بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اجتماعی طراحی سامانه‌ رصد آسیب‌های اجتماعی در مدارس ، احتمال اجرای فاز دوم رتبه‌بندی معلمان از مهر

    وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای فاز دوم طرح رتبه بندی معلمان از مهر ماه گفت: البته اجرای این طرح لزوما به معنای زیاد کردن حقوق همه معلمان نیست و اینطور تدا

    طراحی سامانه‌ رصد آسیب‌های اجتماعی در مدارس ، احتمال اجرای فاز دوم رتبه‌بندی معلمان از مهر

    احتمال اجرای فاز دوم رتبه بندی معلمان از مهر/ طراحی سامانه رصد آسیب های اجتماعی در مدارس

    عبارات مهم : آموزش

    وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای فاز دوم طرح رتبه بندی معلمان از مهر ماه گفت: البته اجرای این طرح لزوما به معنای زیاد کردن حقوق همه معلمان نیست و اینطور تداعی نشود حقوق همه معلمان به یکباره جهش خواهد داشت.

    به گزارش ایسنا، سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم سپاس معلم با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی راجع به وقت اجرای فاز دوم طرح رتبه بندی معلمان گفت: راجع به رتبه بندی مجلس به دولت وظیفه کرده تا در برنامه ششم طرح رتبه بندی را آماده کند. مرحله دوم رتبه بندی را آماده ارائه به دولت کردیم ولی منوط به تامین بودجه است.

    وی افزود: آینده نگری می کنیم با کمک دولت از مهر هماهنگی های مورد نیاز را با مراجع ذیربط انجام و طرح را اجرا کنیم. البته رتبه بندی لزوما به معنای زیاد کردن حقوق همه معلمان نیست و اینطور تداعی نشود حقوق همه معلمان به یکباره جهش خواهد داشت.

    طراحی سامانه‌ رصد آسیب‌های اجتماعی در مدارس ، احتمال اجرای فاز دوم رتبه‌بندی معلمان از مهر

    حذف آزمون مدارس سمپاد پایه هفتم درانتظار ابلاغ دستورالعمل

    وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از بین بردن آزمون های سمپاد کماکان در دستورکار است و مصر هستیم آزمون های مکرر ابتدایی برچیده شوند، گفت: این طرح دارد مسیر خود را طی می کند و جهت از بین بردن آزمون مدارس سمپاد در پایه هفتم همچنان منتظر ابلاغ دستورالعمل و توشیح مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش از سوی مدیر جمهور هستیم.

    وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای فاز دوم طرح رتبه بندی معلمان از مهر ماه گفت: البته اجرای این طرح لزوما به معنای زیاد کردن حقوق همه معلمان نیست و اینطور تدا

    وی اضافه کرد: در پایه هفتم مدارس نمونه و سمپاد اگر قرار باشد پذیرش داشته باشیم دیگر از طریق آزمون نخواهد بود و با روش های دیگری جذب داریم . صبوری کنید تا سه چهار روز دیگر وظیفه روشن میشود.

    وزیر آموزش و پرورش راجع به استفاده از خبر رسان های داخلی گفت: هرگونه استفاده از خبر رسان های خارجی در دستگاهها طبق دستور دولت منع شده است هست. تا کنون دو بخشنامه فرستادیم و پیگیری می کنیم در همه ارتباطات اداری از خبر رسان های خارجی قطع شود و به سمت خبر رسان های داخلی برویم.

    بطحایی افزود: اعتماد به خبر رسان های داخلی کم است و باید زیاد کردن یابد. البته مسیر خوبی را طی میکند و به سرعت دارند با خارجی ها مسابقه می کنند و اگر خدا بخواهد بزودی انحصار خبر رسان های خارجی را خواهند شکست. تذکر شما راجع به حضور کمرنگ بنده در خبر رسان های داخلی بجا است و باید استفاده از خبر رسان داخلی را زیاد کنم.

    طراحی سامانه‌ رصد آسیب‌های اجتماعی در مدارس ، احتمال اجرای فاز دوم رتبه‌بندی معلمان از مهر

    انتشار دفترچه آزمون استخدامی بعد از تعطیلات

    وی راجع به حمایت از کالای ایرانی نیز عنوان کرد: پرسشها ما در خصوص لوازم التحریر جدی است و امیدواریم تولیدکنندگان جدی تر وارد این عرصه شوند. جهت فرهنگسازی و اشاعه فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی برنامه های مفصلی داریم که از مهر ماه اجرا می شود.

    وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای فاز دوم طرح رتبه بندی معلمان از مهر ماه گفت: البته اجرای این طرح لزوما به معنای زیاد کردن حقوق همه معلمان نیست و اینطور تدا

    بطحایی راجع به وقت انتشار دفترچه آزمون استخدامی گفت:امیدارم بعد از تعطیلات دفترچه پخش و وقت آزمون مشخص شود. ولی کار جهت شرکت سنجش سخت و زمانبر است.

    طراحی سامانه ای جهت رصد آسیب های اجتماعی در مدارس

    طراحی سامانه‌ رصد آسیب‌های اجتماعی در مدارس ، احتمال اجرای فاز دوم رتبه‌بندی معلمان از مهر

    وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به ایسنا راجع به جلسه مقام معظم رهبری با مسؤلان راجع به آسیب های اجتماعی که قراراست آخرهای اردیبهشت برگزار شود نیز اظهار کرد: در حوزه مقابله با آسیب ها کار بسیار جدی را در حوزه معاونت سلامت انجام دادیم. امروز مهمترین برنامه در حوزه مقابله با آسیب ها طرح “نماد ” است که تا کنون خوب جلو آمده ولی سرعت پیشرفتش کم بوده هست. با شروع سال تحصیلی شمولیت مدارس تحت پوشش طرح نماد را زیاد می کنیم.

    بطحایی افزود: سامانه ای جهت رصد مستمر آسیب ها اماده کردیم و به مدیران گزارش می دهیم تا به موقع ورود کنند. بخشی از گزارش ما به رهبری ناظر بر همین سامانه راجع به فراوانی اسیب ها در استان ها است.

    تغییر تقویم آموزشی ضرورت است

    به گزارش ایسنا، بطحایی در پاسخ به پرسشی راجع به ایرادات قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: به صورت جدی فعلا این بحث مطرح نیست ولی مجلس در طرحی که در دست اقدام دارد این امر را دنبال می کند تا بخش هایی از قانون فعلی بر اساس طرحی که در دست تهیه است عوض کردن کند و اصلاح شود و متناسب با شایستگی عملکرد کارکنان شود.

    وزیر آموزش و پرورش راجع به عوض کردن تقویم آموزشی گفت: عوض کردن تقویم ضرورتی است که تا کنون هم راجع به آن تاخیرکردیم. شرایط اب و هوایی متفاوت باعث میشود در تقویم آموزشی با مشکلاتی روبرو شویم. به دنبال ایجاد انعطافی هستیم ولی شروع و آخر سال در قانون مشخص است.

    بطحایی افزود: مجلس با کلیات عنوان موافق هست. کار مشترکی با میراث فرهنگی در دست تهیه داریم تا بتوانیم در میانه سال تحصیلی فاصله ای دو هفته ای ایجاد کنیم و شروع و آخر سال منعطف شود ولی تا کنون به نتیجه مشخصی نرسیدیم.

    وزیر آموزش و پرورش راجع به علت تاخیر در معرفی و تایید مدیر دانشگاه فرهنگیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اظهار کرد: در آخرین جلسه کمیته بررسی صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی بر اساس پیشنهاد کتبی بنده و وزیر علوم صلاحیت آقای خنیفر مورد بررسی قرار داده شد و تصور می کنم یکی دو هفته آینده نتیجه مشخص شود.

    وی راجع به آموزش های ضمن خدمت نیز گفت: معلمین هم همانند سایر کارکنان دولت نیازمند توسعه مهارت ها هستند که به روال جاری در حال اجراست ولی شاید به علت تنگناهای مالی به صورت کامل محقق نشده هست. گذراندن آموزش لزوما به معنای کسب صلاحیت ها نیست و باید این دوره ها تکرار شود تا معلمان ما مجهز به مهارت های مورد نیاز جهت اجرای ماموریت های خود شوند. بر اساس نرم افزار آینده نگری شده است برنامه جامعی جهت توسعه مهارت های حرفه ای معلمان دیده شده است است.

    وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی سیاستی است که باید آن را دنبال کنیم گفت: ساماندهی نیروی انسانی در این دولت با شتاب بیشتری دنبال می شود. آموزش و پرورش یکی از بزرگترین دستگاههای اجرایی کشور است و گستره کارش به نحوی است که در اقصی نقاط کشور مدرسه دارد. بکارگیری بهینه معلمان ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در این باره دو سیاست مشخص داریم.

    بطحایی افزود: در آموزش و پرورش به دلایل متفاوت چون عدالت آموزشی باید مدارس کم جمعیت را تحمل کنیم و ادامه دهیم. نمیشود مدارس کم جمعیت را تعطیل کرد. تجمیع مدارس در بعضی روستاها ممکن است منجر به ترک تحصیل دانش آموزان بشود. دو برنامه از سال آینده جهت ساماندهی نیروی انسانی اجرا می کنیم اکنون در حال اجرای آزمایشی آن هستیم. یکی از آنها سامانه ای است که ساماندهی را مستمرا کنترل می کند.

    واژه های کلیدی: آموزش | معلمان | آموزشی | برنامه | مدارس تحت پوشش | آزمون استخدامی | اخبار اجتماعی

    دانلود

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار