بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز سیاسی انتقاد جالب حسن روحانی از بعضی از دلواپسان

    حسن روحانی با انتقاد از بعضی دلواپسی‌های اخیر در مورد افتتاح پروژه‌های تکمیل شده است در دولت یازدهم به وسیله رییس جمهور، اعلام کرد: جهت افتتاح طرح&zw

    انتقاد جالب حسن روحانی از بعضی از دلواپسان

    حسن روحانی با انتقاد از بعضی دلواپسی‌های اخیر در مورد افتتاح پروژه‌های تکمیل شده است در دولت یازدهم به وسیله رییس جمهور، اعلام کرد: جهت افتتاح طرح‌های تکمیل شده است به خاطر دلواپس‌ها یک روز هم صبر نمی‌کنیم.

    روحانی: عجبا، بعضی جهت افتتاح هم دلواپس هستند

    حسن روحانی با انتقاد از بعضی دلواپسی‌های اخیر در مورد افتتاح پروژه‌های تکمیل شده است در دولت یازدهم به وسیله رییس جمهور، اعلام کرد: جهت افتتاح طرح‌های تکمیل شده است به خاطر دلواپس‌ها یک روز هم صبر نمی‌کنیم.این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم صبحگاه امروز (یک‌شنبه) در ادامه سفر تبلیغاتی خود در سالن فجر بندرعباس اظهار کرد: امروز روز باشکوهی است چون علاوه بر میلاد اباعبدالله (ع) و روز ملی خلیج فارس، روز شروع خودکفایی کشور در بنزین است.

    وی ادامه داد: سلام بر جای جای این استان عزیز و دلاور هرمزگان، اینجا سرزمین دلاوری‌ها و ایستادگی‌ها و بندر مبارزه با استعمار خارجی‌هاست.

    انتقاد جالب حسن روحانی از بعضی از دلواپسان

    روحانی با بیان اینکه ما در خرداد ۹۲ با هم جهت آزادی کشور عزیزمان ایران عزیزمان پیمان بستیم، افزود: ما پیمان بستیم تا دست به دست هم بدهیم و اموال کشور عزیزمان ایران را که در جای جای دنیا توقیف شده است بود آزاد کنیم و به کشور عزیزمان ایران بازگردانیم.

    وی ادامه داد: فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس که امروز افتتاح خواهد شد، یکی از افتخارات صنعت نفت کشور عزیزمان ایران خواهد بود. تمامی تجهیزات مهم این پالایشگاه سال‌ها پیش خریداری شده است بود، ولی در کشورهای متفاوت توقیف بود و اگر برجام نبود این پالایشگاه هیچ وقت افتتاح نمی‌شد. آنها که می‌گویند آثار برجام را ندیده‌ایم امروز به پالایشگاه ستاره خلیج فارس بیایند و ببینند که همه تجهیزات خریداری شده است نه تنها به کشور عزیزمان ایران آمده که راه اندازی هم شده است است.

    روحانی در ادامه یادآور شد: اگر قبل از برجام می‌توانستیم تحریم‌ها را دور بزنیم و تجهیزاتی وارد کنیم اگر این تجهیزات خراب بود به گردن خودمان می‌افتاد. ولی امروز سازنده تجهیزات باید آنها را سالم به ملت تحویل بدهد. عهد ما با هم در خرداد ۹۲ این بود که راهی را گزینش کنیم که اموال کشور عزیزمان ایران را حراست کنیم و با هم قدمی برداریم تا پروژه‌های مهم کشورمان افتتاح شوند.

    وی با انتقاد از کسانی که از افتتاح پروژه‌ها انتقاد می‌کنند، تصریح کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند که افتتاح کردن مثل زدن کلید یک لامپ هست. جهت پروژه‌ها چندین سال تلاش شده است هست. این پالایشگاه از سال ۸۶ شروع شده است و تا سال ۹۲، ۴۰ درصدش تکمیل شده است بود. آن هم قسمت‌هایی مثل لوله‌کشی و منابع ساخته شده است و بسیاری از تجهیزات در آن نبود. ما هر طرحی که تکمیل شود را به خاطر دلواپس‌ها یک روز هم صبر نمی‌کنیم و افتتاح می‌کنیم. فکر می‌کردیم دلواپس‌ها جهت برجام دلواپس هستند ولی بعد دیدیم که جهت افتتاح هم دلواپس‌اند!

    حسن روحانی با انتقاد از بعضی دلواپسی‌های اخیر در مورد افتتاح پروژه‌های تکمیل شده است در دولت یازدهم به وسیله رییس جمهور، اعلام کرد: جهت افتتاح طرح&zw

    این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اضافه کرد: این پالایشگاه جزو پروژه‌هایی بود که من هر هفته آن را دنبال و از وزیر نفت درباره‌اش پرسش می‌کردم. دولت ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار جهت این پالایشگاه هزینه کرده که فاز اول آن دیروز تکمیل شد و امروز افتتاح می‌شود و ان‌شاءالله طی یکی دو هفته آینده تولید بنزین در این پالایشگاه روزانه به ۱۲ میلیون بشکه خواهد رسید.

    وی همچنین خاطرنشان کرد: در خرداد ۹۲ پای صندوق رأی رفتیم تا کشورمان به جای مصرف بنزین آلوده بنزین سالم مصرف کند و در گازوییل و بنزین به خودکفایی برسیم. ما امروز گازوییل وارد نمی‌کنیم بلکه صادر هم می‌کنیم و به زودی تا آخر امسال نه تنها بنزین را وارد نخواهیم کرد بلکه به تدریج به صادرات آن خواهیم پرداخت.

    روحانی با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان اظهار کرد: این استان نگهبان آزادی تنگه هرمز جهت صادرات و واردات کشور عزیزمان ایران عزیزمان و نگهبان دروازه کشور عزیزمان ایران در تنگه هرمز هست. بندرعباس بار مسئولیت سنگینی را جهت چرخ اقتصاد کشور عزیزمان ایران بزرگ بر دوش گرفته و باید به مردم عزیز هرمزگان دست مریزاد بگوییم.

    این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری سال ۹۲ خاطرنشان کرد: در آن سال نخستین غصه من این بود که چگونه گندم مورد نیاز مردم را تأمین کنیم. اوایل تیر ۹۲ که هنوز مسئولیت را به عهده نگرفته بودم نخستین گزارش نیروی انتظامی به من این بود که در بعضی استان‌ها ذخیره گندم تنها جهت سه روز هست. و یکی دو هفته کار من این بود که تلاش کنم کالاهای اساسی تأمین شود تا مردم با مسئله مواجه نشوند. ولی امروز ما ۸ میلیون تن گندم در انبارهایمان داریم و در سال ۹۵ جهت نخستین بار در گندم صادرکننده شدیم و ۳ میلیون تن آماده صادرات بود که بخشی از آن را صادر کردیم.

    وی در ادامه بیان کرد: بعضی‌ها شعار می‌دادند و می‌گفتند قدرت ملی ولی ما کمتر حرف زدیم ولی به جای آن انبار سلاح‌های استراتژیک ما در طول این سه سال و نیم به اندازه ۱۰ سال قبل هست. ما راهی را شروع کرده‌ایم که شعار ندهیم بلکه عمل کنیم. راهی که آزادی ملت کشور عزیزمان ایران را تضمین کنیم و خرافه‌گرایی را کنار بگذاریم. مردم باید در مسیر آزادی و وحدت قرار بگیرند و اساس کار در دولت تدبیر و امید شایسته‌سالاری است.

    وی اضافه کرد: ما جهت نخستین بار در دولت یازدهم شاهد شروع به کار ۷۰۰ هزار زن هستیم. ما با هم عهد بستیم که با سلاح‌های قومیتی، مذهبی، استانی و شرق و غرب را از بین ببریم. امروز از شما می‌پرسم که آیا شیعه و سنی امروز زیاد احساس برادری می‌کنند یا درسال ۹۱ و یا اقوام متفاوت ایرانی امروز زیاد احساس انسجام و وحدت ملی می‌کنند یا در سال ۹۱؟ و مردم کشور عزیزمان ایران امروز احساس امنیت بیشتری می‌کنند یا درسال ۹۱؟

    انتقاد جالب حسن روحانی از بعضی از دلواپسان

    این کاندیدای انتخابات با بیان اینکه سایه شوم جنگ و ناامنی به دست ملت ایران، رهبری معظم انقلاب و انسجام و یکپارچگی و حضور یکایک مردم کشور عزیزمان ایران برداشته شد تأکید کرد: ما با این وحدت توانستیم زنجیره‌های متفاوت حصر و تحریم را باز کنیم. آن وقت که کشتی‌های بزرگ ما نمی‌توانستند در بندرعباس پهلو بگیرند را به یاد بیاوریم. ولی امروز کشتی‌های بزرگ ما در بندرعباس و بندر رجایی به آسانی پهلو می‌گیرند.

    وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم راهی را که در ۹۲ شروع کردیم رها کنیم و به نمی‌خواهیم به عقب و به سال‌های ۹۰ و ۹۱ برگردیم بلکه می‌خواهیم به سمت آزادی و عزت ملت کشور عزیزمان ایران حرکت کنیم. ما باید پرسشها کشور را حل کنیم و البته قبول داریم که در طول دولت یازدهم تنها بعضی از پرسشها را حل کرده‌ایم و در بسیاری از این زمینه‌ها در نیمه راه هستیم. ولی قله پیروزی را در وسط راه می‌بینیم. ما به دره رکود، دره تورم، دره تحریم و دره قطعنامه‌های شرکت ملل علیه کشور عزیزمان ایران برنمی‌گردیم چون قله پیروزی را می‌بینیم و بین راه هستیم و این راه را تا پیروزی در ۱۴۰۰ ادامه می‌دهیم.

    روحانی با بیان اینکه ما در یک امتحان بزرگ تاریخی قرار گرفته‌ایم عنوان کرد: ۲۹ اردیبهشت روز امتحان بزرگ جهت همه اقشار مردم کشور عزیزمان ایران هست. ما می‌خواهیم کشور عزیزمان ایران را بسازیم آیا که کشور عزیزمان ایران جان ما و همه تن و همه روح ما هست. عزت و سرافرازی جهت ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران هست. و کشور عزیزمان ایران فرهنگ بزرگ و کهن و اسلام عزیز فرهنگ بزرگ اسلامی دارد و در ۲۹ اردیبهشت باید بار دیگر تصمیممان را جهت سرافرازی کشور عزیزمان ایران عزیزمان بگیریم.

    روحانی خطاب به مردم هرمزگان گفت: آیا در این چهار سال تولیدات کشاورزی شما کم شده است یا بیشتر؟ آیا تولید گندم شما ۲۰۵ درصد، میگو ۲۰۹ درصد، صادرات آبزیان ۱۶۰ درصد، فولاد و آهن ۱۴۴ درصد و سیمان ۱۰۳ درصد زیاد کردن پیدا نکرده است؟ ما به دنبال رشد هرمزگان هستیم و باید سواحل و جزایر جنوب را آباد و بنادر جنوب را جهانی کنیم.

    حسن روحانی با انتقاد از بعضی دلواپسی‌های اخیر در مورد افتتاح پروژه‌های تکمیل شده است در دولت یازدهم به وسیله رییس جمهور، اعلام کرد: جهت افتتاح طرح&zw

    وی در ادامه یادآور شد: در سفرم به مسکو یکی از اهدافم اتصال بندرعباس به مسکو بود که با دولت روسیه برنامه‌ریزی کردیم بخش بزرگی از کالاهای روس که می‌خواهد از اقیانوس هند عبور کند به بندرعباس بیاید و با قطار و ریل به مناطق اروپایی و شرقی حمل شود. ما باید کشور عزیزمان ایران را مسیر ترانزیتی بزرگ شمال و جنوب منطقه قرار دهیم که این کار بدون امید و وحدت امکان‌پذیر نیست. تصمیم با ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران است که بار دیگر در سال ۹۶ اعلام می‌کند دنبال خشونت و افراطی‌گری نیست بلکه دنبال تعامل سازنده با دنیا هستیم.

    این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: آنها می‌گویند که ما شغل ایجاد می‌کنیم در هشت سال قبل خودشان و دوستانشان امتحانشان را بعد دادند. آن وقت که قیمت نفت چند برابر بود چند شغل درست کردید؟ دولت یازدهم با وجود سختی‌ها و پرسشها در سال‌های ۹۴ و ۹۵ حداقل سالی ۶۴۰ هزار شغل تازه جهت مردم درست کرده هست. در دولت قبل مسئولین فقط اعلام می‌کردند ولی ما چیزی را از خودمان اعلام نمی‌کنیم. بلکه رییس جمهور شما با استناد به مرکز آمار صحبت می‌کند.

    وی ادامه داد: عهد ما این بود که مراکز تخصصی مثل شرکت برنامه را بازسازی کنیم و مراکز آماری را آزاد بگذاریم. آنها هستند که آمار را اعلام می‌کنند. قرار ما تشکیل دولت راستگویان بود. آیا که تمام مسئله ما از دروغ هست. ما مسیر صداقت و شفافیت را شروع کرده‌ایم و به دروغ باز نمی‌گردیم.

    روحانی همچنین بیان کرد:‌ مسیر و راه ما تعالی کشور عزیزمان ایران عزیز هست. پیشرفت کشور بدون آزادی و رفاه امکان پذیر نیست. اگر بنا است در حریم شخصی مردم مداخله کنیم تا این دولت است نخواهد گذاشت. این دولت راه را جهت ملت کشور عزیزمان ایران و جهت رابطه با دنیا باز کرد. امروز ارتباطات کشور عزیزمان ایران با دنیا برقرار است و این راه ادامه خواهد یافت.

    انتقاد جالب حسن روحانی از بعضی از دلواپسان

    این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در آخر اظهار کرد: امروز روز تاریخی ملت کشور عزیزمان ایران است که به دست شما ساخته می‌شود. صندوق آرا در ۲۹ اردیبهشت باید فریاد از عظمت کشور عزیزمان ایران بزند. ما مسیر خودکفایی، عزت، ایستادگی، تولید،‌ پیشرفت و آرامش را ادامه خواهیم داد. دوباره ایران… دوباره اسلام… دوباره اعتدال و دوباره امید.

    منبع: ایسنا

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | حسن روحانی | خبر | سیاسی |

    دانلود

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار