بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی احمدي‌نژاد همچنان بدون محاكمه

    این روزها محمود احمدی نژاد سوژه بحث محافل مسئولان، سیاسی و غیر سیاسیون هست. این روزها پرونده های زیادی راجع به عملکرد او و یارانش به روی میز می آید که شاید خودش

    احمدي‌نژاد همچنان بدون محاكمه

    احمدي نژاد همچنان بدون محاكمه

    عبارات مهم : تصویر

    این روزها محمود احمدی نژاد سوژه بحث محافل مسئولان، سیاسی و غیر سیاسیون هست. این روزها پرونده های زیادی راجع به عملکرد او و یارانش به روی میز می آید که شاید خودش هم تصور آن را نداشت. احمدی نژاد شاید هرگز فکر نمی کرد معاون اول، مشاور و بعضی یاران او در زندان باشند و زیاد از آن هم احتمال نمی داد جهت خودش، یارش شفیقش یعنی حمیدرضا بقایی و علی اکبر جوانفکر و… هم پرونده های قضائی به روی میز بیاید. با این همه روز پنجشنبه نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: «بضی از انحرافات احمدی نژاد گفته نشده است»؛ این جمله یعنی قصه احمدی نژاد سر دراز دارد.

    احمدي‌نژاد همچنان بدون محاكمه

    موافقان دیروز، مخالفان امروز

    «حمایت کردیم ولی حمایت نمی کنیم»؛ این روزها این ۶کلمه بارها به گوش جامعه رسیده هست؛ ۶ کلمه ای که از سوی یاران دیروز احمدی نژاد و مخالفان امروز او بیان می شود. اینان معتقدند که احمدی نژاد عوض شده است و در مسیر انحراف حرکت می کند ولی در عین حال به خوبی در خاطرشان است که احمدی نژاد واقعی که امروز از او گریزان هستند بسیار پیش از این از سوی اصلاح طلبان معرفی شده است بود ولی به جای تامل در چرایی تعریف دیروز جریان اصلاحات از احمدی نژاد امروز، تنها به اتهام زنی به اصلاح طلبان و مخالف خواندن آنها با مدیر دولت های نهم و دهم پرداخته شد.

    این روزها محمود احمدی نژاد سوژه بحث محافل مسئولان، سیاسی و غیر سیاسیون هست. این روزها پرونده های زیادی راجع به عملکرد او و یارانش به روی میز می آید که شاید خودش

    از جمله شخصیت هایی که این روزها از منحرف شدن احمدی نژاد سخن می گوید، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه است که البته تصویر العمل هایی او به مواضع اصلاح طلبان را باید متفاوت با تصویر العمل هایی اصولگرایان دلواپس مورد بررسی قرار داد. آیا که جایگاه حجت الاسلام سعیدی و دلایل بیانات او متفاوت از نظر های اغلب سیاسیون است که امروز تلاش دارند به هر نحوی حمایت خود از احمدی نژاد را منکر شوند. حجت الاسلام سعیدی منکر حمایت خود از احمدی نژاد نمی شود ولی دلایلی بیان می کند که علت چرایی عوض کردن اظهاراتش راجع به مدیر دولت های نهم و دهم شده است هست. البته نباید فراموش کرد انتقادات سعیدی به احمدی نژاد مربوط به امسال نیست چنان که او به تدریج از سال ۸۸ تلاش در کمرنگ کردن حمایت هایش از احمدی نژاد داشت و در سال های ۹۱ و ۹۲ هم اظهاراتی داشت که بعضی از آنها با تصویر العمل احمدی نژاد مواجه شد.

    انتقادات سعیدی

    در دی ماه سال ۹۱ بود که حجت الاسلام سعیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: «سپاه هرگز به صورت مصداقی در انتخابات وارد نمی شود. سپاه تنها چارچوب ها و معیارها را تبیین می کند و این به معنای دخالت در انتخابات نیست بلکه وظیفه ذاتی ما مهندسی معقول و منطقی انتخابات است.» این بیانات با تصویر العمل احمدی نژاد مواجه شد.

    او گفت: «انتخابات مال ملت هست. این حرف امام و رهبری هست. تجربه نشان داده است هرکس بخواهد مردم را مدیریت کند مردم او را مدیریت می کنند.» بار دیگر در ۷ اردیبهشت ۹۲ بود که نماینده ولی فقیه در سپاه در تصویر العمل به سخنان محمود احمدی نژاد در سفرهای استانی مبنی بر ترساندن به افشاگری گفت: «دولتمردان وظیفه خود را انجام دهند و به فکر حل پرسشها اقتصادی و نیازهای عمومی مردم باشند. هر سخنی و حرفی که باعث نگرانی مردم شود با تدابیر و رهنمودهای رهبر انقلاب سازگاری ندارد.» در دی ماه ۹۲ هم حجت الاسلام سعیدی اظهار داشت: «دغدغه رهبری حفظ محتوای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است و آقای احمدی نژاد در دو سال آخر ریاست جمهوری خود جهت کسب رأی در انتخابات ۹۲ به دنبال افراد خاکستری رفت و این محتوای انقلاب را به خطر می اندازد.»

    احمدي‌نژاد همچنان بدون محاكمه

    البته عوض کردن نظر های سعیدی نسبت به احمدی نژاد مربوط به سال آخر ریاست جمهوری او نبود چنان که در سال ۸۸ که احمدی نژاد جهت دومین بار جهت حضور در پاستور گزینش شد، حجت الاسلام سعیدی در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد تکلیفش را با رحیم مشایی مشخص نمی کند و جلو او را نمی گیرد، گفت: «شما دعا کنید خدا دوستی این را از دل احمدی نژاد بیرون کند.» وی خطاب به علما و روحانیون افزود: «به احمدی نژاد بگویید که مشایی ظرفیت این همه سرمایه گذاری را ندارد. ولی نباید احمدی نژاد را با خاتمی و امثال او قیاس کرد. اگر نمره احمدی نژاد ۲۰ و ۱۹ باشد به خاطر مشایی ۱۶ می شود ولی باید او را قانع کنیم که این (مشایی) عنصر مطلوبی نیست.»

    روشنگری سعیدی

    این روزها محمود احمدی نژاد سوژه بحث محافل مسئولان، سیاسی و غیر سیاسیون هست. این روزها پرونده های زیادی راجع به عملکرد او و یارانش به روی میز می آید که شاید خودش

    اکنون ولی ظاهرا سعیدی قائل به نمره ۱۶ هم جهت احمدی نژاد نیست و از اساس عملکرد او را به زیر پرسش می برد که البته این رویکرد با توجه به موضع گیری های علنی مقامات دیگر کشور راجع به احمدی نژاد طبیعی هست. نماینده ولی فقیه در سپاه روز پنجشنبه در جمع طلاب و روحانیان حوزه علیمه سمنان و در حاشیه افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در این استان با بیان اینکه همه دولت های ما در مقطعی به آمریکا اعتماد کردند، افزود: متاسفانه در دولت های هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد و در این دولت نیز صحبت از اعتماد و مذاکره با آمریکا شد و دیدیم که نتیجه اعتماد به آمریکا چه شد. وی با اشاره به بعضی سخنان و رفتارهای مدیر جمهور پیشین کشورمان گفت: بعضی انحرافات احمدی نژاد هنوز به مردم گفته نشده است.عده ای امروز طلبکار شدند.

    این افراد می گویند آیا در آن وقت از احمدی نژاد حمایت کردید؟ این در حالی است که طبیعی است تا مادامی که فرد در مسیر درست است باید از آن حمایت و پشتیبانی کرد و هرگاه به انحراف رفت باید در برابر آن موضع گرفت. سعیدی با بیان اینکه احمدی نژاد در ابتدا عملکرد خوبی داشت بیان کرد: امروز آنها که بعد از ایجاد انحراف همچنان از احمدی نژاد و دیگران حمایت کردند باید جواب دهند. آنها که تا مادامی که احمدی نژاد در مسیر درست بود از او حمایت کردند و هنگامی که منحرف شد از او تبری جستند شایسته تقدیرند نه نکوهش، آیا که قاعده و اساس بر همین است و دین نیز همین را از ما می خواهد. امروز آنها که در برابر امام و ولی فقیه ایستادند، جوابگو باشند.

    احمدي‌نژاد همچنان بدون محاكمه

    اخبار سیاسی – آرمان/یاسمین طالقانی

    واژه های کلیدی: تصویر | انتخابات | احمدی نژاد | نماینده ولی فقیه | اخبار سیاسی و اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار