزشمند نیز بسیار شادمان شدند.

    ایشان در این مراسم که با حضور همه ی همکاران سفارت همراه بود به تلاش حدود هفتادساله خود جهت حفظ اعتبار نام دکتر فاطمی و مرارت هایی که در حدود هشتاد و پنج سال عمر خود مجبور شدند اشاراتی داشتند. در ذیل سخنان خود، به سفری هم که در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و به دعوت آقای مشایی به پایتخت کشور عزیزمان ایران داشت نیز اشاراتی نمود و از پرسشها غیرقابل آینده نگری خود در این سفر نیز مطالبی نقل نمود. اتفاقاً از ناراحتی های بسیار ایشان از آثار این سفر، یکی نشر اخبار غیرواقعی در آن وقت نسبت به تلاش او جهت آزاد ساختن اموال و املاک توقیف شده است او بود که کاملاً غیرواقعی بود، چون اصلاً وی اموال و املاکی نداشت و ندارد و دیگری تقدیم دفترچه ارزشمند خاطرات مرحوم دکتر فاطمی به آقای احمدی نژاد بود که با گذشت وقت هیچ گاه دیگر نتوانست از آن خبری بگیرد که در دست چه کسی واقع شده است است و از این بابت بسیار ناراحت بود و می گفت کاش این دعوت را قبول نمی کردم و به این سفر نمی رفتم.

    این جانب مایلم از این وقت استفاده نموده و با آشنایی مختصری که از زن سطوتی همسر مرحوم دکتر فاطمی پیدا کرده ام، آزردگی خاطر خود را نسبت به خبر منتشرشده اعلام نمایم. ایشان به اعتبار درگذشت نابهنگام فرزند خود و تنها بازمانده مرحوم دکتر فاطمی، در خلوت خود زندگی زاهدانه ای داشته و هنوز با حقوق کارمندی دکتر فاطمی زندگی می کند و دست نیاز به سوی هیچ کس هم دراز نکرده هست. استدعا دارم به احترام ایشان و به احترام مرحوم دکتر فاطمی این خبر از بین بردن شود.»

    اخلاق قربانی سیاست

    دکتر فاطمی وزیرخارجه همان دولتی است که مقامات کشورمان هربار که در مجامع جهانی می خواهند دخالت های ایالات متحده در کشور عزیزمان ایران را گوشزد کنند و از آمریکا به علت سیاست های ضد ایرانی گلایه کنند روایت کودتا علیه دولت مصدق در صف اول قرار می گیرد. چه بهتر که همان طور که حمید بعیدی نژاد گفته، حرمت او نگه داشته می شد. البته فارغ از جایگاه دکتر فاطمی، تلاش جهت تخریب افراد با استفاده از تصویر های شخصی ایشان بدون تردید خارج از مرزهای اخلاق هست. البته در این زمینه محافظه کاران به رغم ادعای اخلاق مداری، ید طولایی دارند.

    بعد از انتخابات مجلس در سال ۱۳۹۴ هنگامی که مینو خالقی منتخب مردم اصفهان می خواست به مجلس راه یابد انتشار تصویر های شخصی وی موجب شد تا شورای نگهبان او را از منزل ملت به منزل خودش بفرستد. فردی که این تصویر ها را منتشر کرده بود چندی بعد نوشت: «علنی ترین حق الناس بر گردن من، ظلمی بوده که در حق زن مینو خالقی (کاندیدای منتخب اصفهان در انتخابات مجلس) روا داشتم که از همین جا از ایشان حلالیت می طلبم و امیدوارم که حلالم کنند.» ولی این مشی چه فایده دارد که با آبروی افراد بازی شود جهت مقاصد سیاسی! اصولا چنین رویه ای تا کجا باید ادامه پیدا کند؟ این ها سوالاتی است که اصولگرایان باید پاسخگو باشند.

    آفتاب یزد

    واژه های کلیدی: ایران | تصویر | ایرانی | احمدی نژاد | اصولگرایان | احمدی نژاد | اخبار سیاسی و اجتماعی

    دانلود

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار